|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Beetje stones/beatles verhaal. Btw: In de zomer van 1995 vocht Oasis een vete uit met Blur. Beiden brachten hun nieuwe singles op dezelfde dag uit. Blurs Country House kwam op 1 in de Engelse charts, Oasis' Roll with it op 2. Oasis' album Morning glory verkocht echter veel meer dan het album The great escape van Blur. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Helemaal mee eens! Verder kon Oasis me nooit boeien. |
|
quote: Hehe. Bij TMDC weet ik dat ze irritant doen, bij Oasis vermoed ik dat ze het echt zijn. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Hebben ze die ook gecovered? Ik bedoel het niet, ik bedoel Wonderwall, wat een cover is. Daar zijn ze mee doorgebroken, volgens mij Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Wonderwall is geen cover. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Dat is idd echt een smaakding. Ik heb sowieso erg veel met nichterige wave-achtige Engelse muziek. B.v. the Smiths vind ik fantastisch, maar Army of Lovers en Bronski Beat ook. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Ik doelde erop dat spectre het over hits had, singels dus. Tsja, covers, ze speelden er genoeg, maar goed, dan hoeven ze natuurlijk automatisch bekend te zijn. Wel gave nummers, dat dan wel: http://www.coversproject.com/artist/oasis/ En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Damn, dat dacht ik altijd.. sorry! Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Die kan ik alle 3 wel heel erg goed waarderen. Ik hou niet van de zang van Albarn. Kan ik niks mee, tewijl ik de Gallagher vocals wel erg tof vind. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Geen cover. Oasis werd bekend in 1994 toen ze hun eerste single Supersonic uitbrachten. De groep werd al vlug een hype in Engeland en volgende singles als Live forever en Cigarettes and Alcohol werden grote hits. Hun eerste album Definitely Maybe wordt als een van de beste debuutplaten ooit in de rockgeschiedenis beschouwd. Het verkocht ongeveer 7 miljoen exemplaren. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Het cd-tje van Wonderwall heeft wel een mooie cover. Met die spiegel en dat meisje erop. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Hehehe, beetje net als het king diamond verhaal, of je vind het geweldig of je vind het verschrikkelijk. Ik vind liam's zang werkelijk geweldig en ontzettend goed bij de muziek passen. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Ok dan. Dat heb ik dan weer krek andersom. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Oh ja, toch nog een aardig lijstje. the walrus is wel degeen die ze het vaakst live spelen meen ik?!!? Dear dirty delightful old drunken old days |
|
quote: Die spelen ze idd vrij vaak live. Speelden bedoelde ik. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Ik ga die What's the story plaat eens downen, wie weet Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Lol The Beatles vind ik dan weer niets bijzonders, terwijl ik die psychedelische tint in nummers als Hey Now, Don't Look Back in Anger, Roll With It, Hello of dingen van t laatste album echt bijzonder kan waarderen 't imago van de band heb ik overigens nooit echt bestudeerd, en dat hoef ik, de reacties hier lezende, ook niet eigenlijk. Vind de muziek op zich gewoon goed. "Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices" |
|
quote: Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Ja, schokkend hè. Net als Michael Jackson en Metallica. "Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices" |
|
quote: Straks ga je nog zeggen dat je Elvis Presley ook niet bijzonder vindt. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Dat gaat nog, die heeft nog een redelijk cool image. The Beatles ook wel hoor, maar ik vind ze gewoon niet zo bijzonder om naar te luisteren. "Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices" |
|
quote: Moet je zeker eens doen! En dan sla je wonderwall lekker over. Tof dat je er iig wel open voor staat. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Tsjah, image vind ik niet relevant. Het gaat om de muziek. En de muziek is steengoed. Ja ik weet het, kwestie van smaak enzo, maar c'mon the Beatles niet bijzonder vinden.. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Heb ik ook... Af en toe een leuk nummer, maar die adoratie, verering en heiligverklaring... ik snap er niks van!! Doe mij dan maar the kinks, vele vele malen beter. Dear dirty delightful old drunken old days |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |