|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Helemaal zelf bedacht? Dan mag je trots op jezelf zijn, knul !! Drink maar fijn een biertje van mij vanavond !! Je hebt het verdient . |
|
quote: Mja, het was dus idd playback. Jammer is dat. Het wordt in dit topic steeds gezelliger, btw. |
|
quote:..Ahaa, dacht al dat ik die snol op je avatar ergens van kende Ontopic: Wim, heb jij dat stuk(concertverslag vorige pagina) zelf geschreven? Edit: Verdient moet met een d op het eind [Dit bericht is gewijzigd door BARABAS op 12-11-2005 20:02] Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
quote: Nee, ik kan niet zulke lange zinnen schrijven. Ik had de link erbij moeten zetten. Het kwam btw van een coldplayforum, hehe. |
|
Ah, ontdaan van alle franje is/blijft het gewoon een geweldig nummer. http://www.youtube.com/watch?v=ZhvSmSt--U0&feature=Views&page=5&t=m&f=b |
|
Oasis on the road bij de NPS Het gaat om de tv-versie van de documentaire Lord, Don't Slow Me Down, waarbij de Britse band Oasis wordt gevolgd tijdens de laatste wereldtoernee, gehouden naar aanleiding van hun Best Of-album Stop the clocks. Genieten dus van de broederlijke rivaliteit tussen Noel en Liam en van Liam die tijdens een photoshoot Girls Aloud spot en ze meteen uitnodigt voor een optreden. Regie was in handen van Baillie. Zaterdagavond ned 3 om 23.20 http://cultura.nps.nl/page/programmadetail/160942 “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
checken we ff Btw, je hebt het nogal te verduren gehad in dit topic Herman van de bakker |
|
Ach, ja. Onwetendheid en oogkleppen denk ik dan maar. Voor de goede orde, bij de anderen dus, hè. Wij weten beter, uiteraard. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
[quote]Op 6 april 2007 21:22 schreef Wansmaak het volgende: Oasis on the road bij de NPS Het gaat om de tv-versie van de documentaire Lord, Don't Slow Me Down, waarbij de Britse band Oasis wordt gevolgd tijdens de laatste wereldtoernee, gehouden naar aanleiding van hun Best Of-album Stop the clocks. Genieten dus van de broederlijke rivaliteit tussen Noel en Liam en van Liam die tijdens een photoshoot Girls Aloud spot en ze meteen uitnodigt voor een optreden. Regie was in handen van Baillie. Zaterdagavond ned 3 om 23.20 Godverdegodver. Natuurlijk weer gemist Was het wat? [Dit bericht is gewijzigd door broer konijn op 11-04-2007 19:02] Herman van de bakker |
|
quote: Definitely!! oja, het album definitely maybe is wel aardig als je van oasis houdt |
|
quote: Thanks Captain Obvious!! |
|
quote: Ja, was wel leuk om te zien, maar niet echt heel erg noodzakelijk om te zien. En in zwart/wit, daar heb ik echt een hekel aan. Wel leuk waren de kleine ruzietjes tussen de twee broers. Noel kan btw echt grappig uit de hoek komen. Je kunt ze hier bekijken, in 7 delen. http://www.youtube.com/results?search_query=Lord%2C+Don%27t+Slow+Me+Down&search=Search quote: Joh! What's the story morning glory is echter mijn favoriet. Vreemd dat de heren zelf niet meer van het derde album willen weten, die vond ik nl enorm sterk, vooral het nummer stand by me, ge-wel-dig. En all around the world. En It's getting better(man!!). Het schijnt dat ze toen nogal in hun coke fase zaten. Misschien dat dat er mee te maken had. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: zenk joe! Herman van de bakker |
|
http://msnpresents.msn.com/oasis/?mkt=nl-nl/#videoclips Unplugged! Alleen IE, in firefox doettie het niet, tenminste niet bij mij. [Dit bericht is gewijzigd door Wansmaak op 13-05-2007 21:18] “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: Laat Liam nou maar zingen de volgende keer... Snie zo mijn ding dit... Herman van de bakker |
|
Wel gaaf nummer anders. Offtopic: ik heb nog 2 woII blaadjes voor je. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Don't look back in anger blijf ik één van de beste Oasis nummers vinden. |
|
quote: Sgoe! ff bijkletsen een keer... Herman van de bakker |
|
quote: Is het ook. Ondanks dat Noel het zingt, want ik hoor echt Liam tig keer liever bleren. @ broer konijn: Roger that! “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: leuk gedaan ,ja dvd gechecked? Herman van de bakker |
|
Nog niet. Komt nog, zo meteen begint darten. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |