IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Auteur:
Topic : Psychologische vraagstukken Vorige pagina | Volgende pagina
Lord Coma
Usericon van Lord Coma
Posted 01-06-2005 12:55 by Lord Coma Wijzig reactieProfiel van Lord ComaQuote dit berichthttp://www.toxocara.com

quote:
Op 19 april 2005 20:58 schreef BARABAS het volgende:
Nou, dan heb ik ook nog een! Waarom mag ik geen kopieen van c.d's maken....Het is toch mijn eigendom en daarmee mag je toch zeker wel doen wat je zelf wilt



De CD die jij hebt aangeschaft is van jou, maar de rechten op de nummers niet. Dus mag jij die niet zomaar verspreiden.

Zo logisch als wat



Katablaster
Toxobasher
Usericon van Katablaster
Posted 01-06-2005 12:59 by Katablaster Wijzig reactieProfiel van KatablasterQuote dit berichthttp://www.toxocara.com

HU!



zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 01-06-2005 13:03 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 1 juni 2005 12:59 schreef Katablaster het volgende:
HU!


Is dit een psycholosch vraagstuk?


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 01-06-2005 13:05 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

lol..vergeet je wiet niet..kattaplasser


Suck my piss


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 01-06-2005 14:35 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

quote:
Op 1 juni 2005 12:55 schreef Lord Coma het volgende:


Zo logisch als wat
Vind ik dus niet.


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 01-06-2005 14:36 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Psychologisch vraagstuk?

Waarom gaan mensen zingen of neurien als ze angst voelen?



zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 01-06-2005 14:37 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 1 juni 2005 14:35 schreef BARABAS het volgende:
Vind ik dus niet.

Waarom niet? Het werkt namelijk wel zo. Kijk bijv ook maar eens op DVD's die je wil afspelen. Daar staan waarschuwingen op en wat wel en niet mag, wat eventueel strafbaar is etc.....


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 01-06-2005 15:42 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 1 juni 2005 10:26 schreef zillah-morte het volgende:
maar dit is idd een raadsel waarom een mens vrijwillig iets wil amputeren.
opzich hoeft het niet zo vreemd te zijn. Er zijn zat mensen die zich niet niet zo voelen als dat hun lichaam eruit ziet. Mensen die zich als het ware opgesloten voelen in hun eigen lichaam. Denk maar aan mannen die vrouwen willen worden en omgekeerd.Plastische chirurgie is ook wel een vorm om dit lichaam aan te passen zodat je geest bij je lichaam past. Maar bij sommige mensen zal het wel zo ernstig zijn dat ze echt het gevoel hebben dat een arm, been of iets dergelijks niet bij hun past. Maar het laten ombouwen van je geslacht vind ik net zo bizar, maar is maatschappelijk meer geaccepteerd dan het verwijderen van een ledemaat.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 01-06-2005 15:47 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 1 juni 2005 15:42 schreef Cadaveria het volgende:
opzich hoeft het niet zo vreemd te zijn. Er zijn zat mensen die zich niet niet zo voelen als dat hun lichaam eruit ziet. Mensen die zich als het ware opgesloten voelen in hun eigen lichaam. Denk maar aan mannen die vrouwen willen worden en omgekeerd.Plastische chirurgie is ook wel een vorm om dit lichaam aan te passen zodat je geest bij je lichaam past. Maar bij sommige mensen zal het wel zo ernstig zijn dat ze echt het gevoel hebben dat een arm, been of iets dergelijks niet bij hun past. Maar het laten ombouwen van je geslacht vind ik net zo bizar, maar is maatschappelijk meer geaccepteerd dan het verwijderen van een ledemaat.


Ja ik snap je, maar ik vind het toch anders.
Als je je echt een vrouw voelt maar hebt een mannenlichaam en gaat dat aanpassen, dan snap ik de denkwijze nog, ik kan het relativeren. Maar zomaar een been? ik kan er geen reden voor bedenken...


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Hamer
Nog liever
Usericon van Hamer
Posted 01-06-2005 15:48 by Hamer Wijzig reactieProfiel van HamerQuote dit berichthttp://www.HammerArts.cjb.net

Het grote verschil is dat als jij je laat ombouwen dat jou status verder niet dratisch veranderd. Je gaat dan alleen van man naar vrouw of visa versa. MAAR als jij een arm of een been laat amputeren dan val je in het classiment van gehandicapten. Je kan dan niet meer zo funtioneren in de maatschappij zoals je eerst deed. Mensen die hun lichaam veranderen en dan praat ik ook over mijzelf (ik fitness) willen graag kleine veranderingen hebben maar zullen er geen last van hebben (afgezien van de risico's).

Mar dit blijven een ingewikkeld maar uiterst boeind onderwerp. Dit moet besproken worden op een terras met drank en metal!

[Dit bericht is gewijzigd door Hamer op 01-06-2005 15:49]



Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 01-06-2005 15:48 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 1 juni 2005 15:47 schreef zillah-morte het volgende:
Ja ik snap je, maar ik vind het toch anders.
Als je je echt een vrouw voelt maar hebt een mannenlichaam en gaat dat aanpassen, dan snap ik de denkwijze nog, ik kan het relativeren. Maar zomaar een been? ik kan er geen reden voor bedenken...
een been kan bijvoorbeeld dan net zo als een penis zijn.. iets wat niet bij jou hoort.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 01-06-2005 15:49 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 1 juni 2005 15:48 schreef Hamer het volgende:
Het grote verschil is dat als jij je laat ombouwen dat jou status verder niet dratisch veranderd. Je gaat dan alleen van man naar vrouw of visa versa. MAAR als jij een arm of een been laat amputeren dan val je in het classiment van gehandicapten. Je kan dan niet meer zo funtioneren in de maatschappij zoals je eerst deed. Mensen die hun lichaam veranderen en dan praat ik ook over mijzelf (ik fitness) willen graag kleine veranderingen hebben maar zullen er geen last van hebben (afgezien van de risico's).

Mar dit blijven een ingewikkeld maar uiterst boeind onderwerp. Dit moet besproken worden op een terras met drank en metal!
vooral drank, dan kom je meestal wel op een (dan)logische verklaring


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Hamer
Nog liever
Usericon van Hamer
Posted 01-06-2005 15:51 by Hamer Wijzig reactieProfiel van HamerQuote dit berichthttp://www.HammerArts.cjb.net

maar snap je wat ik bedoel? dat er wel degelijk een verschil is tussen amputeren en een sex verandering.



zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 01-06-2005 15:51 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 1 juni 2005 15:48 schreef Cadaveria het volgende:
een been kan bijvoorbeeld dan net zo als een penis zijn.. iets wat niet bij jou hoort.


Ben ik niet echt mee eens. Ik vind wel dat je een punt hebt, maar ik vind het zo onbegrijpelijk dat ik het echt heel anders vind. Anders zou je ook kunnen zeggen dat een piercing of tattoo in die categorie hoort.
Gevoelsmatig/verstandelijk gezien kan ik er niet bij. Maar goed ik heb het probleem niet. ik ben blij met mijn benen....


Alhoewel.....


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 01-06-2005 15:53 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 1 juni 2005 15:51 schreef Hamer het volgende:
maar snap je wat ik bedoel? dat er wel degelijk een verschil is tussen amputeren en een sex verandering.
ja dat snap ik wel, maar toch denk ik dat het wel ergens begint met het niet bij je geest passen van je lichaam. Dat zeggen die mensen zelf ook, het gevoel hebben dat het niet van jou is.

Ik kan er ook echt niet bij hoor, maar ik doe een poging om het te relativeren

@zillah.. ja zeg dat is weer een ander verhaal dat van je benen hahahaha


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 01-06-2005 15:56 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 1 juni 2005 15:53 schreef Cadaveria het volgende:
ja dat snap ik wel, maar toch denk ik dat het wel ergens begint met het niet bij je geest passen van je lichaam. Dat zeggen die mensen zelf ook, het gevoel hebben dat het niet van jou is.

Ik kan er ook echt niet bij hoor, maar ik doe een poging om het te relativeren

@zillah.. ja zeg dat is weer een ander verhaal dat van je benen hahahaha



Ja idd, je hebt gelijk met dat het begint met een soort conflict van lichaam en geest. Maar je kan het dan wel verklaren. En wat ik bedoel niet.


En wat is er GVD mis met mijn benen?


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Hamer
Nog liever
Usericon van Hamer
Posted 01-06-2005 15:57 by Hamer Wijzig reactieProfiel van HamerQuote dit berichthttp://www.HammerArts.cjb.net

mischien te kort ofzo?



Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 01-06-2005 16:00 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 1 juni 2005 15:56 schreef zillah-morte het volgende:
Maar je kan het dan wel verklaren. En wat ik bedoel niet.

je bedoelt dat die mensen het zelf ook niet kunnen verklaren waarom ze die dingen bedenken (en willen)
quote:

En wat is er GVD mis met mijn benen?
Je begint er zelf over.. is het al 5 uur trouwens


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 01-06-2005 16:10 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 1 juni 2005 16:00 schreef Cadaveria het volgende:
je bedoelt dat die mensen het zelf ook niet kunnen verklaren waarom ze die dingen bedenken (en willen)
Je begint er zelf over.. is het al 5 uur trouwens


Nee. En dat is niet een lieve vraag Lies...


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 01-06-2005 19:53 by Chantalie Wijzig reactieProfiel van ChantalieQuote dit bericht

quote:
Op 1 juni 2005 15:48 schreef Cadaveria het volgende:
een been kan bijvoorbeeld dan net zo als een penis zijn.. iets wat niet bij jou hoort.


Maar ja, het grote verschil tussen een been en een penis is dat een penis een geslacht uitmaakt. Een been doet dat natuurlijk niet.


So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 01-06-2005 21:28 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 1 juni 2005 19:53 schreef Chantalie het volgende:
Maar ja, het grote verschil tussen een been en een penis is dat een penis een geslacht uitmaakt. Een been doet dat natuurlijk niet.


3e been


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 01-06-2005 22:17 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 1 juni 2005 15:48 schreef Hamer het volgende:
Het grote verschil is dat als jij je laat ombouwen dat jou status verder niet dratisch veranderd. Je gaat dan alleen van man naar vrouw of visa versa. MAAR als jij een arm of een been laat amputeren dan val je in het classiment van gehandicapten. Je kan dan niet meer zo funtioneren in de maatschappij zoals je eerst deed. Mensen die hun lichaam veranderen en dan praat ik ook over mijzelf (ik fitness) willen graag kleine veranderingen hebben maar zullen er geen last van hebben (afgezien van de risico's).

Mar dit blijven een ingewikkeld maar uiterst boeind onderwerp. Dit moet besproken worden op een terras met drank en metal!


Als je je laat ombouwen kan je ook niet meer 100% functioneren zoals voorheen.

Ik zou zo'n ombouw Kelly bijvoorbeeld nooit in dienst nemen. Maar ik ben dan natuurlijk een discriminerende schoft. (en velen met mij)


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 01-06-2005 22:19 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Als zij de mentale capaciteit zou hebben en het zou er niet zo afdruipen als bij die doos, waarom niet?

Als zij/het/hij het werk beter kan dan de andere kandidaten dan dient het de baan te krijgen ....



Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 01-06-2005 22:49 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 1 juni 2005 22:19 schreef Jenje het volgende:
Als zij de mentale capaciteit zou hebben en het zou er niet zo afdruipen als bij die doos, waarom niet?

Als zij/het/hij het werk beter kan dan de andere kandidaten dan dient het de baan te krijgen ....




Je vergeet een ding. Ik vind dat als iemand mij om wat voor reden dan ook niet bevalt IK MAG weigeren om hem/haar/het in MIJN bedrijf te komen werken en van MIJN rekening geld krijgen. Dat wil niet zeggen dat ik dat altijd zal doen maar ik vind dat ik het MAG doen. En geen meldpunt discriminatie die daar iets tegen kan doen...ik kom toch altijd met goede meritorische onderbouwing als dat nodig is.

En dat het niet PC is weet ik ook.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 04-06-2005 23:34 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 1 juni 2005 22:49 schreef Chelman het volgende:
Je vergeet een ding. Ik vind dat als iemand mij om wat voor reden dan ook niet bevalt IK MAG weigeren om hem/haar/het in MIJN bedrijf te komen werken en van MIJN rekening geld krijgen. Dat wil niet zeggen dat ik dat altijd zal doen maar ik vind dat ik het MAG doen. En geen meldpunt discriminatie die daar iets tegen kan doen...ik kom toch altijd met goede meritorische onderbouwing als dat nodig is.

En dat het niet PC is weet ik ook.


dan zal je bedrijf het niet lang volhouden vermoed ik als je de beste kandidaten niet aanneemt omdat je iemand op niet relevante punten de deur uitschopt en ik weet verder niet wathet wetboek zegt over discriminatie (vast heel veel in ons PC land).

en zeg eerlijk tegen een kandidaat waarom hij/zij/het niet wordt aangenomen in plaats van een oppervlakkig leugentje.

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 05-06-2005 21:28]


Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen