|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
np: bethlehem - aphel/die schwarze schlange .... dat rifje is heerschend ! heerlijk swingend... I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
quote: de oude Death heeft ook wel iets "swingend", net als Celtic frost. Bedoel je dat bijvoorbeeld? |
|
quote: De riff onder de coupletten in Bible Basher Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
onmeunig swingen: Tearful Dawn - Dryads & Trolls Bruce Banner |
|
quote: Meer zoals Exodus - Piranha zeg maar en die Benedition nummers 'Nothing on the inside' en 'I am the disease'; download die maar eens ik denk niet dat je er spijt van krijgt. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 17-10-2004 0:20] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Keelhaul swingt trouwens ook wel en wat te denken van Amorphis (Tales, Elegy)? no text supplied |
|
Hehehe, ik weet wel zeker, dat attila Exodus - Piranha kent. Bedoel je, muziek waar je, zonder dat je het haast merkt, vanzelf gaat mee tikken op het stuur van een auto of iets dergelijks? Oud Vuil. |
|
quote: Ik vind Amorphis meestal meer 'deinen' hahaha nee iets meer energie in het geswing aub lol! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Dan mag die Benton dat wel eens in de praktijk brengen, rechtlijniger dan Deicide kan haast niet . Ik begrijp nog even niet goed wat men met 'swingen' bedoelt. Ik vind bv. Entombed wel 'rocken', maar of dat ook 'swingen' is.... [Dit bericht is gewijzigd door M. op 17-10-2004 11:26] Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Swingen is imho toch meer het gevoel dat je er op moet gaan meebewegen .. en dat heeft deicide wel, juist door hun rechtlijnige simpelheid. |
|
quote: een plaatje zegt meer dan 1.000 woorden. Ik stel voor Jenje dat jij op een van de volgende meetings/festivals een demonstratie " metal-swingen" geeft aan M. en alle anderen die wilen leren. |
|
quote: .. Ik swing de pan uit ... Voetje op, voetje neer ... |
|
quote: Ja, ik zal Exodus een downloaden . Is dat een nieuwe band? (geintje, Beediction ken ik idd niet. bedankt voor de tip ) |
|
quote: Als de meester spreekt/demonstreert kunnen de leerlingen alleen maar toekijken en leren . |
|
quote:Lesje? €15,- |
|
quote: Luister eens naar de riff onder de coupletten in Bible Basher, zou ik zeggen Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
Watain - Puzzlez Ov Flesh KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Bands die breezahtaal gebruiken verdienen een nekschot. |
|
Klopt. Aan het rijtje zou ik zeker Haemorrhage toe willen voegen (Mortuary Riot!!!) Over gebrek aan smaak valt niet te twisten. |
|
quote: Zyklon met hun World ov worms en Equinox ov the gods dus ook? ok... Carcass - Corporal jigsaw quandary is door de swingende beat ook eentje die in dit topic past! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Nothing left to mutilate van Cannibal Corpse heeft ook zo'n lekker swingen stukje. |
|
Vader - Dark Transmission. Onder swingen versta ik dus metal waar bij ik mijn kop gewoon MOET bewegen. Bazzio Attacks!!! |
|
quote: Diabolical Masquerade (Nightwork anyone?) moet dus dood? PECH DM is al dood |
|
de intro riff van Anata-Shackled to guilt [Dit bericht is gewijzigd door Infaustus op 24-10-2004 23:17] No meat is sweater |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |