|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
|
|
|
|
Da's al een tijdje geleden toch? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Dámn! Amfetaminedieet, duidelijke zaak.. stuk effectiever dan Montignaccen of Sonja Bakkeren. EDIT: Werkelijk waar een prachtig vormgegeven website, trouwens. [Dit bericht is gewijzigd door Sonic Titan op 14-09-2012 22:22] Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
quote: Dat kan wel. Ik zie er geen datum bij staan. [Dit bericht is gewijzigd door bokkie666 op 14-09-2012 22:22] |
|
Volgens mij was dat item met die enge christenhond al van ergens begin 2011. Althans daar staat me iets van bij. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote:Afgelopen week was het erop, zei mijn moeder. Kan wel een herhaling zijn, dat vermelden ze niet eens meer. Ze ziet er nog steeds niet uit zo. |
|
Had het een jaar terug ofzo al gezien, Hannah met de kastnicht van de EO. Ik denk dat ze snuift. Wel schandalig hoe die lui uitgebuit zijn. Goed, ze wilden het zelf ook. Maar telt dat bij zwakbegaafden? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Ma tokkie, dunner kebab. Waarom is Jensen niet meer op tv als het zo nodig is. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Ja, natuurlijk. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Zijn dat nou de benedenburen van Fjoesion? Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina |