![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: die kerel ruled idd super...zo een smoel vraagt gewoon om steeds the Bad guy te spelen. Je kan hem toch niet voorstellen in een braaf huisvader-kantoormannetjes-rol (of zoiets ![]() Llie n'vanima ar' lle atara lanneina ![]() |
|
Gister vette cult horror gekeken: Death race 2000 ![]() ![]() Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. ![]() |
|
jaaaaa!!! die is VET VET VET! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
o ik zag gister Trick or Treat met Ozzy en Gene Simmons ![]() |
|
Gister een of andere film op rtl 4 gezien,ik weet niet meer hoe die heet... .. ![]() |
|
quote: Zal weleen super ![]() ![]() |
|
quote: Ik heb wellis een slechtere film gezien... ![]() .. ![]() |
|
Gister Lek gezien, leuk filmpje ![]() |
|
matrix 1 en 2 O'er the surging flood of sea my spirit flies... ![]() |
|
moejje 3 lenen, heb ik hier nog liggen ![]() vanavond: Reservoir Dogs ![]() |
|
quote: Daar wordt prachtig in gevloekt en gescholden, alleen daarom al de moeite waard. ![]() |
|
Ik ga zo Heavenly Creatures kijken van Peter Jackson. Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
quote: Ik wilde zeggen: goeie film. Maar als ik dat zeg vind je hem meteen vreselijk ![]() ![]() |
|
Bijzondere film, maar wel met een naar einde. ![]() ![]() |
|
quote: Nee hoor. Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
quote: Good! Ik denk dat jij het einde wel leuk zult vinden, maar ik verklap niks! ![]() ![]() |
|
Net Heavenly creatures gekeken. Prachtfilm. ![]() Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! ![]() |
|
astric en oblix missie cleopatra kortom: heersch ![]() |
|
quote: Zeker!! ( ![]() Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
quote: Correctie: Asterix en Obelix. ![]() |
|
Plan 9 From Outer Space, geregisseerd door Edward Wood Jr... BRILJANT! ![]() ![]() [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' ![]() |
|
Gister Reservoir Dogs, gaaf gaaf. ![]() |
|
quote: Lang geleden eens gezien, moet ik maar eens opnieuw gaan kijken. Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
Het begin van 'save the last dance' ofzo... hahahaha wat een vreselijke niggahfilm ![]() Toch mooi, zo'n moraal dat een blank meisje ook zo stoer kan zijn als een stel niggaz from da hood ![]() Zenial ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |