|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Of gewoon het nummer Deathcrush |
|
luister nu cruskers killers destroyers II (var. artists.) wat me weer overtuigd dat sludge de stijl is waar lomp hard en groovy echt hand in hand gaan |
|
DIT HELE FUCKING ALBUM ! [Dit bericht is gewijzigd door Naturens Galleri op 26-10-2004 1:41] headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
DEAD SKIN MASK - VAN WIE HOEF IK NIET UIT TE LEGGEN! |
|
quote: Boyzone? Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon |
|
heeft boyzone m ook gecoverd... vet! In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Benighted - Foetus heeft wel een swingende riff...als ik de term goed interpreteer Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
quote: Jah joh, heel het album reign in blood ook!, wist je dat niet?! [Dit bericht is gewijzigd door Botzwaard op 26-10-2004 23:25] Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon |
|
Enigma of Reign van Infinite Dawn! |
|
dismal wings of terrror van usurper ---- heel reign in blood?. dat lijkt me sterk waar heb je dat gehoord dan? In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
quote: Anders ga je er ff serieus op in... On topic: IMHO heeft elk goed thrash nummer een of meer riffs die swingen. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Alice In Chains - Heaven 'n Hell Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
quote: Het gaat natuurlijk om de tofste en verslavendste swingende nummers... Zo vind ik Fear of napalm (Terrorizer; ok is dan grind) Nocturnal hell (Slaughter) en Piranha (Exodus) nummers die veel meer swingen dan vele andere thrashnummers...meer van die kwaliteit graag dus... [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 16-11-2004 21:56] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Hell is Rising van INRI heeft wel een leuke schwung. Meerdere nummers van de CD trouwens wel. respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
quote: TERRORIZER HEEEEEEEEEERLIJK BIER,PILS,KOUWE KLETS,PROOST |
|
Dit album swingt ook als de tering! |
|
of is dat de nieuwe van CL? respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
quote: Grapje kerel! A sudden crack, as I crush your skull |
|
ons nieuwe nummer : WMWA [Dit bericht is gewijzigd door she_devil op 03-11-2004 23:50] wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
oo was t een grapje, joh... meen je dat nou het feit dat er stumpers zijn die denken dat ik serieus ga geloven dat boyzone een complete slayerplaats zal nabootsen geeft me echt vertrouwen in t niveau van de figuren die hier rond lopen In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
quote: Nope ... 't is Raise Hell - Not dead yet! De nieuwe Carnal Leftovers gaat ook wel swingen hoor, maar je daar maar niet druk over |
|
Hoor dan, mensen! Gaat je kop niet meer uit! Ik zou willen dat ik het verzonnen had! [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 24-03-2011 20:53] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Vanaf 0:20 en 1:53 Are you morbid? [Dit bericht is gewijzigd door ColdheartMinor op 24-03-2011 21:31] |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |