|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
koop een engels woordenboek jongen... succes... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Afgezaagd... A sudden crack, as I crush your skull |
|
quote:Voor oud-nederlandsche teksten? |
|
Zo 1-2-3 bedacht ik me dat je kan Googlen op oude titels: http://www.google.com/search?hl=en&lr=&safe=off&q=Karel+ende+Elegast&btnG=Search |
|
quote: nee, Poolse teskten nou goed... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Top ! A sudden crack, as I crush your skull |
|
word lid van de bibliotheek en leen eens wat van dat oude spul, leuk is het niet, maar waarschijnlijk wel leerzaam... no text supplied |
|
quote:Er zijn al meerdere bands jullie voor gegaan.Niks origineels meer Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: joh echt waar? A sudden crack, as I crush your skull |
|
Als je geen teksten kunt schrijven, waarom uberhaupt een band beginnen? |
|
quote: Sinds wanneer moet black metal orgineel zijn? .. |
|
quote: Teksten geen probleem, probeer jij maar eens in het oud nederlands te schrijven... [Dit bericht is gewijzigd door Botzwaard666 op 01-11-2004 21:15] A sudden crack, as I crush your skull |
|
quote: Al eens een bibliotheek ingedoken? Taalkundige instituten of musea? Internet sites geweid aan de nederlandse taal? |
|
quote: Die info heb ik al gekregen, bedankt. A sudden crack, as I crush your skull |
|
quote: Schrijf de teksten en mail ze naar Salacious Gods. Maarja, wordt het weer een darkthrone kloon? |
|
quote: Geen Darkthrone kloon... het is zeker black metal maar toch heel anders... A sudden crack, as I crush your skull |
|
We hebben uiteraard zelf al een beetje aangekloot maar dan krijgen we dit soort : Den galghen in het maenlicht... A sudden crack, as I crush your skull |
|
ah ok stop maar |
|
quote: Als je er geen verstand van hebt laat het dan gewoon, en schrijf je teksten lekker in het nederlands of engels. Is ook nog eens te begrijpen. |
|
Rare jongens, die blekkies. |
|
quote: Niks laten... Je zult het wel horen, ooit! [Dit bericht is gewijzigd door Botzwaard666 op 01-11-2004 21:41] A sudden crack, as I crush your skull |
|
quote: *kuch* zo te lezen mag jij je ook wel eens aan zo'n site wijden . Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Weiden heerschen. |
|
quote: Tsja... had wat beter je best gedaan op de middelbare school tijdens de colleges over Van den vos Reinaarde en Karel ende Elegast |
|
Waarom maken jullie je hier druk om, de teksten zijn waarschijnlijk toch slecht te verstaan. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Muziek algemeen | Volgende pagina |