IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Auteur:
Topic : Beste metal strot Vorige pagina | Volgende pagina
GRAFTAK
ZesVoetenOnder
Usericon van GRAFTAK
Posted 10-10-2004 16:05 by GRAFTAK Wijzig reactieProfiel van GRAFTAKQuote dit berichthttp://www.scrotum.tk      \m/    http://www.judgementday.nl

Kevin Verpaalen van Scrotum.



AARSVIJAND
Usericon van AARSVIJAND
Posted 11-10-2004 0:15 by AARSVIJAND Wijzig reactieProfiel van AARSVIJANDQuote dit berichthttp://www.scrotum.tk

Zeker wel


BIER,PILS,KOUWE KLETS,PROOST


Possessedpacman
Signum cornu
Usericon van Possessedpacman
Posted 11-10-2004 0:35 by Possessedpacman Wijzig reactieProfiel van PossessedpacmanQuote dit berichthttp://Old... www.myspace.com/repulsiveslaughter

quote:
Op 11 oktober 2004 0:15 schreef AARSVIJAND het volgende:
Zeker wel
Nice ass...


Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site


DEEP-SHIT
Usericon van DEEP-SHIT
Posted 13-10-2004 12:47 by DEEP-SHIT Wijzig reactieProfiel van DEEP-SHITQuote dit bericht

doekje???


Chimaira
Usericon van Chimaira
Posted 17-10-2004 15:21 by Chimaira Wijzig reactieProfiel van ChimairaQuote dit bericht

Summer van Illdisposed!


Malekith
Usericon van Malekith
Posted 17-10-2004 15:26 by Malekith Wijzig reactieProfiel van MalekithQuote dit bericht

Mikael Akerfeldt en Aaron Stainthorpe!


"Obras son amores y no buenas razones"


Destroyer Of ZOG
Europa Ontwaak
Usericon van Destroyer Of ZOG
Posted 17-10-2004 20:04 by Destroyer Of ZOG Wijzig reactieProfiel van Destroyer Of ZOGQuote dit bericht

Ik weet niet of hij al genoemd is, maar Malefic vind ik toch echt wel één van de bruutste stemmen die ik ken. Die vocalen bij Xasthur zijn gewoon onvergelijkbaar. En dan vooral de vocalen op Nocturnal Poisoning. Zo verdorven, zo verlaten, zo verdomd, geniaal gewoon.


Laat de dag komen dat zij zullen ontwaken.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 17-10-2004 20:06 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Wayne Krupp - Devourment



Endeldarm gorgellennnn!


Siemn SikFuk
rumboon
Usericon van Siemn SikFuk
Posted 17-10-2004 20:06 by Siemn SikFuk Wijzig reactieProfiel van Siemn SikFukQuote dit bericht

Johan - BZN


Emiel, wat was ook alweer die smehrkant?


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 17-10-2004 20:08 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

Death: Glen Benton
Thrash: Chuck Billy


"This one is older than shit, heavier than time!"


Destroyer Of ZOG
Europa Ontwaak
Usericon van Destroyer Of ZOG
Posted 17-10-2004 20:12 by Destroyer Of ZOG Wijzig reactieProfiel van Destroyer Of ZOGQuote dit bericht

Greg Chandler vind ik ook een errug brute vocalist.


Laat de dag komen dat zij zullen ontwaken.


Ishtar
Out of the maze with clearsight
Usericon van Ishtar
Posted 17-10-2004 20:20 by Ishtar Wijzig reactieProfiel van IshtarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Deathspell_alfa

quote:
Op 17 oktober 2004 20:04 schreef Destroyer Of ZOG het volgende:
Ik weet niet of hij al genoemd is, maar Malefic vind ik toch echt wel één van de bruutste stemmen die ik ken. Die vocalen bij Xasthur zijn gewoon onvergelijkbaar. En dan vooral de vocalen op Nocturnal Poisoning. Zo verdorven, zo verlaten, zo verdomd, geniaal gewoon.


Die cd heb ik niet, maar ik vind de vocalen van Krieg erg goed. Op The Black House iig.


~ By the fallen one I shall arise ~


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 17-10-2004 20:21 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 17 oktober 2004 20:12 schreef Destroyer Of ZOG het volgende:
Greg Chandler vind ik ook een errug brute vocalist.


Welke band?

[Dit bericht is gewijzigd door 0Tolerence op 17-10-2004 20:21]


"This one is older than shit, heavier than time!"


Destroyer Of ZOG
Europa Ontwaak
Usericon van Destroyer Of ZOG
Posted 17-10-2004 20:22 by Destroyer Of ZOG Wijzig reactieProfiel van Destroyer Of ZOGQuote dit bericht

quote:
Op 17 oktober 2004 20:21 schreef 0Tolerence het volgende:
Welke band?


Esoteric.

Hmmm, zingt Malefic dan ook bij Krieg? Of wat bedoel je?


Laat de dag komen dat zij zullen ontwaken.


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 17-10-2004 20:25 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 17 oktober 2004 20:22 schreef Destroyer Of ZOG het volgende:
Esoteric.

Hmmm, zingt Malefic dan ook bij Krieg? Of wat bedoel je?


zegt me niks, blacky metal?


"This one is older than shit, heavier than time!"


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 17-10-2004 20:27 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Esoteric is zwaar heerschende doom, en idd die gast brult menig so called brut grunter eruit.


Destroyer Of ZOG
Europa Ontwaak
Usericon van Destroyer Of ZOG
Posted 17-10-2004 20:28 by Destroyer Of ZOG Wijzig reactieProfiel van Destroyer Of ZOGQuote dit bericht

Esoteric? Nee, dat is psychedelische funeral doom, tenminste zo zie ik het, want het is perfecte muziek voor bewustzijnsveranderende middelen. Heerschend spul! Moet je maar eens proberen.


Laat de dag komen dat zij zullen ontwaken.


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 17-10-2004 20:29 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 17 oktober 2004 20:28 schreef Destroyer Of ZOG het volgende:
Esoteric? Nee, dat is psychedelische funeral doom, tenminste zo zie ik het, want het is perfecte muziek voor bewustzijnsveranderende middelen. Heerschend spul! Moet je maar eens proberen.


Ik doe geen drugs


"This one is older than shit, heavier than time!"


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 17-10-2004 20:30 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 17 oktober 2004 20:28 schreef Destroyer Of ZOG het volgende:
Esoteric? Nee, dat is psychedelische funeral doom, tenminste zo zie ik het, want het is perfecte muziek voor bewustzijnsveranderende middelen. Heerschend spul! Moet je maar eens proberen.
Geen spul voor nodig


Destroyer Of ZOG
Europa Ontwaak
Usericon van Destroyer Of ZOG
Posted 17-10-2004 20:30 by Destroyer Of ZOG Wijzig reactieProfiel van Destroyer Of ZOGQuote dit bericht

Maakt niet uit, bij Esoteric heb je geen drugs nodig. Je gaat er nuchter zelfs van trippen.


Laat de dag komen dat zij zullen ontwaken.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 17-10-2004 20:32 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Lekker chill muziek idd


Destroyer Of ZOG
Europa Ontwaak
Usericon van Destroyer Of ZOG
Posted 17-10-2004 20:38 by Destroyer Of ZOG Wijzig reactieProfiel van Destroyer Of ZOGQuote dit bericht

Uh huh.


Laat de dag komen dat zij zullen ontwaken.


lord storgoth
lol
Usericon van lord storgoth
Posted 17-10-2004 20:45 by lord storgoth Wijzig reactieProfiel van lord storgothQuote dit bericht

die gozer van ad hominem!!!!



watery black
Usericon van watery black
Posted 17-10-2004 20:50 by watery black Wijzig reactieProfiel van watery blackQuote dit bericht

quote:
Op 17 oktober 2004 15:26 schreef Malekith het volgende:
Mikael Akerfeldt en Aaron Stainthorpe!
\

ja mikael!!!


"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 17-10-2004 20:58 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

Op bepaalde nummers van Thyrfing komt het gebrul van Väänänen erg goed uit de verf!


Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen