|
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | ||||
Auteur: |
|
|
shirt is helaas wit maar wel gaaf. De muismat is echt heerschend: ZO kun je het effect van die vloeistof ook goed zien. |
|
godverdegodver, gaaf man! Oud Vuil. |
|
ik ben ook enorm benieuwd naar de film. Wij gaan er iig volgende week gratis naartoe met dank aan fok.nl [Dit bericht is gewijzigd door rajackar op 25-04-2004 16:31] |
|
quote: ter ere van wat? prijsvraag gewonnen zoals: Wie lijkt het meest op die gast op die muismat van jou? |
|
quote: heb je die eerste 9 minuten gezien, gisteren op veronica? écht gaaf. ik kan het niet vinden op het net, alleen de trailer dus. Oud Vuil. |
|
die eeste 10 minuten staan erges op het net hoor, ik heb ze daar gezien, maar ik weet niet welke site when there's no more room in hell then the dead will walk the earth |
|
mja, ik kan het niet vinden. denk eens héééél hard na. Oud Vuil. |
|
tege morge ofzo weet ik het mss, dan kan ik het aan een maat van me vrage when there's no more room in hell then the dead will walk the earth |
|
heeft iemand bhoot gezien op FFF? ik ben erg benieuwd naar deze film. |
|
De 'nieuwe' Dawn of the dead is geen remake! Het draagt alleen dezelfde naam en het speelt ook in een mall af, dat is het! Verder is het verhaal helemaal anders.. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
toch ben ik juist reuze benieuwd naar Shaun of the Dead Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Die Dawn of the Dead remake is gewoon een compleet andere film. Maar rennende zombies vond ik eerst ook apart. Maar na die 8 minuten gezien te hebben is het toch 'enger' dan een sloom voortbewegende zombie waar je met gemak zo langs kan lopen. Kijk uit naar Ken Foree (Peter in het origineel) die een gastrolletje heeft in de remake! Nu alleen wachten op een remake van Day of the Dead. dood |
|
quote: hehehe, ik moet je even verbeteren, ik kreeg een hint van iemand, dat dit niet klopt en nu zie ik het ook staan. die film is gewoon in kleur, misschien had je een franse versie in handen, als je die franse video's afspeelt op een nederlands systeem krijg je zwart/wit beeld. had ik ook met een j. hendrix video, ooit gekocht in la france. Oud Vuil. |
|
quote: hej, gaaf dat peter een gastrolletje heeft. tsja, een remake met een fatsoenlijk brrruut einde, wat het origineel mist. graag. Oud Vuil. |
|
Ik heb de nieuwe versie vandaag gezien. Een fijne opname in een amerikaanse bioscoop. Ik vond hem erg vermakelijk en eerlijk gezegt vind ik rennende zombies wel wat hebben. Soms wel erg flauwe amerikaanse humor. Helaas was het beeld en geluid slecht dus binnenkort maar eens in de bioscoop gaan bekijken. |
|
ik ga 'em ook zeker bekijken. maar wordt het een klassieker, zoals zijn voorganger? Oud Vuil. |
|
quote: ik kan me herinneren dat ik een zwart/witte heb gezien in een crematorium of bestaat er een soortgelijke zw film? Misschien idd dat Franse video op Nederlands systeem geval; het is ook zo lang geleden; ik denk dat ik ong. 10 was toen ik em zag; komt trouwens nog bij dat de videotheek nogal eens sjoemelde met videohoezen; zo dacht ik ook Return of the living dead 3 te zien over een zombiefilm op een eiland met natives waar ze een gate to hell openen maar die bleek 'After death' te heten. Later kwam de echte deel 3 uit Over Dawn of the dead remake; ik zag op tv gisteren enkele massa scenes en die zijn indrukwekkend The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
ik vind wat ik gezien heb van de remake jammerlijk slecht... We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote: vorige week zaterdag hebben ze de eerste 10 minuten uitgezonden voorsdat de klassiker kwam. eb die 10 minuten waren erg indrukwekkend. de zombies zijn echt superdreigend. ook de chaos en hectiek werd schitterend in beeld gebracht.Ik denk dus dat een een zeer goede film gaat worden. was de oude versie op te vatten, of bedoeld, als kritiek op de consumtiemaatschappij? |
|
ik vind de stemmen van de doden erg nep en slecht, waarom nou het concept veranderen in een fake scream, en niet gewoon hun eigen gekreun en dat ze kunnen rennen vind ik al een stuk minder...is nu echt een tiener film alas know what you did last summer ofzoiets geworden, totaal niks meer te maken met dwan of the dead, behalve het algemene concept We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote: het is ook geen remake toch? maar een rennende zombie is toch veel bedreigender als zo een wankelde stumper? dat was het enige nadeel van de oude versie. die zombies waren alleen dreigend door hun aantallen. die aantallen zijn er nu ook maar nu komen ze nog eesn achter je aangerend. |
|
dat ist hem nou juist, veel te nieuw, alles moet sneller en beter tegenwoordig, ik hou het wel bij de oude versie We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote: nou, die vond ik ook erg super (ondanks dat ik die vorige week voor het eerst heb gezien en mogelijk gedateerd over zou kunnen komen). dus er zijn gewoon twee toffe films. |
|
quote: Rennende zombies vind ik dus ook echt niet beter, dat die dingen met zulke grote aantallen zijn en langzaam op je af schuivelen vind ik veel dreigender overkomen, het is eigenlijk net als met 'de dood' zelf, alom aanwezig maar je wordt er niet door achtervolgt...maar het kan wel elk moment toeslaan Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |