|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
Wie zegt dat dat niet zo is, hehe. A narrow view sees better. |
|
quote: Dat wil nog niet zeggen dat IK ze goed vind. R. Kelly verkoopt ook miljoenen, en dat vind ik ook verschrikkelijk. |
|
Ja, nou ja. Ik zeg ook maar wat. Ik word er af en toe een beetje moe van, om mezelf te moeten verdedigen om het feit dat ik Oasis erg goed vind. Niet eens goed, nee, érg goed. Ze hebben nummers, die wel zo geweldig goed in elkaar zitten, daar word ik een beetje stil van. Noel kan geen solo's spelen, maar hij schrijft geweldige muziek. Daaroverheen de geweldige zanglijnen van Liam, die Noel natuurlijk ook verzonnen heeft. Dat mensen de zang irritant vinden, kan ik heel goed begrijpen. Maar als men zegt, dat de muziek kut is, dan snap ik dat niet helemaal. Een mening is een mening. Een goed nummer is een goed nummer. Oud Vuil. |
|
quote: Waarom meen jij dat je jezelf moet verdedigen? Als mensen roepen dat death metal teringherrie is, ga je je toch ook niet verdedigen? Ik niet althans. Britse jankmuziek is gewoon de shit, weet je (al kan ik Oasis ook niet lijen). Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Welke bands dan wel? A narrow view sees better. |
|
quote: Ik luister zelf graag naar Coldplay, Muse, Radiohead, Porcupine Tree/Blackfield, Amplifier e.d. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Slechts één nummer kan mij een beetje bekoren van Oasis, Champene Supernova, al de rest is veeeeeeeeeeeeeeeeeels te zagerig. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: BoltThrower, Napalm Death, Iron Maiden, |
|
quote: ?????????? A narrow view sees better. |
|
ach, ik zit ook maar wat te ouwehoeren. Ik zal dit topic verder met rust laten. Dan is Webblaster Wim ook weer blij. |
|
Hehehe. Ff een paar quotes van onze vriend Noel: "We're the best band on the planet. That's not arrogance, that's just a fact." - Noel Gallagher, Aug '94 "The thing about us is we're honest. If we're asked whether we take drugs, we say yes. I was brought up by my mam not to be a liar." "With every song that I write, I compare it to the Beatles. The thing is, they only got there before me. If I'd been born at the same time as John Lennon, I'd have been up there." "All I ever wanted to do was make a record. Here's what you do: you pick up your guitar, you rip a few people's tunes off, you swap them round a bit, get your brother in the band, punch his head in every now and again, and it sells. I'm a lucky bastard. I'm probably the single most lucky man in the world -- apart from our Liam." Zo, genoeg stof, waar mensen hier over de zeik over kunnen gaan. Oud Vuil. |
|
ehhhhrrrrmmm..... grmbl.... quote: |
|
quote: hehe jammer dat de muziek niet zo gaaf is als deze uitspraken |
|
Ja, daar kan The Monolith Deathcult nog wat van leren! A narrow view sees better. |
|
quote: Oud Vuil. |
|
quote: Morrissey is zeker wel helemaal normaal wil je zeggen? Het is allemaal rock 'n roll, dat moet je nooit serieus nemen. |
|
Wie heeft het hier over Morrissey? Oasis, oasis, oasis, daar hebben we het hier over! Oud Vuil. |
|
Oasis is echt een van het slechtste wat ik ooit gehoord heb. Gatver, wat een ongeïnspireerde zeikerige kutmuziek is dat zeg. (lijkt wel R&B ) Ik zou graag hoogstpersoonlijk die mic nog eens door z'n strot rammen, die gozer kan echt niet zingen. Gelukkig hoor je het nooit meer tegenwoordig. Vraag aan de mensen die het mooi vinden.. echt serieus, wat hoor je daar in?? [Dit bericht is gewijzigd door Ishtar op 17-10-2004 0:05] ~ By the fallen one I shall arise ~ |
|
Tsss, barbaar. De nummers zitten gewoon enorm goed in elkaar. Etc. Oud Vuil. |
|
quote: Nee sorry, die verborgen genialiteit was me even ontgaan.... Muziek wat is dat? ~ By the fallen one I shall arise ~ |
|
quote: Nou ja, precies. Iedereen zijn eigen smaak. Oud Vuil. |
|
quote: Ja tuurlijk maar geef toe, de muziek stelt geen moer voor! ~ By the fallen one I shall arise ~ |
|
quote: Dát ben ik dan weer helemaal niet met je eens. Ik ben zelf ook muzikant en ik hoor met m'n eigen oren (hoewel ik een gehoorbeschadging heb, maar goed) dat het enorm goed in elkaar zit. Oud Vuil. |
|
quote: over de zeik? ik vind dat soort uitspraken juist ontzettend cool! niet van dat vals bescheiden gezeik, gewoon zeggen waar het op staat en een klein beetje overdrijven. no text supplied |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |