|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Waarom dat Hatesphere trouwens meegaat met Morbid Angel is mij een vraag... What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote: ik heb er 1 Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Iemand die de setlist van Kreator weet? ik moest helaas op tijd weg voor de trein en heb de laatste nummers gemist. Ik distancieer me volledig van ZM |
|
Kreator heerschte de pan uit |
|
quote: love us or hate us Flag of Hate Tormentor Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Geloof dat ik jouw ook gezien heb ja. Ik stond net voor Tormented Soul. |
|
quote:dan zeker....wie was jij? wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
kreator was echt fucking gaaf, vette pot thrash!! ik had er eigenlijk NOG meer van verwacht maar ach. dit avondje beviel me uitstekend. http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
quote: Was die gast met een Morgion shirt aan. Zal de volgende keer wel hallo zeggen. |
|
quote:okido....k kan me namelijk geen shirts meer herinerren wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
*heeft She-Devil ook nog gezien* ..en ik stond naast Tormented Soul (Dimmu Burger shirt) (oh joy.. wie-heeft-de-meeste-zm'ers-gezien-competitie ) Inter faeces et urinam nascimur |
|
heersch avond gehad! Dark Tranquillity gaf een goede, gevarieerde show en de nieuwe nummers kwamen live super uit de verf. Kreator walste over me heen als een stoomwals! . Vette, lange playlist met niks dan goede nummers. Topavond! Enkele zmérs gespot, niets noemenswaardig |
|
quote: HateSphere en Pro-pain? Dan hebben ze hun sound wel heel erg veranderd..... |
|
Hier nog een playlist van DT (niet in de goede volgorde) The Treason Wall Lost To Apathy One Thought The New Build Scythe, Rage and Roses Final Resistance The Endless Feed Punish My Heaven The Wonders At Your Feet White Noise/Black Silence [Dit bericht is gewijzigd door Tormented soul op 19-02-2005 18:52] |
|
quote: ? |
|
ik kwam binnen toen Kreator t eerste nummer begon, maar ben blij dat ik toch ben geweest! koppijn, spierpijn en blauwe plekke.. t was dus weer gaaf.. |
|
... dubbelpost... [Dit bericht is gewijzigd door Tormented soul op 19-02-2005 18:53] |
|
whoops, even in de war met het nummer The Endless feed [Dit bericht is gewijzigd door Tormented soul op 19-02-2005 18:53] |
|
ja, kreator speelde een beheurlijk strakke set! viel me niets van tegen! the blueprint of sin: www.controlhumandelete.com |
|
quote: Dan kwamen wij vast tegelijk binnen, ik was ook net op tijd voor Kreator. GVD verkeerd gereden ergens tussen Utrecht en Tilburg, in één kronkelende lijn naar 013...dus DT gemist. Maar Kreator was gaaf! Hatsjikidee! |
|
quote: Kut zeg, heb ik toch wat gemist. Kreator, helaas kon ik niet die avond. |
|
quote: Idd, godverdomme zeg . |
|
Iemand ook opgevallen wat voor een charisma die Mille heeft. Echt gaaf hoe hij zo met z'n vingers knipte zodat iedereen ging klappen. Of z'n praatje over extreme aggression, haha dat fokte de pit behoorlijk op. |
|
quote: Kut dus. Alleen Scythe, rage and roses en punish my heaven de moeite waard. Life doesn't get much better than this! |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |