![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ach, drie inhoudsloze zaadfilms. De volgorde is willekeurig. ![]() KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
Hehe. Ja die ken ik. Ik vond dit soort films vroeger wel leuk maar tegenwoordig vind ik ze gewoon TE saai om uit te kijken. Ik val letterlijk in slaap. Als ik een goede italiaanse horror wil kijken dan heb ik liever Suspiria o.i.d. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote: ![]() Ik ben er afgelopen nacht juist voor opgebleven. Je smaak is waarschijnlijk veranderd, mijn smaak niet. Ik vind films als the beyond, dawn en day of the dead, evil dead 1 etc waarschijnlijk tegenwoordig nóg gaver om te kijken als dat ik ze voor het eerts zag. Oud Vuil. ![]() |
|
One flew over the Cuckoo's nest. Jack Nicholson heerscht. ![]() |
|
Heb The Big Lebowski maar weer eens gekeken!! Blijft een geweldige film! Morgenavond trouwens Kingpin met Woody Harrelson en Bill Murray en volgens mij Randy Quaid. Voor wie hem nog niet gezien heeft is het een aanrader. Ga zelf morgen vast ook wel weer kijken! ![]() |
|
LOTR 1 en 2, nu is 3 bezig, wat een kutfilms Will there ever be a better icon than myself? ![]() |
|
Gisteren De Hulk,Passion of the Christ en Gothika gezien... spelfout weggehaald... ![]() |
|
quote: The beyond! Schitterende sfeer; Ik vroeg me af of The beyond in Nederland op dvd is gereleased en waar ze die verkopen want ik heb 'em niet zien liggen; weet je daar iets van Wim? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
quote: Gewoon via Kazaa gedaan en volgens mij waren het 4 afleveringen maar ik heb hem kunnen downloaden in 2 van 1,5 uur.. Had op de site gezien dat per 2005 de serie echt van start gaat.. De miniserie is puur voorstellen en hoe begon het.. Een kleine snol zit zo vol. ![]() |
|
Naked Blood (Japans), zitten een paar leuke ranzige scenes in. ![]() Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
quote: ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Leviathanica op 26-09-2004 11:59] Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
Eternal Sunshine of The Spotless Mind Goede film. ![]() |
|
quote: Ik dacht, dat ik 'em gewoon bij de FRS voor weinig had gekocht. Maar dat weet ik niet meer zeker. De dvd is iig uit de "vipco's vaults of horror" reeks, uncut version. http://www.horrorvideo.com/movies/the_beyond.asp Al heb ik een andere cover. Deze: ![]() Oud Vuil. ![]() |
|
Ik he net Shaun of the Dead gekeken. Super film! :D Heb echt gelachen. Shaun : Come and get it! It's a running buffet! ALL YOU CAN EAT! ![]() |
|
Ali G film op canal+ was erg flauw ![]() ![]() |
|
Passion of the Christ (martel...martel...martel...au...au...au... ![]() Undead: lekker slechte horrorkomedie ![]() Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
Mulholland Dr. van Lynch. Prachtig, prachtig, prachtig .... ![]() ![]() |
|
quote: Evil Dead is geweldig, snotneus. ![]() |
|
quote: hehe, Chelman snotneus noemen met jouw leeftijd, heerschactie ![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
Dodgeball, was extreem grappig ![]() Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
quote: serieus? tering, ik vond het echt ruk eigenlijk. Steeds dezelfde domme grappen met een bal ![]() "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
Mulholland Dr.; had ik nog nooit gezien. Ik vond hem niet zo.. Brother Bear; tja disney.. ![]() "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." ![]() |
|
Ik heb hem niet net gezien, maar over bloederige films gesproken --> Cabin Fever. Wat een smerige film was dat! ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Dat vond Hij ook al! ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 27-09-2004 11:03] ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |