|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
dat bedoelde ik dus Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: We hebben al een 4-tal nr's klaar en hoeven alleen nog maar teksten erop te maken. A sudden crack, as I crush your skull |
|
hehe sorry, ik gaf een tip mp3? [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 02-11-2004 17:14] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Nog niet, tegen die tijd dat er een hebben, zet ik het wel op forum van; laat je band eens horen... A sudden crack, as I crush your skull |
|
quote: Maar doe dat dan met je eigen inspiratie, en ga niet hier op een forum om raad vragen! Verzin zelf wat! Mensen maken het zich zo makkelijk door maar even op internet dit soort dingen te posten. Ga zelf op onderzoek uit of laat het. Net zoals het topic over black metal vocalen. Kom op mensen, misschien zijn jullie grote helden Euronymus, Nocturno Culto, Fenris en Dead zijn. Denk je dat zij ook zomaar op internet om raad konden vragen? Man, wat waren veel mensen hopeloos verloren geweest zonder internet. Edit: Is het toeval dat dit soort topics er alleen maar voor bm zijn? En niet iemand die raad vraagt over wat voor power metal lyrics hij moet schrijven. [Dit bericht is gewijzigd door valfar op 02-11-2004 20:56] |
|
quote: Als je leert opgroeien met internet is het natuurlijk altijd erg makkelijk om zo maar even een topic aan te maken om het te vragen aan mensen die er verstand van hebben... Ik vroeg verder alleen aan een informatie bron zodat ik het kon lezen en er zelf mee aan de slag kon. Ik heb een site gekregen met grammatica enzo van het oud Nederlands, dus ik ben tevreden! A sudden crack, as I crush your skull |
|
wel.l.. meneertje botzwaard.. de grote fout die je nu al de hele tijd maakt, is dat het geen OUD NEDERLANDS is, maar MIDDEL NEDERLANDS!!!!! need I say more? Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: je hebt te veel gezegd.... hebben we allemaal eigenlijk wel I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
Oke. A sudden crack, as I crush your skull |
|
Dicht! Oud Vuil. |
|
Op Slot ende Sleutel weggemikken ! |
|
En gooi het topic over black metalzang dan ook meteen dicht als je toch bezig bent! |
|
quote: bm is laagdrempelig, iedere boer met een gitaar en een computer kan het maken... Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Daar heb je gelijk in. Tenminste, simpele, onorginele black metal! Maar voor iets orgineels heb je toch wel creativiteit nodig, en dat is iets dat 90% van alle bm bands mist. Daarom ben ik op dit moment ook niet van plan om een bm band te beginnen. Gelukkig zijn er nog bands als wolversveen die wel met iets vrij onrgineels op de planken komen! |
|
quote: dat is dan ook precies wat ik bedoel, al zeg ik hierbij niet dat botzwaard tot die regionen behoord... dat zullen we merken Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: En ik was de enigste die die fout maakten? A sudden crack, as I crush your skull |
|
quote: Ik raad je wel aan eerst nederlands te leren voordat je teksten gaat schrijven. Als je met zulke belachelijke taalfouten aankomt wordt je al uitgelachen voordat je je belachelijke muziek hebt laten horen... Zenial |
|
Stoer heerschen in weidsch sompigh drasland, Eenen schierscheemer swart drukkend ofer't veen Saen sal den Duisternis rond ons fallen, Ende ontrukken den siel aan ie'ereen Heersch Kun je beter proberen om in eigentijds Nederlands te zingen over tekenen van de komst van Satan, dood en verderf in ons huidige Nederland, me dunkt dat daar inmiddels toch genoeg msteriaal voor ligt. Plus je bent zowaar een beetje origineel misschien. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
ja.... voetrot voor satan! balkenende op een staak!!!! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote:oooeeh subtiel gebruike van ende |
|
dat dacht ik...... zie mister doodsbel.. zo moeilijk is eht niet... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Een woeste legerschare van tienduizenden Dreiging en haat richting de staat Aangevoerd door Rood Fatsoen Op de bres voor het Pensioen! She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote:Go Not Too Chruhc It Are Nice! Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Vergeet 'Mariken van Nieumeghen' niet!! ..."Hate can only create more hate"... |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |