|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Let wel: het is dus niet de bedoeling dat je als junior member onzin topics gaat starten in de 'normale' forums om aan je 50 posts te komen! [Dit bericht is gewijzigd door Lord Morgoth op 22-11-2001 12:22] Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Oh daar zijn hele makkelijke truukjes voor. Zet ik ze gewoon op -1000 posts en terug op junior member status. Dan heb je nog wel ff te gaan |
|
Hey goedzo! |
|
Ik snap niet zo goed waarom het onzin-forum alleen voor members wordt... Misty morning, clouds in the sky- Without warning, the wizard walks by- Casting his shadow, weaving his spell- Funny clothes, tinkling bell. Never talking- Just keeps walking- Spreading his magic |
|
Wederom een good idee begint wel erg op tweakers te lijken stuffis generalis |
|
nee, zuigt. kan ik er dus niet in aangezien ik mezelf pas 2 dadgen terug geregistreerd heb ofzo. fokzooi. blah.. nahja boeie boeie ook... tweakers vond ik redelijk zuigachtig worden dus daar ben ik na mn stage maar mee gekapt.. vond er beetje teveel lui op zitten die klaarkwamen bij het idee van een TLbuisje in je pc hangen of een waterkoeling erin schroeven ofzo, geen behoefte aan... |
|
Ik vind dat het op tweakers best goed geregeld is. |
|
OFF TOPIC: Tweakers? |
|
GoT (als in Gathering of tweakers), het forum van Tweakers: http://gathering.tweakers.net Zij gebruiken een soortgelijk oplossing voor hun 'onzin'-forum. [Dit bericht is gewijzigd door Lord Morgoth op 22-11-2001 13:34] Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
50 zit je alleen zo op. maar nog steeds eeb goed idee om mensen die meteen het onzin forum in duiken en nix over metal te vertellen hebben eruit te filteren [Dit bericht is gewijzigd door rajackar op 22-11-2001 13:52] |
|
Ja dit wel een cool zoo. |
|
Ik dacht al wat zijn er weinig topics, maar je hebt de onzin rubriek al verwijderd. Een nadeel is wel dat je nu altijd moet inloggen... voordeel iedereen moet inloggen, dus kan je goed controleren wie er online zijn |
|
dit is kickuh enzo hoor, maaruh...ik zag 't onzin forum wel, terwijl ik niet was ingelogt...foutje in je PHP script??? MOES MOES MOES MOES MOES MOES!!!!! |
|
quote: Yep ik lees de onzin 'savonds thuis wel. |
|
oh nee, wacht, foutje MOES MOES MOES MOES MOES MOES!!!!! |
|
nevermind [Dit bericht is gewijzigd door Lord Morgoth op 22-11-2001 14:51] Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
hehe je had dit topic in onzin moeten zetten dan wisten ze niet eens wat er aan de hand was |
|
lolbroek. Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
quote:Ja en dan 100 topics met waar is het Onzin forum gebleven... dat schiet op |
|
it's a feakin'joke sweetheart |
|
Nou tof hoor , sta ik weer lekker voor lul in't algemeen gedeelte, omdat ik opeens het onzin gedeelte miste (en die 50 zat ik overigs wel overheen hoor) Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
zeker niet ingelogd |
|
quote:Nou ja Ik had al meer van dat soort topics verwacht |
|
sja, was gewoon een foutje wat NIET aan mij lag *grin*, ik had wel ingelogt en meer as 50 post, en heel die onzin zooi was weg, dus ik had zoiets van what the fuck ?!?, dus ff posten hehe, kom ik uit algemeen en wat zie ik staat heel die onzin zooi er opeens weer , naja ik post aanpassen maarja dan staat et er alweer *grin*, en het was ff niet in me opgekomen om eerst bij administration te gaan kijken, Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
Goede actie! Chapeau! |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Administration | Volgende pagina |