|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
Obituary heeft idd goede stem .. Gast van Disembowelment ook ff noemen ... weinigen kunnen zo laag .. |
|
quote: Zoiets als Devourment of Disgorge? "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Maar dan goed duidelijk |
|
quote: hmm ja, dat is idd behoorlijk moeilijk "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Is trouwns doom, dus niet wat voor jou geloof ik |
|
quote: Bill Steer gebruikte iig wel een effect, om z'n stem zo te krijgen. Ik ga voor Kam Lee (Massacre). Die gast van opeth is idd ook geweldig. En Chris Barnes, toen hij nog in Cannibal Corpse zat. Oud Vuil. |
|
quote: is zijn strot daarna minder geworden? no text supplied |
|
quote: Mwoah, bij six feet under vind ik het wat minder, ofzo. Of ligt dat aan die band? Oud Vuil. |
|
Kam Lee spelfout weggehaald... |
|
quote:Ali, ik kon even niet op zijn naam komen, maar die bedoel ik dus Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: zal wel aan die band liggen no text supplied |
|
Waarom noemt iedereen schreeuwlelijks op die krijsen alsof ze twee volle vuisten in hun aars geperst krijgen? |
|
quote: King diamond is geen schreeuwlelijk .. |
|
quote: quote: Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: |
|
quote: Dat is geen schreeuwlelijk twerp, dat is de METALGOD! |
|
Echt weer zo'n enorm loze topic waar geen antwoord op bestaat.... Maar als ik toch moet kiezen dan is het Michael Akerfeldt. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote:Kutchristen, sterf aan je kruis |
|
quote: Dat is nu bepaald geen verwensing van hoog niveau. |
|
Nergal van Behemoth, Høst van Taake en nog veel meer |
|
quote:weet ik, maar zijn geaardheid is wel dusdanig dat hij GRAAG 2 vuisten in zijn poepertje heeft Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: OCh aangezien je homo's leuk vind zul je zelf ook wel een kruisridder zijn dus is de kans dat je aan je kruis sterft groot. |
|
quote: Net zoals dat beste metaldrummer topic? Iedereen kiest toch zijn favo band. Ik heb geen idee wie de beste is, ik ken ze niet allemaal... |
|
quote: Van dergelijke details ben ik niet op de hoogte, maar een meesterlijke strot heeft ie in elk geval. quote: Ok, nu haal je geschiedenis, persoonlijke trauma's een waanbeelden door elkaar. Ik ben Judas Priestfan, maakt mij dat een homoliefhebber? Ik een kruisridder? Aan een kruis sterven? Ga ergens anders de maatschappelijk minder bedeelde uithangen, plebejer. |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |