|
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | ||||
Auteur: |
|
|
Omen IV: The awakening komt straks ook. Beetje offtopic |
|
ik vind Dawn persoonlijk de leukste van heel die trilogie. |
|
quote: Heerschfilm! Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Ik las dat Tom Savini weer de character Blades gaat spelen in Land of the Dead maar dan als een zombie. Maar hij werd toch doodgeschoten in Dawn? |
|
quote: Wat een meukvervolg op die trilogie quote: Dawn of the dead is goed, maar Day of the dead vind ik beter. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 22-03-2005 19:23] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
|
|
quote: ben zeer benieuwd |
|
quote: The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
George Romero is back! En hij laat weer zien, hoe het wél moet. |
|
quote: Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote:Ja, maar misschien was het niet goed raak Edit: Whoehoe!!!!!!!!!!!!!!!!!! [Dit bericht is gewijzigd door BARABAS op 29-04-2005 17:19] Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
quote: beetje goedkoop dat hier het resident evil muziekje inzit! |
|
Resident Evil had nooit bestaan zonder Romero. En volgens mij zag ik Dennis Hopper in een flits Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
sorrie een flits?! ik heb em meerdere malen in vol ornaat vorbij zien komen hoor! maar goed RE had niet bestaan zonder de spellen..... en of die niet bestaan hadden zonder de films.... tjsa dat denk ik niet... wie heeft eigenlijk de aller eerste zombie film gemaakt? zou toch eigenlijk een soort van frankenstein verhaal moeten zijn |
|
quote: FOK dat muziekje. RE games zijn vet en de films zijn een belediging voor de games. De games zijn weer zwaar geïnspireerd op George A. Romero. Hij zou in eerste instantie zelfs de films gaan doen maar dat is helaas niet door gegaan. |
|
hoho! ik vind de zowel de games als de film de pan uit heerschen! evenals dat muziekje! het enige dat ik lame vind is dat het zelfde muziekje nu ook in de trailer LofD zit. Dát vind ik goedkoop! zegt nix over de film overgens |
|
quote:White Zombie is heel oud(begin jaren 30 ofzo) Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
quote: Heb vorige week Tales from the Crypt gezien. Die was wel lachen. Die special effects waren toen nog echt met pompjes met bloed en niet met comp. animaties ofzo(Waardeloos) "De hemel was vol gekrijs en de duisternis scheurde uiteen." |
|
quote: verwend nest.. Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: Ja, zeker jammer. In plaats daarvan hebben nu 2 slappe actiefilms met ene Milla Jovovich. [Dit bericht is gewijzigd door Chimaira op 01-05-2005 10:26] |
|
"This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Die trailer is een beetje anders als die trailer op Yahoo. |
|
Is deze trailer al gepost? Begin is het zelfde als die hier boven, maar halverwegen is hij iets anders.. .. |
|
quote: En de eerste "echte" zombie-film (1932),alhoewel er in Cabinet of Doctor Calgari (1920) een zombie-achtige slaapwandelaar voorkomt. |
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |