|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
Kevin Verpaalen van Scrotum. http://www.scrotum.tk Überhammer |
|
Zeker wel BIER,PILS,KOUWE KLETS,PROOST |
|
doekje??? |
|
Summer van Illdisposed! |
|
Mikael Akerfeldt en Aaron Stainthorpe! "Obras son amores y no buenas razones" |
|
Ik weet niet of hij al genoemd is, maar Malefic vind ik toch echt wel één van de bruutste stemmen die ik ken. Die vocalen bij Xasthur zijn gewoon onvergelijkbaar. En dan vooral de vocalen op Nocturnal Poisoning. Zo verdorven, zo verlaten, zo verdomd, geniaal gewoon. Laat de dag komen dat zij zullen ontwaken. |
|
Wayne Krupp - Devourment Endeldarm gorgellennnn! |
|
Johan - BZN Emiel, wat was ook alweer die smehrkant? |
|
Death: Glen Benton Thrash: Chuck Billy "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Greg Chandler vind ik ook een errug brute vocalist. Laat de dag komen dat zij zullen ontwaken. |
|
quote: Die cd heb ik niet, maar ik vind de vocalen van Krieg erg goed. Op The Black House iig. ~ By the fallen one I shall arise ~ |
|
quote: Welke band? [Dit bericht is gewijzigd door 0Tolerence op 17-10-2004 20:21] "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Esoteric. Hmmm, zingt Malefic dan ook bij Krieg? Of wat bedoel je? Laat de dag komen dat zij zullen ontwaken. |
|
quote: zegt me niks, blacky metal? "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Esoteric is zwaar heerschende doom, en idd die gast brult menig so called brut grunter eruit. |
|
Esoteric? Nee, dat is psychedelische funeral doom, tenminste zo zie ik het, want het is perfecte muziek voor bewustzijnsveranderende middelen. Heerschend spul! Moet je maar eens proberen. Laat de dag komen dat zij zullen ontwaken. |
|
quote: Ik doe geen drugs "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote:Geen spul voor nodig |
|
Maakt niet uit, bij Esoteric heb je geen drugs nodig. Je gaat er nuchter zelfs van trippen. Laat de dag komen dat zij zullen ontwaken. |
|
Lekker chill muziek idd |
|
Uh huh. Laat de dag komen dat zij zullen ontwaken. |
|
die gozer van ad hominem!!!! |
|
quote:\ ja mikael!!! "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
Op bepaalde nummers van Thyrfing komt het gebrul van Väänänen erg goed uit de verf! |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |