|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
Denk je dat er iemand zo gek is om deurwaarder bij de Tokkies te zijn? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Ik zou voor een bepaald bedrag aan euri daar best het geld willen gaan innen hoor! |
|
quote:Zou zonder BBE niet naar binnen willen. BBE én een wasknijper. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
tsja, ze kunnen natuurlijk heel wat gewicht in de strijd werpen....... |
|
De eerste single van de tokkies komt vandaag uit, een kerst single met bijbehorende clip die vanaf vandaag op o.a. the Box wordt gedraaid. Voor stukje gezien van die clip en het is verschrikkelijk! Later deze maand komt er ook een totaal album uit van deze familie. |
|
Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Ik vind de Tokkies walgelijk. Maar het is wel gemeen dat zoveel mensen om ze lachen, het is gewoon erg dat er zulke mensen bestaan. Ze worden misbruikt en gebruikt vanwege hun eigen dom- en simpelheid. Echt zielig, die mensen zouden eens moeten weten hoe ze afwijken van het gemiddelde gezin in Nederland. Wat de normen en waarden zijn en hoe je elkaar behandelt. Ze krijgen nu weliswaar geld, maar dat hebben ze ook weer te danken aan het feit dat ze hun eergevoel opzij schuiven, of erger nog, niet eens doorhebben dat ze zo uitgelachen worden. De Tokkies moeten gewoon een inburgeringscursus volgen, maar dan voor asocialen in plaats van allochtonen, die zijn namelijk net zo erg. |
|
quote: songtekst - De Tokkies - Verre Kerst :: hits Jaar Titel Lyrics H.Pos 2004 Verre Kerst Lyric Luister naar Verre Kerst Kerstboom, kerstzang, kerstzegel, kersttijd, kerstmaal, kerstkip, kerstboter, kerstman Kerstlicht, kerstshow, kerststal, kerstcd, kerstvakantie, kersttak, kerstbal Het is alles kerst wat de klok slaat Maar ik sta in de kou, mijn huis dat moest ik uit Ik laat mij echt hier niet langer ondersneeuwen dus wij gaan er lekker tussenuit Israel Ah nee Israel is veel te ver weg mens…en veel te duur Kerstwake, kerstmis, kerstkrans, kerststol, kerstviering, kerstpeen, kerststaaf, kerstweer, Kerstbrood kerstkaart, kerstfeest, kerstrapport, kerstkoek, kerstkring, kerstklok Het is alles kerst wat de klok slaat Maar ik sta in de kou, mijn huis dat moest ik uit Ik laat mij echt hier niet langer ondersneeuwen dus wij gaan er lekker tussenuit Australie! Nee nee, dat is veel te duur. Ik zal een beetje met die kangaroos gaan hangen, wat is dat nou. Halve zool! Kerstmorgen, kerstdag, kerstavond, kerstnacht, kerstlied, kerstgedicht, kerstconcert Kerstpreek, kerstpakket, kerstsfeer, kerstkind, kerstlint, kerstgeschenk, kerststemming, kerststuk Het is alles kerst wat de klok slaat Maar ik sta in de kou, mijn huis dat moest ik uit Ik laat mij echt hier niet langer ondersneeuwen dus wij gaan er lekker tussenuit Nou, dan wil ik maar naar Spanje. Heb je daar wel geld genoeg voor? Jajaja, daarvoor verkoop ik dat plaatje. 2x Beste Jannie, je weet dat ik m’n huis uit bent. Ik ben gevlucht naar Griekenland. Ik schrijf dit kaartje uit liefde en je hoort ons nog wel. Oke, beste Eef ik bel je lekker vanuit een terrasje met een lekker biertje in m’n handen. Ik doe je vele groeten en ik zie je gauw. Dag schat! En dag Bart 12x Oud Vuil. |
|
Gave tekst man Edit: Als die single op een komt dan geeft ma Tokkie een striptease [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 19-11-2004 11:27] |
|
Dan moeten we 'm niet kopen http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Dat bewijst wel weer mijn stelling dat elk wanproduct te marketen is. Een gouden weg ligt voor mij. Wat gaan we nu eens uitbuiten, worden het mongooltjes of derdewereldkindjes.. keuze..keuzes.. Life doesn't get much better than this! |
|
De marketingwaarde van dit product schuilt juist in het wangedrochtgehalte .. Nederlanders vinden het nu eenmaal leuk om naar uitschot te kijken .. |
|
quote: derdewereldkindjes Kankerlul |
|
quote: Nederlanders zijn dan ook dom. Kankerlul |
|
quote:Ja he ... Weet je dat noord en zuid holland de basis van Nederland zijn? |
|
quote: weet ik, ik ben dan ook en uitzonderlijk geval. bovendien heb ik engels bloed in mij ik voel me niet aangesproken Kankerlul |
|
Ooit wel eens Engelsen op vakantie gezien? Ik zou elke druppel engels bloed zo snel mogelijk uit me proberen te krijgen ... |
|
quote: hahaha! nou gelukkig ben ik geen dikke bierbuik kuilen gravende duitser Kankerlul |
|
Bij deze doe ik een oproep om vooral niet de Tokkies kerstsingle aan te schaffen. Oorzaak: Ma Tokkie gaat na gouden plaat uit de kleren Mocht de kerstsingle van de Tokkies goud worden, dan zal ma Hanna Tokkie uit de kleren gaan en een striptease verzorgen. Vooralsnog lopen de Nederlandse radiostations niet bepaald warm voor de single. Om het plaatje de gouden status te laten bereiken, is er een verkoop nodig van 40.000 exemplaren. Mocht dit bereikt worden, dan zal moeder Tokkie van Nederlands asociaalste familie een striptease verzorgen. "Iedereen wil me zien strippen. Waar ik het doe? Dat blijft nog even geheim. Niemand geloofde me toen ik het toezegde. Maar ik doe het wel. Begrijp me goed, wel op een nette manier, in lingerie. Een beetje romantisch, haha". In tegenstelling tot de Nederlandse radiostations is Tokkies-manager Jan-Dirk Vis wel enthousiast over de single, hij rekent op de gouden verkoop van drieduizend singles. |
|
Ik heb echt het idee dat ik droom als ik de verhalen van de tokkies hoor. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: Ik krijg er een 'Natural Born Killers' -gevoel bij. Criminelen die door de media worden geprezen... |
|
quote: Gave film is dat, kost nu maar 4 euro bij de mediamarkt (dvdtje dan he) |
|
Dat zeker |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |