|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
ZP Theart Waag eens een dansje! |
|
Jorn Lande en nog wel een paar Kankerlul |
|
VAN DRUNEN zzz |
|
De grunter van Haggard (geen zin zijn naam te zoeken), Jari Mäenpäa van Wintersun en Ensiferum en voor de cleane zang Hansi van Blind Guardian Van Dale: head·ban·gen (onov.ww.) met slingerende hoofdbewegingen luidruchtige muziek ondergaan |
|
Hmmm die gats van Haggard bind ik geenszins een goede strot hebben, veel te hijgerig ... |
|
quote: yeah.... oh nee, YYYUUUEEEEAAAAGGGHHH. |
|
Voor trash, geen twijfel, MAX CAVALERA ten tijde van Beneath the Remains-Arise Voor death/grind SVENCHO van ABORTED Voor black, twijfel tussen Varg, Nocturno Culto, Maniac Butcher-zanger (naam?) en dezen van Judas Iscariot edit: de zang van Caliban is ook de beste hardcore-zang [Dit bericht is gewijzigd door sepulmaster op 06-10-2004 10:10] "kakkn doe zèèr" |
|
Thrash, Max Death, John Tardy Black, zanger van arcturus en aeternes en Quorthon power/ heavy, Barlow en King Diamond Clean, Die knakker van type o negative.. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Progressive: Tom S. Englund van Evergrey Vote me! 'Cause you know, valid arguments rock! |
|
quote:Peter Steele |
|
quote: Of Virgin Steele's David Defeis... hmmmmmm.... moeilijk http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Voor normale zang ga ik direct voor Russel Allen. Voor de beste grunt moet ik toch direct aan Jan-Chris denken. Lekker herkenbaar! GO! Support metal! - - - http://www.theconjuring.com |
|
Zijn er zoveel, maar ik denk toch John Tardy van Obituary(lekker origineel ) en de grunt van de zanger van Cannibal Corpse op Tomb of the Mutilated(ben ff de naam kwijt) There are those who suffer and those who bleed them dry and there are always those who just stand by. |
|
quote: Hmm,Jsan Chris is zeker erg herkenbaar,maar vind em persoonlijk niet een geweldige grunter. spelfout weggehaald... |
|
quote:John Tardy heerscht gewoon de frituurpan uit en grunt de dakpannen van je dak en daarmee basta.. Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com |
|
Die gast van the Circle of Dead children kan er ook wat van There are those who suffer and those who bleed them dry and there are always those who just stand by. |
|
quote: Ja, inderdaad. |
|
Mijn favorieten in willekeurige volgorde: Chuck Schuldiner Bruce Dickinson King Diamond Rob Halford Abbath Satyr |
|
Hadden we dit al niet gehad? Of was dat enkel grunt? Naja: -Ares van Aeternus: speciale grunt, en nog verstaanbaar ook -Abbath: schuurmachine -Matthew Barlow (had een goed stem) -Schmier natuurlijk -King Diamond toch ook wel -Raymond Weetikhoenog op de oudere Theatre of Tragedy albums ...dat inzake meer bekende groepen...over de rest ga ik nu niet zitten piekeren. [Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 10-10-2004 2:01] I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
hmm ik blijk er nog meer vergeten te zijn, dan maar een lijstje: - Mikael Akerfeldt (Opeth) - Mikael Stanne (Dark Tranquillity) - Keith Caputo (Life of Agony) - Jorn Lande (Ark, Masterplan) - Vorph (Samael) - James LaBrie (Dream Theater) - Layne Staley (Alice in Chains) - Mike Patton (ex-Faith no More) - Tarja Turunen (Nightwish) - Anneke van Giersbergen (The Gathering) [Dit bericht is gewijzigd door lykle_wolfheart op 10-10-2004 17:12] no text supplied |
|
Bruce Dickinson is voor wat betreft de cleane vocalen veruit de beste! Op het gebied van grunts kan ik de strot van Akerfeld (Opeth) het meest waarderen. Hoewel de grunter van Blodborn ook absoluut niet verkeerd klinkt... Be Patient, Death Will Come Eventually... |
|
Ik vind persoonlijk veel heavy metalzangers nogal geforceerd en nep. Met uitzondering van die gast van Nevermore die heeft wel een gave stem. Op Graspop hoorde ik nog die Ripper Owens heetie geloof ik (die tijdelijke zanger van Judas Priest) die bij Iced Earth zijn ding deed... Sjezus die gozer heeft echt de stem van een baardaap, hij kan echt niet zingen. Ik heb twee nummers aan kunnen horen, toen moest ik echt nodig weg... Hoe kun je een band zo verpesten, ongelofelijk! ~ By the fallen one I shall arise ~ |
|
Favo zangers : Joey Belladonna Tom Araya King Diamond Phil Lynott Alice Cooper Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
Nog niemand die de zanger van Deicide genoemd heeft??? En die van Enthroned natuurlijk. Scream door merg en been Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |