![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Nog maar twee dagen! ![]() ![]() |
|
AANWEZIG!!! ![]() Expired,Erased and Forgotten ![]() |
|
onzettend gave Line-up, en onzettend jammer dat ik hier niet bij kan zijn. ![]() |
|
is het mogelijk aan de kassa een kaartje te kopen. ik kan wss niet meer aan een kaartje komen ![]() |
|
quote: Dat hoop ik wel, ik had namelijk ook geen tijd meer om nog een kaartje te halen. ![]() |
|
nouja ik ga er maar heen en ik zie het wel ![]() |
|
aanwezig ![]() zzz ![]() |
|
Morgen ![]() ![]() geen knoop aan vast te touwen ![]() |
|
quote: Gezellig Fahrid! ![]() What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] ![]() |
|
quote: Ik denk et wel. Volgens mij was et met Destruction/Sodom/Kreator nie uitverkocht. We zien et van eigens wel. Don't forget the ancient feeling.........It still rules. ![]() |
|
Vandaag ! WHOOHOOO!!!! KAN VERDOMME NIET WACHTEN OM KREATOR WEER LIVE TE ZIEN!! ![]() Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Ook present. Moet wel kaartje kopen nog, maar die moeten ze maar ff bewaren dan. Life doesn't get much better than this! ![]() |
|
2x kreator gezien en dat was genoeg ![]() "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer ![]() |
|
Ik denk dat ik vanavond maar de dvd thuis ga kijken. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers ![]() |
|
quote: eej te gek man tijd niet gezien even bij pilsen ! ![]() Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? ![]() |
|
over 30 min die kant op ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() KREATOR!! Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? ![]() |
|
quote: Ik heb nog 1 kaartje over, die verkoop ik vanavond voor de deur. Ik ben er ongeveer tussen 7 en half 8 ![]() |
|
quote:30 minuten al? woww...k vertrek over 4 uur ![]() wait for me dragon, we'll meet in the sky ![]() |
|
![]() ![]() Nee moet ook nog even langs someren (vaag dorp) om iets op te halen. ![]() Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? ![]() |
|
quote:ahh dus je komt ook nog ff limburg in ![]() wait for me dragon, we'll meet in the sky ![]() |
|
jah hehe ![]() Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? ![]() |
|
ik kom vanuit maastricht deze keer.. ga ik nog iemand tegenkomen onderweg? ![]() |
|
quote: vast wel ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |