![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Ik ook, maar hij liep constant met een tandpastabakkes rond en klonk héél raar. ![]() [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. ![]() |
|
quote: Oe ja, Johnny heerst. Hoe slecht de film ook is waarin hij speelt, Johnny is gooooeeeed ![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
Hidalgo... ![]() |
|
Goodbye Lenin : wat een overrated misbaksel zeg . De motivering van de uitgangssituatie is zodanig matig dat je de rest van de film geen affiniteit hebt met het thema, sterker nog, ik vond de acties van de hoofdrolspeler irritant. Karakters zijn vlak, en net voor het einde steken ze een plotwending die ze vervolgens weer verlaten (en niets meer verder mee doen). Er loopt overigens iemand rond met een Matrix T-shirt, het verhaal speelt zich af in 1990... In der Beschränkung zeigt sich der Meister ! ![]() |
|
Buffalo Soldiers. Wat een harde film ![]() Weet niet goed of het nu eigenlijk de bedoeling was een realistische weergave van het Amerikaanse leger te geven of net niet, maar goed. Draaide om corruptie, discriminatie, en drugs in the U.S. army; best leuk om te kijken, maar soms moest ik wel even slikken. [Dit bericht is gewijzigd door Malekith op 07-11-2004 14:08] "Obras son amores y no buenas razones" ![]() |
|
Gisteren Alien vs. Predator gezien. Leuk, hersenloos vermaak, meer niet. ![]() |
|
stukjes van "the matrix" ![]() |
|
Happiness ![]() ![]() |
|
The Manchurian Candidate ![]() |
|
quote: ja, daar wordt je erg 'blij' van idd....is wel een geweldige film... ![]() |
|
quote: Mijn god. Wat een ellende. ![]() ![]() |
|
quote: die tweede al gezien? Vrij recent uitgebracht, denk 2003...is ook lachen geblazen!! Shark Tale; grappig ma kon toch grappiger ![]() Llie n'vanima ar' lle atara lanneina ![]() |
|
quote: ![]() ![]() Llie n'vanima ar' lle atara lanneina ![]() |
|
quote: Nee. Dat is zo. De realiteit. ![]() |
|
quote: om mezelf te verbeteren...tis een docufilm met heel wat researchmateriaal en beelden die nooit in de media getoond zijn. Geeft je een veel beter beeld op al die Bush-toestanden ![]() Llie n'vanima ar' lle atara lanneina ![]() |
|
quote:Echt kerel, waar zitten je hersenen? Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
1. ben geen kerel 2. zie post hierboven Llie n'vanima ar' lle atara lanneina ![]() |
|
quote:1. Dat laat ik even terzijde. 2. In welk opzicht denk je dan dat het een 'beter' beeld geef van de 'Bush-toestanden'? En waar baseer je dat op? Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
quote: Sarcasme.. ja toch? ![]() |
|
quote: Aan heel wat feiten waar ik en wsl redelijk veel mensen geen weet van hadden. Oa zijn banden met Osama Bin Laden, zelfs na 11.09! Trouwens, heb je hem al gezien? [Dit bericht is gewijzigd door EVILinetje op 07-11-2004 20:07] Llie n'vanima ar' lle atara lanneina ![]() |
|
quote:Om jou even te verbeteren: Het geeft je een beperkt beeld op 'al die Bush-toestanden', het geeft je iemands visie en beelden die dienen als back-up daarvan. Maar jij lijkt me dan weer een goed voorbeeld van iemand die alles wat ie op tv ziet voor waar aanneemt ![]() "Obras son amores y no buenas razones" ![]() |
|
quote:Helder. ![]() What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
quote: en waar baseer jij je dan op om deze uitspraak te doen? spreek pas als je iets te zeggen hebt! ![]() [Dit bericht is gewijzigd door EVILinetje op 07-11-2004 20:12] Llie n'vanima ar' lle atara lanneina ![]() |
|
en wie van jullie allen heeft de film reeds gezien, aangezien jullie toch allemaal zo anti-Fahrenheit9/11 zijn en anti-mijn mening daaromtrent???? [Dit bericht is gewijzigd door EVILinetje op 07-11-2004 20:14] Llie n'vanima ar' lle atara lanneina ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |