|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Nog maar twee dagen! Wordt wel even haasten, maar moet in staat zijn om ook de eerste band volledig te kunnen zien. |
|
AANWEZIG!!! Expired,Erased and Forgotten |
|
onzettend gave Line-up, en onzettend jammer dat ik hier niet bij kan zijn. |
|
is het mogelijk aan de kassa een kaartje te kopen. ik kan wss niet meer aan een kaartje komen |
|
quote: Dat hoop ik wel, ik had namelijk ook geen tijd meer om nog een kaartje te halen. |
|
nouja ik ga er maar heen en ik zie het wel |
|
aanwezig zzz |
|
Morgen en geen knoop aan vast te touwen |
|
quote: Gezellig Fahrid! What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote: Ik denk et wel. Volgens mij was et met Destruction/Sodom/Kreator nie uitverkocht. We zien et van eigens wel. Don't forget the ancient feeling.........It still rules. |
|
Vandaag ! WHOOHOOO!!!! KAN VERDOMME NIET WACHTEN OM KREATOR WEER LIVE TE ZIEN!! Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: |
|
Ook present. Moet wel kaartje kopen nog, maar die moeten ze maar ff bewaren dan. Life doesn't get much better than this! |
|
2x kreator gezien en dat was genoeg "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
Ik denk dat ik vanavond maar de dvd thuis ga kijken. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: eej te gek man tijd niet gezien even bij pilsen ! Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
over 30 min die kant op KREATOR!! Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Ik heb nog 1 kaartje over, die verkoop ik vanavond voor de deur. Ik ben er ongeveer tussen 7 en half 8 |
|
quote:30 minuten al? woww...k vertrek over 4 uur wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
tsjah maar jah ik woon in friesland he Nee moet ook nog even langs someren (vaag dorp) om iets op te halen. Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote:ahh dus je komt ook nog ff limburg in wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
jah hehe Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
ik kom vanuit maastricht deze keer.. ga ik nog iemand tegenkomen onderweg? |
|
quote: vast wel |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |