![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
koop een engels woordenboek jongen... succes... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. ![]() |
|
Afgezaagd... A sudden crack, as I crush your skull ![]() |
|
quote:Voor oud-nederlandsche teksten? ![]() |
|
Zo 1-2-3 bedacht ik me dat je kan Googlen op oude titels: http://www.google.com/search?hl=en&lr=&safe=off&q=Karel+ende+Elegast&btnG=Search ![]() |
|
quote: nee, Poolse teskten nou goed... ![]() Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. ![]() |
|
Top ! ![]() A sudden crack, as I crush your skull ![]() |
|
word lid van de bibliotheek en leen eens wat van dat oude spul, leuk is het niet, maar waarschijnlijk wel leerzaam... no text supplied ![]() |
|
quote:Er zijn al meerdere bands jullie voor gegaan.Niks origineels meer ![]() Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
quote: joh echt waar? ![]() A sudden crack, as I crush your skull ![]() |
|
Als je geen teksten kunt schrijven, waarom uberhaupt een band beginnen? ![]() |
|
quote: Sinds wanneer moet black metal orgineel zijn? ![]() .. ![]() |
|
quote: Teksten geen probleem, probeer jij maar eens in het oud nederlands te schrijven... [Dit bericht is gewijzigd door Botzwaard666 op 01-11-2004 21:15] A sudden crack, as I crush your skull ![]() |
|
quote: Al eens een bibliotheek ingedoken? Taalkundige instituten of musea? Internet sites geweid aan de nederlandse taal? ![]() |
|
quote: Die info heb ik al gekregen, bedankt. A sudden crack, as I crush your skull ![]() |
|
quote: Schrijf de teksten en mail ze naar Salacious Gods. Maarja, wordt het weer een darkthrone kloon? ![]() |
|
quote: Geen Darkthrone kloon... het is zeker black metal maar toch heel anders... A sudden crack, as I crush your skull ![]() |
|
We hebben uiteraard zelf al een beetje aangekloot maar dan krijgen we dit soort : Den galghen in het maenlicht... ![]() A sudden crack, as I crush your skull ![]() |
|
ah ok stop maar ![]() |
|
quote: Als je er geen verstand van hebt laat het dan gewoon, en schrijf je teksten lekker in het nederlands of engels. Is ook nog eens te begrijpen. ![]() |
|
Rare jongens, die blekkies. ![]() |
|
quote: Niks laten... Je zult het wel horen, ooit! ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Botzwaard666 op 01-11-2004 21:41] A sudden crack, as I crush your skull ![]() |
|
quote: *kuch* zo te lezen mag jij je ook wel eens aan zo'n site wijden ![]() Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
Weiden heerschen. ![]() ![]() |
|
quote: Tsja... had wat beter je best gedaan op de middelbare school tijdens de colleges over Van den vos Reinaarde en Karel ende Elegast ![]() ![]() |
|
Waarom maken jullie je hier druk om, de teksten zijn waarschijnlijk toch slecht te verstaan. ![]() "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers ![]() |
![]() |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
![]() |
Index / Muziek algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |