![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Spy game? die vond ik wel tof ![]() Ik distancieer me volledig van ZM ![]() |
|
Yip, spy game. mvg wk10 ![]() |
|
Gister Dances with Wolves gezien, blijft een goede film!! ![]() ![]() |
|
Gister Mind hunters, toffe film met leuk plot Ik distancieer me volledig van ZM ![]() |
|
Gisteren, dawn of the dead 2004, gave film ![]() fahrenheit 9/11, interessant maar erg eenzijdig,en te speculatief.. Een kleine snol zit zo vol. ![]() |
|
IT, lekker nostalgisch ![]() ![]() |
|
Van Helsing, bluurggh! Zoutloze, inspiratieloze film. Hij heeft me bijna geen moment kunnen boeien. ..."Hate can only create more hate"... ![]() |
|
quote: Film krijgt van ook de prijs van slechste film 2004. Dat einde zeg, godjezus.. ![]() ![]() |
|
quote: nog wat aan? ![]() |
|
Gister een stukje van Rainman (dank Immortella ![]() ![]() En vorige week The Deer Hunter. ook mooie film, maar af en toe wat te langzaam. [Dit bericht is gewijzigd door Moordlustige Hamster op 21-10-2004 19:09] ![]() |
|
![]() RAIN MAN!! Ken je klassiekers... ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Immortella op 21-10-2004 19:05] ..."Hate can only create more hate"... ![]() |
|
quote: Slechter dan SuperBabies: Baby Geniuses 2? Slechter dan You Got Served?? Slechter dan Torque??? Er zijn heel wat slechtere films uitgekomen Zenial ![]() |
|
Vanavond Hellraiser 5 (Inferno) effe kijken, dan heb ik ze de afgelopen dagen allemaal weer eens gezien. ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
quote: Dat einde van Van Helsing slaat echt alles! ![]() |
|
quote: Ondergewaardeerde film. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! ![]() |
|
Gister naar His Girl Friday gekeken. 'k Vroeg me vooral af waar die titel nu in godsnaam op slaat. [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. ![]() |
|
The Bourne Identity, viel wel mee (ja, ik loop achter) In der Beschränkung zeigt sich der Meister ! ![]() |
|
Gisteren: Cannibal Ferox, gave film! ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Leviathanica op 21-10-2004 23:22] Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
Carlito's Way, puike film ![]() Minder dan Scarface, maar zeker heel goed "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
Gisteren allemaal oudere video's gehuurd, namelijk Underworld, Interview with the Vampire, Sleepy Hollow en Ghost Ship. Die laatste was niet zo geweldig, bij de rest heb ik me goed vermaakt ![]() ![]() |
|
Hypnotic - mwa ... tsjah wat zal ik er eens van zeggen.....wel grappig Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? ![]() |
|
Stacy Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
Gisteren TROY Vandaag; Taking Lives ![]() |
|
Gister Gotika ofzo? Nouja, wel een geinige voorspelbare film.. goed tegen de verveling. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |