|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Er is inderdaad behoorlijk veel op internet te vinden, begin is altijd even moeilijk.. Zoeken op een onderwerp werkt ook heel goed. http://www.let.leidenuniv.nl/Dutch/Ceneton/GelukteList1702.html Voor den donder onzer tonen, vliedt reeds de oneedle wolf met hangende ooren heen |
|
quote:Don Quichot, dat is pas stoere literatuur om je muziek op te baseren. Briljant! [Dit bericht is gewijzigd door Misanthrope op 09-11-2004 13:31] Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Het lied van Heer Halewijn is redelijk bruut als je kijkt naar de inhoud. Toen Scrotum nog maar net begonnen was ,had ik al het idee om deze tekst letterlijk te gaan gebruiken (maar ja,we zijn toch maar in het Engels begonnen). Het gaat over een verziekt kereltje dat vrouwen mee het bos in lokt en deze vervolgens bungelend aan een boom achter liet.(zoiets dacht ik in ieder geval) |
|
zieke tekst.. |
|
quote: En zo is het In 'Van den Vos Reynaerde',de ongekuiste versie dan,staan anders ook een paar behoorlijk blasfemische en choquerende passages... (pastoor die letterlijk een kl**t afgetrokken wordt door een dolle kater)en de vrouw van wolf Isengrinus is een echt matras Leest ende geniet... Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
Ik moet eerlijk bekennen dat ik bij bands die in dat neppe "Oudt Nederlandsch" zingen meestal afhaak. Bij Fluisterwoud vind ik het wel gaaf, maar bij veel andere bands komt het toch nogal wannabee achtig op mij over. don't mistake lack of talent for genius |
|
haal het uit de bijbel en je bent een goed christen lol |
|
[gezeik] [Dit bericht is gemodereerd door Lainedil op 16-12-2004 20:07] |
|
[meer gezeik] [Dit bericht is gemodereerd door Lainedil op 16-12-2004 20:07] |
|
[gezeik continued] [Dit bericht is gemodereerd door Lainedil op 16-12-2004 20:07] |
|
undermensch? |
|
dan is het nog altijd unTer Bruce Banner |
|
goed zo Lain. |
|
en maar weer ontopic. voor flamen gibt es een Flamecage!! Bruce Banner |
|
. [Dit bericht is gemodereerd door Lainedil op 16-12-2004 20:13] |
|
Het is ook knap vervelend als je vooraf moet gaan uitpluizen hoe je bepaalde woorden moet uitspreken...en dan is het nog vaak giswerk goeie raad van een germanist zoals ik : voorzichtig zijn met in Oudnederlands te zingen,of het Spinal Tap-spook duikt sneller op dan je ooit durft te denken... Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Paaj op 18-12-2004 0:05] . . . . . . . . . ? |
|
oud nederlands , ik word er ziek van, al die rotzooi in het oud nederlands in metal / en de metal cultuur tegenwoordig... begint eigenlijk zeer triest te worden [Dit bericht is gewijzigd door Argh op 18-12-2004 0:28] Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: jouw nick is al een blackmetal tekst op zich Bruce Banner |
|
Wat dacht je hiervan : hebban olla vogala nestas hagunnan hinase hic enda thu uuat unbidan uue nu of : forchta in biuonga quamon ouer mi in bethecoda mi thuisternussi in ic quad uuie sal geuan mi fetheron also duuon in ic fliugon sal in raston sal Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
quote: Haha, deze wou ik eigenlijk ook al posten toen! Is toch een van de eerste Nederlandse zinnen? |
|
quote: Eindelijk, als gitarist van doodsbel bedank ik je . En voor de mensen die afzeiken als hobby hebben: je zet jezelf behoorlijk voor paal zo, ga zo door At The Heart Of Winter |
|
quote: Er zit een spelfout in je signature... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: niet zo gemeen joh, de leden van doodsbel zijn allemaal 12 jaar, en voor een 12 jarige kunnen ze al heel redelijk engels schrijven. |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |