|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: |
|
Dit wordt de beste avond in alweer een tijdje! Expired,Erased and Forgotten |
|
quote: Als je via de Koestraat rijd misschien. |
|
over een uurtje richting 013 |
|
Godver, dat heerschte! Hatesphere: leuk opwarmbandje, beetje metalcore riffs. Klonk wel ok. Deed me soms denken aan pro pain. En de (vanaf de zaal gezien) rechtergitarist had leuke poses Very Happy Ektomorf: Wat een enorme rukband. Heb het fijn vanaf de bar bekeken, zoals de rest van het publiek. Soulfly II. De zanger had ook dezelfde gitaren als Max. JAMMER Dark Tranquility: Wel ok, niet meer dan dat. Had het energieker verwacht. Oude songs werden niet enorm enthousiast gebracht. Kreator: Godver, dikke heers! Mijn stem is helemaal naar de kloten van het meeschreeuwen van de nummers! Wat een show, wat een energie en vooral: geitekuttevet geluid. Dat zouden meer bands moeten doen. [Dit bericht is gewijzigd door Rutan op 19-02-2005 12:21] What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
Te gek feesje ! (kreator dan ) voorprogramma kon mij weingig schelen (helaas ) Ik had meer van Dark Tranquillity verwacht om eerlijk te zijn. Maar goed Kreator was te gek ! [Dit bericht is gewijzigd door Orion op 19-02-2005 11:43] Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Zo, hij wel, die Thijs! |
|
quote: Ik wel hoor, Robje! Maar als jij de jaren van volwassenheid hebt bereikt, zul jij je vriendjes vast ook foutloos kunnen mailen. What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
Dat heerschte inderdaad gisteren! Alleen jammer van die tweede band. |
|
quote: Ach, was weer een mooie tijd om even wat te babbelen onder het genot van een pils. What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote: Godskolere, wat ben jij toch een gave stoere vent ... mag ik in je schaduw lopen? |
|
Hmm wie is Melle nou weer? |
|
quote: Hehehe, het staat er inderdaad enorm patserig. Was niet de bedoeling. What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
Heerschend concert "do you like to kill? PLEASURE TO KILL!" erg gave verlichting, en goed geluid! Ik distancieer me volledig van ZM |
|
Ik kom net terug uit het ziekenhuis en kan wel zeggen dat het een geslaagd concert was. Volgens die dokter heb ik nog wel even napret met mn arm. (elleboogpees heeft een flinke opdonder gehad ) |
|
hoe krijg je dat voor elkaar dan? Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Mn arm zat klem tussen twee personen die ieder een andere kant uit vlogen. |
|
quote: Vast wel, net als dat je met Glen Benton had "zitten zuipen". Hoe meer ik van je lees, hoe triester ik je vind en misselijker ik word. don't mistake lack of talent for genius |
|
quote: Miet Melle op zijn Gazelle! Wie kent em niet? one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
whooooaaaa dat was me het feestje wel!!!!! *nekpijn*... damn dr waren veel zmmers! wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: Het zit je echt dwars. Achja, ik heb inderdaad een beetje overdreven zitten patsen op verschillende fora. Was niet bijster slim. Maar goed, weer on-topic. Kreator was vet! What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
Was zeker een leuk feestje! Ektomorph was zeker niet origineel inderdaad. Dark Tranquillity was vet, maar kon idd wel met wat meer passie. Jammer trouwens ook van die kiddo's in front die de zanger steeds aan wilden raken Kreator was bruut. Onwijs gave lichtshow, heerlijke setlist en ook een goed lange show! Tormented Soul: vanavond weer Extase? Inter faeces et urinam nascimur |
|
quote: Een beetje |
|
quote: Ohja, ik zag nog een paar lui flinke batsen krijgen toen de drummer zijn stokje in het publiek gooide. Iemand een idee hoe het daar mee is afgelopen? What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |