|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
Eerste singel van beady eyes, de nieuwe band van Liam. De band is dus eigenlijk gewoon oasis zonder noel. Hmmm. Ik vind er vrij weinig aan. De zang klinkt trouwens erg anders, niet dat knijperige, snauwerige meer, maar heel erg richting john lennon, imo. [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 11-11-2010 21:21] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
John Lennon inderdaad. Het hele nummer is wel 60/70 jaren. Bandfoto ook. Ik ben nog niet enthousiast, om eerlijk te zijn. |
|
Heel erg Lennon inderdaad. Heeft potentie, maar ik ben nog niet overtuigd. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Gave band, relletjes tussen de broertjes waren altijd wel vermakelijk ook. Zoveelste mentalkloon. |
|
Dat vond ik nu juist altijd het erge aan Oasis, en absoluut niet vermakelijk. Een concert niet door laten gaan omdat je weer eens mot met elkaar hebt of na twee nummers de gitaar aan de wilgen hangen omdat je gewoon geen zin hebt die dag getuigt wat mij betreft ook niet van respect naar je fans. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Is wel rock n roll toch ?!?! Zoveelste mentalkloon. |
|
Mja. Tot je zelf bij een concert bent en liam ergens boven aan het kijken is, terwijl noel alle liedjes zingt vanwege weer een ruzie. Ik zou ontzettend balen. Gelukkig heb ik ze in de normale bezetting live gezien... En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Concert Beady Eye snel uitverkocht AMSTERDAM - Het publiek lijkt nieuwsgierig naar Beady Eye, de nieuwe band van Liam Gallagher. Het optreden dat de band op 21 maart geeft in Paradiso was vrijdag binnen een paar uur uitverkocht. © NU.nl/Erik Blokland Beady Eye begint in maart aan zijn eerste Europese toer, door zes landen. De band bestaat naast Gallagher uit de gitaristen Gem Archer en Andy Bell en drummer Chris Sharrock. Liam Gallagher verklaarde zijn oude band Oasis, waarin hij met broer Noel speelde, vorig jaar dood. Later begon hij met Beady Eye aan een nieuw muzikaal avontuur. Onlangs bracht de band de eerste single, Bring the Light, uit. Het debuutalbum moet volgend jaar uitkomen. Dat is rap en nog geen eens een hele plaat uit. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
On topic; Oasis is een kutband! Ja hoor... |
|
Een dode kutband. Met ontzettend goede muziek. Vind ik dan. quote: Je hebt natuurlijk wel een beetje gelijk. Kzal vanaaf een nieuw topic openen voor de nieuwe band van liam. [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 29-11-2010 17:55] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Even Live Forever in de playlist gezet omdat dat zo'n teringmagistraal nummer is. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Hij zit nu al in mijn hoofd en komt zodirect nog in live versie voorbij. |
|
Lately!!!! Did you ever feel the pain........ In the morning rain! [/jeugdcement] Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Voor mij ook. Laatst een torrent van bijna alles van Oasis neergehaald. Zitten een boel leuke liedjes tussen, ook bij het latere werk nog en sommige b-sides doen niet onder voor het albumwerk. |
|
ik zit weer veel die shoulders of giants plaat te luisteren. Daar staan toch wel ziek veel goede nummers op hoor... Gas panic, who feels love, where did it all go wrong... erg sterke plaat Herman van de bakker |
|
Who feels love... Wat vind jij eigenlijk van be here now? Stand by me vind ik wel zo ontzettend geniaal! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Liam Gallagher staat open voor reünie Oasis Liam Gallagher ziet ondanks de ruzie met zijn broer een reünie van Oasis wel zitten. Ze liggen al jaren met elkaar in de clinch omdat Noel beweerde dat Liam een concert in 2009 afzegde omdat hij een kater had. De ruzie die na de afzegging ontstond, leidde in 2009 tot het einde van Oasis. Liam wil over vier jaar vieren dat hun succesvolle album (What's The Story) Morning Glory twintig jaar geleden uitkwam. "Als we alle shit achter ons kunnen laten, kunnen we in 2015 toeren en ons album spelen ter ere van het twintigjarig jubileum." "Ik sta ervoor open, maar onder bepaalde voorwaarden. Respect moet van beide kanten komen", vertelt hij aan het Amerikaanse muziektijdschrift Rolling Stone. Soloproject De zanger spreekt zijn broer Noel tegenwoordig niet meer, maar denkt aan de reünie omdat Noel in de media regelmatig fantaseert over een hereniging. "Hij blijft er maar over doorgaan. Ik wil hem uit zijn lijden verlossen. Maar ik denk dat hij eerst zijn soloproject moet afmaken zodat hij erachter komt dat hij niet zo goed is zonder zijn broer." Liam is op het moment de frontman van de band Beady Eye. "Ik sta open voor een reünie van Oasis, maar ik ben zeker niet wanhopig. Als het niet doorgaat, maakt dat me niks uit. Ik ben blij met mijn band Beady Eye." En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Verschrikkelijke band. Alle leden meteen afschieten. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
quote: Ik mag jou wel. Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote: quote:Eerder andersom. Die soloplaat van Noel is bepaalt niet mis. |
|
Oeps... Is die al uit? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Ja, afgelopen week al. |
|
Nu wat nummers aan het luisteren. Ik hoor wel erg veel koren, zeg. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |