|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik krijg zojuist de bevestiging dat wij support act zullen zijn van Evergrey op donderdag 2 december a.s. in de Willemeen, Arnhem. Aanvang: 20.00 uur (zaal open 19.30 u). Wie komt er ook? www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Helaas makker, ik ga 1-12-2004 naar Weert maar evengoed suc6... |
|
Ik kom zeker. Maar dan wel voor Evergrey. TDC (tmdc ?!?) ken ik niet dusss.... Maar dan ga ik jullie zeker ook even tjekken ! |
|
Frartijn!!! |
|
??????????????????? En Tom vanavond roepen dat Mercenary in het voorprogramma staat in Nederland en Belgiƫ! Dubbel voorprogramma....of ???.....zeg jij het maar. Zou natuurlijk wel supertof zijn om jullie dan toch nog live te kunnen zien na het PP debacle met die file, want het ziet er naar uit de we Evergrey in Arnhem gaan zien, de enige mogelijkheid in deze korte tour. (weet overigens nog steeds niet of ik er verstandig aan doe Evergrey te gaan zien, na het optreden voor de DVD in Gothenburg van een paar weken terug is het onmogelijk ze in een beter doen op het podium terug te zien) [Dit bericht is gewijzigd door Havermout op 04-11-2004 22:30] |
|
drie bands op een avond is best normaal toch. Mercenary is gewoon de algemene support sct lijkt me, en the dust connection speelt alleen in arnhem mee. |
|
Wij zijn alleen die avond extra voorprogramma inderdaad. Mercenary is vaste support de hele toernee. Hoorde dit ook pas gisterenavond van Tom. www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
gaaf, ik ga er zijn, dammit een donderdag... niet dus [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 05-11-2004 12:16] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ik ben er zeker! Heb Evergrey al een anderhalf jaar niet meer in een zaal gezien! Ben weer eens benieuwd! "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
|
Trouwens, 14 euro voor Evergrey vind ik wel schandalig duur! Ik weet het nog niet of ik ga kijken... En twee dagen erna is AMM, daar gaat ook weer heel wat zuipgeld in zitten.... [Dit bericht is gewijzigd door DecomposingBitch op 09-11-2004 13:10] "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
|
quote:Ik heb nog wel een VIP key, kun je gratis |
|
Cool, als je dat kunt regelen!? I would be ever so thankful! "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
|
Mercenary EN Evergrey? SUPER kijk er nu al naar uit |
|
quote: Beschouw het maar als geregeld, grote kans ook dat ik zelf bij de entree sta (behalve als ik bij de hema moet werken eerst, maar dan kun je de VIP key ophalen bij de hema voordat je naar Arnhem gaat). (heb je er 1 of 2 nodig?) |
|
Thanks! Je krijgt nog een drankje van me! Als je er 2 hebt graag.... Laat maar ff op mijn hotmail weten of je moet werken en zo... En waar ik ze dus moet halen. Ik zet mijn hotmail wel ff op mijn profiel... "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
|
u heeft mail! |
|
Gelezen en teruggemaild! "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
|
Volgende week dus!!!! Mis dit niet als je into prog bent |
|
Geachte Ghoullie: Moet U werken bij de Hema? Of kan ik U gewoon bij Willemeen achter de entree aantreffen? "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
|
Kaartje is binnen . Alleen vraag ik me af: zit Mercenary echt in de lineup? Vind het nergens terug? |
|
|
|
Dank u. Op de tickets&posters was namelijk niks te vinden |
|
quote: Ik moet arbeiten vrees ik. Vanaf zes uur, ik zal zorgen dat ik de VIP keys meeneem (begaande grond, of achter de kassa of achterin de winkel ergens de zooi aan het rechthangen ) |
|
Oh ja, count me in! "The gene pool, needs a little chlorine.." http://www.myspace.com/elisterband |
|
ghoulliette, ik begrijp dat jij 'kind aan huis' bent in de Willemeen. Op de site kan ik hier niks over terugvinden, maar hoe is het camerabeleid (lees fototoestel) van de Willemeen? Komt mijn (digitale) spiegelreflex langs de ingangscontrole? |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Volgende pagina |