|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
Ratelband was toch patatbakker o.i.d.? Ik vind hem ook wel heersen, want Ratelband heeft nl. altijd gelijk je kunt zeggen wat je wil, maar positiviteit brengt je altijd het verst. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Precies. Niet janken maar met opgeheven hoofd naar voren. Motiveren is een kunst. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Alsof ratelband in het echie nooit down is, dat kan toch niet? Ik vind hem net een stripfiguur, tsjakkaa enzo. Hij heeft een frietketentje, hij was ooit op een poffertjesavontuur geweest in de US. Dat laatste klinkt als een bassie en adriaan aflevering. Hehe. Oud Vuil. |
|
quote: Dat kan best, dat je dat vindt, maar je moet zelf weten wat je met zijn boodschap doet. Zijn boodschap is er één van positiviteit -- cartoonesk of niet, je kunt er: a. wel iets mee doen b. niet iets mee doen Het is jouw beslissing, jouw keuze, Wim. Je bent je eigen regisseur. Tsjakkaa! Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Ik doe er niks mee. Ik geloof niet zo in dat soort mensen. Ik doe liever mijn eigen ding. Als er mensen zijn, die ook mijn eigen ding willen doen, meel me. Oud Vuil. |
|
quote: Juistem! Dat vind ik nou zo goed aan jou, dat jij je eigen ding doet. Dat zouden meer mensen moeten doen. TSJAKKAAAA!! Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote:Je hebt je punt gemaakt. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
De Tokkies staan model voor wat de Nederlandsche samenleving in rap tempo aan het worden is, zolang de regering niet besluit om in "bepaalde wijken" anticonceptie door het drinkwater te gooien tenminste. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
De Tokkies zijn autochtoon, witte wel. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Waar woon je? |
|
quote: What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Tokkies hebben last van Tokkies Uitgegeven: 20 oktober 2004 08:56 Laatst gewijzigd: 20 oktober 2004 08:56 AMSTERDAM - Sinds de asociale familie Tokkie bekend is geworden, hebben andere Tokkies daar flink last van. Dat schrijft De Telegraaf woensdag. Zelfs als ze geen familie zijn worden ze lastig gevallen. Banken doen moeilijk over leningen, crèches zitten ineens vol en kinderen worden gepest op school. Voor Jacqueline Tokkie is de maat vol. Ze gaat haar naam veranderen en die van haar kinderen ook. En ze was zo trots op haar bijzondere naam. Daarom behield ze haar meisjesnaam bij haar huwelijk. Ze gaf haar kinderen ook haar meisjesnaam. Maar dankzij de beruchte naamgenoten neemt ze alsnog de naam van haar man over. "Weet je wat onze makelaar nu verkondigt? 'Wat Ratelband niet is gelukt, is mij wel gelukt: een huis vinden voor de Tokkies'. Nou vraag ik je...", zegt Jacqueline Tokkie verontwaardigd. Volgens De Telegraaf hebben ook andere Tokkies last van hun beroemde naamgenoten. Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
lol "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: Argh... Hehehe. Oud Vuil. |
|
Nu komen ze zelfs in kopspijkers... "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Hahahahaha |
|
quote: cool no text supplied |
|
quote:De eerste keer dit jaar dat kopspijkers niet helemaal 100% draait om de regering af te zeiken. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
hehe dr is ook van die nieuwe reclame waar ze in voorkomen... hehe die is wel lollig |
|
quote:waren dat de echte? Heb ze nog niet eerder gezien |
|
Bazzio Attacks!!! |
|
....Natuurlijk niet. Bazzio Attacks!!! |
|
quote:De echte Tokkies zijn nog steeds erg boos op kopspijkers vanwege de immitatie van Beatrix die hun als een diersoort bestempelde. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |