|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
The greed killings van Napalmdeath heerlijke riff Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote: Oh ik had natuurlijk een riff moeten opzoeken van de Japanse oostkust. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Op vrijwel ieder nummer van Vio-lence's Eternal Nightmare zit wel een of meer lekkere swingriffs |
|
|
|
Ik ben dol op zware muziek met een echt swing/shuffle ritme, Grand Magus deed dat veel. |
|
Op 0.16 Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Goatsnake, alles zo'n beetje .. |
|
quote: Ik zag de topictitel en wilde even Easy Greasy komen tippen. Je bent me voor. You have time. You are doing fine. |
|
quote: Sorry, m´n oog en oorkleppen zaten in m´n andere broek. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Veel nummers van Entombed Dirty Bird Studio for recording, mixing, mastering for CD & vinyl, re-amping, drumediting |
|
Het gehele Grind Bastard album van Benediction. Bareuh... |
|
Maximum deformity van Absorbed. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Dirty Bird Studio for recording, mixing, mastering for CD & vinyl, re-amping, drumediting |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |