|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Triple 7 - New Beginnings.... |
|
Morbid Angel - Enshrined by Grace.. daar kun je verdomme op dansen joh!! :D Your brothers tried to slay me, your brothers fell before me.. Ageless, Still I Am. |
|
mortician dying fetus en niet te vergeten: blood duster!!!! grind on . . . . . . . cerebral tumor |
|
Panzerchrist - Metal Church swingt ook best lekker! |
|
Pungent Stench!! Alles eigenlijk... |
|
quote: Pungent Stench....was dat niet een TMDC coverband? Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Nasum swingt |
|
britney spears! |
|
quote: Kwelgeest neigingen!!! Pedagogische tik, NU!!! |
|
De hele cd Black Shining Leather van Carpathian Forest vind ik behoorlijk 'swingen'. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
sorry! |
|
quote: Nee, dat was Nile. Ik haal die twee altijd door elkaar... |
|
quote: agreed, carcass swingt! edit maar gelijk ff een voorbeeldje die ik net draai, Tommorrow belongs to nobody *housed door kamer heen* [Dit bericht is gewijzigd door Wishmaster op 25-10-2004 19:12] |
|
Under the Bloodcampaign http://www.monolith-deathcult.com/mp3/MONOLITH_Under_The_Bloodcampaign.mp3 |
|
Sodom - Ausgebombt? "Daarna vertrekken ze voor hun zaken en ook vaak naar feesten, gewapend en al. Dag en nacht doordrinken wordt niemand tot schande aangerekend." "Hun gewone drank is een brouwsel van gerst of tarwe, vergist op een soortgelijke manier als wijn." |
|
TDMC - S.P.A.M. Bazzio Attacks!!! |
|
Veel oude Tristania(ten tijde van Beyond The Veil en Widdows Weeds) nummers en veel Sirenia Heel veel nummers van Cruachan natuurlijk En nog veel meer. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
De onvervalste BM swing-kings: Carpathian Forest I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Compulsion to kill, van SauroN Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon |
|
A view from nihil van Mayhem swingt ook wel Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Veel oude deathmetal zoals Grave, Entombed, Benediction, BoltThrower en Morgoth had de "swing" die er naar mijn idee bedoeld wordt. Riffs waarbij je inderdaad je vingers niet stil kan houden en je gewoon mee móét tikken. Heerlijk. Mijn bijdrage aan het lijstje; De originele versie van WorldEater van BoltThrower. Be Patient, Death Will Come Eventually... |
|
quote: Chainsaw Gutsfuck! swingt ook wel anders Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon |
|
go now your lord is dead van deicide, waarbij ik net bemerkte dat ik heen en weer zat te wiegen ( of was dat omdat ik zo verrot ben?!?!?) In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Die hele cd van At The Gates - Slaughter Of The Soul, lekker swingen in 6/8 |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |