|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Ikkom vant platteland he |
|
quote:Het verkoopt toch altijd goed, kijk maar naar Marco Borsato, hij zingt maar wat en is hartstikke rijk. Dat is geen goed voorbeeld voor een bm band het rijk worden. Maargoed in theorie zijn de mooiste klinkende zangpartijen brullen zonder tekst maar met oerkreten die mooi op de muziek aansluiten. Echter verzint niemand dit soort "teksten" en kun je dat weer met heel veel overgave zingen. Genoeg slap gelul, tijd voor een biertje. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
*kuch* obituary - slowly we rot *kuch* Hoewel, is geen blackmetal... damn... [Dit bericht is gewijzigd door webblaster wim op 01-11-2004 22:33] Oud Vuil. |
|
quote: je begrijpt dat de luisteraar toch weinig verschil merkt tussen Nederlands en middelnederlands? Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
"I find your lack of faith disturbing." |
|
quote: De luisteraar merkt wel degelijk verschil... Kijk naar o.a. Fluisterwoud... daar hoor je ook wel dat er iets anders aan is. A sudden crack, as I crush your skull |
|
quote: Goed idee A sudden crack, as I crush your skull |
|
quote:Ik heb zo;n vermoeden dat hij Fluisterwoud niet echt kent |
|
quote: Ik heb zo'n vermoeden van wel... A sudden crack, as I crush your skull |
|
quote: Gaaf! hier kunnen we wat mee! A sudden crack, as I crush your skull |
|
quote: |
|
Ik zou salacious gods als voorbeeld pakken, probeer jij die teksten maar eens te volgen. Als ze over kleine kaboutertjes zouden zingen die satan in de kont neuken zou volgens mij niemand het door hebben. Maar ik vind het een beetje dom om dit op een forum te vragen. Denk je dat Sagelinge ook op een forum heeft gevraagd hoe hij zijn lyrics in oud nederlands moet schrijven? [Dit bericht is gewijzigd door valfar op 02-11-2004 9:46] |
|
ach een echte tr00 blekkie praat alleen oud Nederlands. Denk dat Botzwaard666 een boze gristenhond is die ons test http://www.kingsofchaos.com/recruit.php?uniqid=999x8edi Join the war !!!! |
|
quote: wat weet jij over mijn band dat ik niet weet? Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Op deze pagina: http://ingeb.org/folksong.html Staan een hele zooi volksliederen, waaronder ook (Middel-)Nederlandse, misschien handig als inspiratiebron, ook al denk ik dat de eerder genoemde site wat nuttiger is. Als alternatief kan je al dat serieuze gedoe overboord gooien en ghaen voor dat faux-middel-Neerlandsch, dat eenvoudigher isch For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday. |
|
quote: I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
quote: hahah, zoek een willekeurig lultopic op, en lees de conversaties tussen Helmet, Lainedil, VodeVilicious, etc... over LARPen op, dan vind je genoeg lomph ende sinloosch gebraebhel in deeschen schpreeckweijsche Bruce Banner |
|
hmmm... A sudden crack, as I crush your skull |
|
eerder: grimmmmmm succes iig! Bruce Banner |
|
@ topicstarter: er is al zat BM zooi wat semi oud hollands doet... overal "ende" doorflikkeren is zowiezo gay, maak er een studie van of laat het zitten en gebruik de hedendaagse nederlandse taal, want dat blijkt al moeilijk genoeg te zijn voor je. [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 02-11-2004 16:04] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Wat jij wil jongen... A sudden crack, as I crush your skull |
|
Een geschiedkundige raadplegen kan ook best helpen, die moeten oude talen leren op school. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Hey beste zou zijn om helemaal niet te beginnen!!! Als je hier al om raad komt vragen voor je bandje dan is het toch wel vrij duidelijk dat er geen eigen inspiratie is. Waarschijnlijk weer zo'n puberbandje dat andere bands gaat kopieren omdat het op dit moment 'in' is Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote:Wat jij wilt .... |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |