IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Auteur:
Topic : Beste metal strot Vorige pagina | Volgende pagina
ratje
X-tinXion
Usericon van ratje
Posted 17-10-2004 20:58 by ratje Wijzig reactieProfiel van ratjeQuote dit berichthttp://www.conradhultermans.com

De zanger van Stormrider!!!!!!



aerodis
Usericon van aerodis
Posted 17-10-2004 20:59 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

quote:
Op 17 oktober 2004 20:45 schreef lord storgoth het volgende:
die gozer van ad hominem!!!!




DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 17-10-2004 21:01 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

dan swanö heeft een heerschende stem


I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


der_fuhrer
schrijft drinkt eet en denkt rechts
Usericon van der_fuhrer
Posted 17-10-2004 21:27 by der_fuhrer Wijzig reactieProfiel van der_fuhrerQuote dit bericht

f


links, rechts, links, rechts... rechts, rechts, rechts, rechts!!!


DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 17-10-2004 21:31 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

ah ha.... hmmmz


I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


Ishtar
Out of the maze with clearsight
Usericon van Ishtar
Posted 17-10-2004 23:05 by Ishtar Wijzig reactieProfiel van IshtarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Deathspell_alfa

quote:
Op 17 oktober 2004 20:22 schreef Destroyer Of ZOG het volgende:
Esoteric.

Hmmm, zingt Malefic dan ook bij Krieg? Of wat bedoel je?


Nee ik bedoel gewoon dat ik de vocalen van Krieg goed vind. Beter dan Xasthur.


~ By the fallen one I shall arise ~


Chimaira
Usericon van Chimaira
Posted 18-10-2004 10:50 by Chimaira Wijzig reactieProfiel van ChimairaQuote dit bericht

Nergal van Behemoth.


Tyrant Lizard King
them bones
Usericon van Tyrant Lizard King
Posted 19-10-2004 0:29 by Tyrant Lizard King Wijzig reactieProfiel van Tyrant Lizard KingQuote dit bericht

Mikael Akerfeldt


piepkrakpiepkrakpiepkrakpiepkrakpiepkrakpiepkrak........


DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 19-10-2004 0:50 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

quote:
Op 19 oktober 2004 0:29 schreef Tyrant Lizard King het volgende:
Mikael Akerfeldt
inderdaad... erg goed .....

Glenn Danzig !! whaha heerschende stem !! echt zo bruut !!

np: Circle of snakes


I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


de laar
Usericon van de laar
Posted 27-10-2004 19:54 by de laar Wijzig reactieProfiel van de laarQuote dit bericht

quote:
Op 10 oktober 2004 4:07 schreef Ishtar het volgende:
Ik vind persoonlijk veel heavy metalzangers nogal geforceerd en nep. Met uitzondering van die gast van Nevermore die heeft wel een gave stem.
Op Graspop hoorde ik nog die Ripper Owens heetie geloof ik (die tijdelijke zanger van Judas Priest) die bij Iced Earth zijn ding deed... Sjezus die gozer heeft echt de stem van een baardaap, hij kan echt niet zingen. Ik heb twee nummers aan kunnen horen, toen moest ik echt nodig weg... Hoe kun je een band zo verpesten, ongelofelijk!

Je zit nu anders wel een van de beste zangers af te zeiken.
Op dat vreselijke Jugulator album leek het inderdaad alsof ze een varken aan het slachten waren, maar op zowel de laatste Iced Earth plaat als op Graspop heeft ie geweldig gezongen!


Faithjuh
val dood... ofzow...
Usericon van Faithjuh
Posted 28-10-2004 1:43 by Faithjuh Wijzig reactieProfiel van FaithjuhQuote dit bericht

quote:
Op 19 oktober 2004 0:50 schreef DaVinz het volgende:

Glenn Danzig !! whaha heerschende stem !! echt zo bruut !!



Danzig, hij was ooit goed maar,

hij zit al niet eens meer bij de Misfits...

en hij werd ook nog 's voor ze bek geslagen door de zanger van de North Side Kings...

ontopic: een goed strot: Angela Gossow die chick ruled hard


Life is a bitch... and so am I...


Faithjuh
val dood... ofzow...
Usericon van Faithjuh
Posted 28-10-2004 1:44 by Faithjuh Wijzig reactieProfiel van FaithjuhQuote dit bericht

oops foutje...

[Dit bericht is gewijzigd door Faithjuh op 28-10-2004 1:45]


Life is a bitch... and so am I...


Odal
Usericon van Odal
Posted 28-10-2004 1:55 by Odal Wijzig reactieProfiel van OdalQuote dit berichthttp://www.hammerarts.cjb.net

Die gast van Taake kan dr aardig wat van


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 28-10-2004 2:13 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Wat ik ook erg bruut vind buiten Malefic en Greg Chandler, Nocturno Culto en dan vooral op Panzerfaust en The Black Lourde of Crucifixion van Grand Belial's Key. Varg Vickernes heerscht ook op oudere albums. Maar ik denk dat ik Malefic toch wel het bruutste vind. Zo ziek ende koud zingt geen enkele andere vocalist voor zover ik weet.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


stookvogel
Höj höj
Usericon van stookvogel
Posted 29-10-2004 0:08 by stookvogel Wijzig reactieProfiel van stookvogelQuote dit bericht

Hoe kan ik deze vergeten

Velen vinden hem verschrikkelijk ik vind hem geweldig Vintersorg in de tijd van Otyg


Van Dale: head·ban·gen (onov.ww.) met slingerende hoofdbewegingen luidruchtige muziek ondergaan


Jort
Usericon van Jort
Posted 29-10-2004 0:11 by Jort Wijzig reactieProfiel van JortQuote dit bericht

Tommy van Between the Buried And Me denk ik, heeft een heel eigen geluid en super veel afwisseling.


Speedpiano
Usericon van Speedpiano
Posted 29-10-2004 22:55 by Speedpiano Wijzig reactieProfiel van SpeedpianoQuote dit bericht

Rob Halford
die gozer van Carcass
en Angela Gossow!


Shadow_buildeR
Behind The Mask
Usericon van Shadow_buildeR
Posted 11-11-2004 22:16 by Shadow_buildeR Wijzig reactieProfiel van Shadow_buildeRQuote dit bericht

Jorn Lande
Eric Adams
Glenn Hughes
Bruce Dickinson
Russell Allen


Bring Us Love .... Let Us See ... Set Us Free


valfar
Usericon van valfar
Posted 11-11-2004 22:28 by valfar Wijzig reactieProfiel van valfarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/knevelaer

quote:
Op 28 oktober 2004 2:13 schreef Heiden het volgende:
Wat ik ook erg bruut vind buiten Malefic en Greg Chandler, Nocturno Culto en dan vooral op Panzerfaust en The Black Lourde of Crucifixion van Grand Belial's Key. Varg Vickernes heerscht ook op oudere albums. Maar ik denk dat ik Malefic toch wel het bruutste vind. Zo ziek ende koud zingt geen enkele andere vocalist voor zover ik weet.


Helemaal mee eens, maar ook Big Boss, Wrest, Mikael Stanne en Franta Štorm.



Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 12-11-2004 0:20 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

karyn crisis


In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


Argh
Usericon van Argh
Posted 16-11-2004 3:46 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

zo, damn boeiend allemaal zeg, smaak is persoonlijk.. nutteloos topic..


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


el-engel
Destroyed, Erased, Improved
Usericon van el-engel
Posted 22-12-2004 16:27 by el-engel Wijzig reactieProfiel van el-engelQuote dit berichthttp://www.vuurwerkmaken.tk

Jens Kidman van Meshuggah!


New intelligence arise in emptied bodies


Inferno
HEUUUJ
Usericon van Inferno
Posted 22-12-2004 16:31 by Inferno Wijzig reactieProfiel van InfernoQuote dit bericht

Abbath
Peter


Het zal je moeder maar wezen...


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 22-12-2004 21:08 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

Beste weet ik niet, maar wel erg goed:
Die zanger van belphegor
Zanger van Primordial, en Isahn natuurlijk


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


invictis
Usericon van invictis
Posted 22-12-2004 21:10 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

Karl Willets, Chuck,Chris Reifert, Quorthon, Messiah. Nuff said!


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen