|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
De zanger van Stormrider!!!!!! |
|
quote: |
|
f links, rechts, links, rechts... rechts, rechts, rechts, rechts!!! |
|
ah ha.... hmmmz I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
quote: Nee ik bedoel gewoon dat ik de vocalen van Krieg goed vind. Beter dan Xasthur. ~ By the fallen one I shall arise ~ |
|
Nergal van Behemoth. |
|
Mikael Akerfeldt piepkrakpiepkrakpiepkrakpiepkrakpiepkrakpiepkrak........ |
|
quote:inderdaad... erg goed ..... Glenn Danzig !! whaha heerschende stem !! echt zo bruut !! np: Circle of snakes I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
quote: Je zit nu anders wel een van de beste zangers af te zeiken. Op dat vreselijke Jugulator album leek het inderdaad alsof ze een varken aan het slachten waren, maar op zowel de laatste Iced Earth plaat als op Graspop heeft ie geweldig gezongen! |
|
quote: Danzig, hij was ooit goed maar, hij zit al niet eens meer bij de Misfits... en hij werd ook nog 's voor ze bek geslagen door de zanger van de North Side Kings... ontopic: een goed strot: Angela Gossow die chick ruled hard Life is a bitch... and so am I... |
|
oops foutje... [Dit bericht is gewijzigd door Faithjuh op 28-10-2004 1:45] Life is a bitch... and so am I... |
|
Die gast van Taake kan dr aardig wat van |
|
Wat ik ook erg bruut vind buiten Malefic en Greg Chandler, Nocturno Culto en dan vooral op Panzerfaust en The Black Lourde of Crucifixion van Grand Belial's Key. Varg Vickernes heerscht ook op oudere albums. Maar ik denk dat ik Malefic toch wel het bruutste vind. Zo ziek ende koud zingt geen enkele andere vocalist voor zover ik weet. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Hoe kan ik deze vergeten Velen vinden hem verschrikkelijk ik vind hem geweldig Vintersorg in de tijd van Otyg Van Dale: head·ban·gen (onov.ww.) met slingerende hoofdbewegingen luidruchtige muziek ondergaan |
|
Tommy van Between the Buried And Me denk ik, heeft een heel eigen geluid en super veel afwisseling. |
|
Rob Halford die gozer van Carcass en Angela Gossow! |
|
Jorn Lande Eric Adams Glenn Hughes Bruce Dickinson Russell Allen Bring Us Love .... Let Us See ... Set Us Free |
|
quote: Helemaal mee eens, maar ook Big Boss, Wrest, Mikael Stanne en Franta Štorm. |
|
karyn crisis In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
zo, damn boeiend allemaal zeg, smaak is persoonlijk.. nutteloos topic.. Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Jens Kidman van Meshuggah! New intelligence arise in emptied bodies |
|
Abbath Peter Het zal je moeder maar wezen... |
|
Beste weet ik niet, maar wel erg goed: Die zanger van belphegor Zanger van Primordial, en Isahn natuurlijk On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Karl Willets, Chuck,Chris Reifert, Quorthon, Messiah. Nuff said! Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |