|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
De mens heeft altijd wel een beetje voyeurisme in zich of kijkt graag naar andermans bokkensprongen. Daarmee is meteen duidelijk waarom dit soort series zo'n succes is. Hier bij ons heb je dat ook : De Plancaerts en de Pfaffs. Wel een groot verschil met de Tokkies: de Planckaerts doen nu hun uiterste best om uit een diepe financiële put te kruipen en de Pfaffs,die kennen dan weer een overkill aan sponsoring. Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
in de meatgrinder met de tokkies; schijnbaar is het in om scum te zijn Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: De Tokkies worden gewoon gebruikt. Het is alleen wél erg dat mensen hun als sterren zien en niet als een maatschappelijk probleem. no text supplied |
|
quote: bedoel ik, normaal ga je dat soort mensen bruut uit de weg en nu worden ze als aaibaar gezien; het knuffel een marokaan-effect Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
He pssst: Tokkie TV vanaf maandag live... De Tokkies zijn in korte tijd uitgegroeid tot de bekendste en tevens asociaalste familie van Nederland. Maandag betrekken zij hun nieuwe woning in Zeewolde. En natuurlijk is de commercie er weer volop opgedoken om de hype rondom deze gezellige dikkerds nog verder uit te melken. Maandag komt het impresariaat van de Tokkies met meer details. Laten wij dan alvast maar het geheimpje verklappen. Vanaf maandag start Tokkie TV. Het programma is op werkdagen via een live videostream op internet te volgen. Capaciteit? Zo’n 60.000 kijkbuiskinderen. Tussen 16.00 uur en 20.00 is dit gratis, daarna moet je gaan betalen. Voor dat geld krijg je dan inzage in het exclusieve Tokkie-dagboek, een muziekprogramma, games ect. Initiatiefnemers zijn Bert -brainpicking- Wiggers van Ilse Media en Pieter Storms van de Storm Factory. De uitzendingen worden technisch verzorgd door Dutchview in samenwerking met Garnier Streaming Media. Zo dat scheelt weer een persbericht... http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/002994.html Oud Vuil. |
|
Tokkies kunnen beter de oude slogan van de tros overnemen... de grootste familie van nederland "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
|
|
quote: de vetste. Die familie bevat meer verzadigd vet dan een vrachtwagen met reuzel. Een kleine snol zit zo vol. |
|
Moeten snel doodgaan. |
|
Gelukkig heb ik ze nog niet gezien hier in het dorp. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Ik verkocht vanmiddag nog een kerst single van de tokkies aan iemand Maar het word wel erg nu, vanmiddag waren er van die aso's aan de kassa die hun geld even niet konden vinden, na 5 minuten in hun trainingjack zoeken vinden ze het en roept die ene "och wat ben ik toch een tokkie" Maar ach voor die mensen zelf, als zij graag op zo'n manier geld verdienen en kunnnen verdienen moeten ze het vooral doen [Dit bericht is gewijzigd door Hagal op 18-12-2004 19:14] Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
quote: Is het niet mogelijk om die personen te registreren? Bij een grote machtsverschuiving kan je ze dan aangeven. Een kleine snol zit zo vol. |
|
sterven moeten ze Don't touch me. I'm evil. |
|
quote: Klopt, anders kunnen we iedere vieze dikke asociale schijt familie wel een tv show geven. Dan komen mijn buren ook in aanmerking namelijk. Het zal je moeder maar wezen... |
|
quote: spelfout weggehaald... |
|
A Good Tokkie Is A Dead Tokkie Die motherfucker,die motherfucker,die,die,die motherfucker!!! Zoooo,dat is dat SMILE YOU FUCKERS!!! |
|
What the .....?!!!! SMILE YOU FUCKERS!!! |
|
Hey dit is grappig. Hey Tokkie!!! Ja ,wat mot je!!! mowhahahaha Nou lachen zeg,duhhhhh SMILE YOU FUCKERS!!! |
|
het is gewoon niet eerlijk! ze zijn asociaal, verdienen er geld mee, maar wat de f*** hebben ze betekend voor de Nederlanders? en ze worden niet eens doodgeschoten, maar Dimebag weer wel. het leven zit vol wonderbaarlijke en onwaarschijnlijke dingen. *zucht* |
|
Ban! Allebij! |
|
quote: haha, die gasten verdienen geen fuck man. Ze worden uitgezogen aan alle kanten plus het feit dat ze uit zeewolde kunnen vertrekken(gelukkig), omdat het pand tekoop wordt gezet. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: ook niet geroken? carcasstrid |
|
quote:Bijna al het geld wat ze binnenhalen gaat naar schuldeisers toe. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: Idd ja, en het meeste geld wordt door de directe omgeving verdient, "managers" en andere profiteurs. "This one is older than shit, heavier than time!" |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |