![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Prettig! Life doesn't get much better than this! ![]() |
|
Behoorlijk prettig ja! ![]() ![]() ..."Hate can only create more hate"... ![]() |
|
Dark Tranquility ![]() Hatsjikidee! ![]() |
|
aanwezig! ![]() ![]() |
|
leuk programma ![]() en een redelijke prijs deze keer ![]() |
|
GODVERDOMME KREATOR !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! voorprogramma kan me gestolen worden weer even flink THRASHEN dan!!! ![]() ![]() Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? ![]() |
|
uiteraard aanwezig! Gaat een leuk feest worden ![]() ![]() |
|
Kreator idd! Vette shit, ik ga komen ![]() "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
ik heb mijn kaartje ![]() ![]() |
|
Ik ook. ![]() ![]() |
|
Leuk gezelschap aan bands... en 013 is mijn favoriete zaal. I'll be there ![]() "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" ![]() |
|
ben d'r ![]() geen knoop aan vast te touwen ![]() |
|
013 favoriete zaal?! ![]() ![]() |
|
eej brabands stuk vreten is u ook aanwezig? Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? ![]() |
|
ja hoor joop ![]() |
|
verdomme gaat me leuke avond..... ![]() Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? ![]() |
|
deze week nog ff kaartje halen ![]() wait for me dragon, we'll meet in the sky ![]() |
|
Heh heh. Aanwezig. Mekker ![]() |
|
Het aantal ZM-ers dat hier naar toe gaat valt zwaar tegen zeg. ![]() ![]() |
|
Ik ben er ook ![]() Hatsjikidee! ![]() |
|
quote: Ik wil er wel heen, maar carnaval heeft m'n beurs niet echt goed gedaan ![]() ![]() |
|
shit.. eerst werken.. maar om half 10 ![]() (heb toch n gratis kaartje ![]() ![]() |
|
VERDOMME KAN NIET WACHTEN!!! ![]() Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? ![]() |
|
quote: Ik ben er, dat is toch genoeg? ![]() an evil incarnation of DEATH! ![]() |
|
ik denk dat ik ook wel ga. Ektomorf en Hatesphere ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |