|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
Het is iets tijdelijks, want voor het amerikaanse deel van de tour is iemand anders weer gekozen. |
|
Speelt Gorgoroth nou wel of niet, aangezien dit de enige band is dat de moeite waard is om een kaartje voor te kopen. |
|
quote:Ja, die spelen. Was dacht ik toch echt wel duidelijk eerder gezegd hier ergens in dit topic Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
ook ik ben van de partij hmmz |
|
Tijdschema (ovb) THE CHOICE 16.00 - 16.30 Cataract 16.45 - 17.15 Gorgoroth 17.30 - 18.10 Dying Fetus 18.25 - 19.05 Disbelief 19.25 - 20.10 Dark Funeral 20.25 - 21.00 Nile 21.20 - 22.30 SFU KLEINE ZAAL 15.30 - 16.05 Prejudice 17.20 - 17.55 Wykked Wytch 18.15 - 18.50 Oceans Of sadness 19.10 - 19.50 Dew Scented 20.15 - 21.15 Enthroned Het schijnt dat Infernal Majesty dus ook niet meer komt. |
|
wat een vage tijdindeling zeg. Nile ineens maar 35 minuten? |
|
quote: Disbelief speelt langer dan Nile! Mwuhahaha Zenial |
|
WTF Infernal Majesty zou spelen toch? Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Ze zijn erachter gekomen dat thrash saai is Zenial |
|
mwefh; geen infernal majesty geen invictis op dat festival Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Hatseeej! ook gien Orion daar (who gives a shit? ) Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: infernal majesty Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Night Of The Living Dead Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
None shall defy Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Jippie Gorgoroth komt There are those who suffer and those who bleed them dry and there are always those who just stand by. |
|
Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
hehe There are those who suffer and those who bleed them dry and there are always those who just stand by. |
|
rukline up, ik blijf lekker thuis Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Same here, voor 2 bands ga ik niet zoveel geld neertellen There are those who suffer and those who bleed them dry and there are always those who just stand by. |
|
Ook geen enforcer wat een ruk line up zeg....bij de X-mass fests krijgen we beter...iig EXODUS en UNLEASHED! |
|
Tja ik heb zo'n gevoel dat het niet druk wordt deze No Mercy. Ik hoop 't eerlijk gezegd zodat metallysee een beetje wakker wordt. |
|
achja druk of niet gezellig word het tog wel hmmz |
|
Zal ook wel, maar metallysee zal toch wel IETS doorhebben als de verkoop tegen valt? Ik denk trouwens dat ze anders toch genoeg klachten krijgen over de line-ups de laatste tijd. |
|
Denk dat de verkoop nooit tegenvalt. Vorig xmass was al kloote en toen was t ook druk. Er komen gewoon altijd veel mensen op no mercy en xmass metalfests af. Zo kunnen ze de meest goedkope standaard rukbands neerzetten. [Dit bericht is gewijzigd door Zenial op 16-03-2005 10:52] Zenial |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |