IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Auteur:
Topic : No Mercy 2005 Vorige pagina | Volgende pagina
RobTilburg
Usericon van RobTilburg
Posted 26-03-2005 10:15 by RobTilburg Wijzig reactieProfiel van RobTilburgQuote dit berichthttp://www.littledevil.nl

voor pauzes en/of afterparty's gaat de LD op deze christelijke feestdag OPEN,

Maandag 28 maart(2e paasdag):
Open vanaf 18:00u
Bier en metal!

Dark incarnation
First I was a cruel dark beast until i became.....
Usericon van Dark incarnation
Posted 26-03-2005 17:50 by Dark incarnation (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dark incarnationQuote dit bericht

Ik ben benieuwd hoe Gorgoroth het ervan af gaat brengen.

an evil incarnation of DEATH!

Disciple
Usericon van Disciple
Posted 26-03-2005 18:09 by Disciple Wijzig reactieProfiel van DiscipleQuote dit bericht

Zouden ze varkenshoofden op houten staken meenemen?

oscura
Usericon van oscura
Posted 26-03-2005 18:41 by oscura Wijzig reactieProfiel van oscuraQuote dit bericht

het waren schapenkoppen...

carcasstrid

Disciple
Usericon van Disciple
Posted 26-03-2005 18:57 by Disciple Wijzig reactieProfiel van DiscipleQuote dit bericht

hahaha nog beter!

windkracht10
Iced Nerd
Usericon van windkracht10
Posted 26-03-2005 18:59 by windkracht10 Wijzig reactieProfiel van windkracht10Quote dit bericht

Koppen van een of ander met uitsterven bedreigde diersoort zouden het hem wel doen.

mvg wk10

Zenial
Usericon van Zenial
Posted 27-03-2005 1:30 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

Vraag me af wat ze in de tijd van dork funeral gaan doen...

Zenial

Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 27-03-2005 1:49 by Mikeee Wijzig reactieProfiel van MikeeeQuote dit bericht

quote:
Op 27 maart 2005 1:30 schreef Zenial het volgende:
Vraag me af wat ze in de tijd van dork funeral gaan doen...

....Mambo kurt

Dark incarnation
Posted 27-03-2005 12:40 by Dark incarnation (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dark incarnationQuote dit bericht

quote:
Op 27 maart 2005 1:49 schreef Mikeee het volgende:
....Mambo kurt

Wat is dat nou weer?

Disciple
Usericon van Disciple
Posted 27-03-2005 14:31 by Disciple Wijzig reactieProfiel van DiscipleQuote dit bericht

Ik denk dat ze gewoon alle bands een paar minuten langer laten spelen! Zo makkelijk is dat. Vooral Nile krijgt een langere speeltijd.

Dark incarnation
Posted 27-03-2005 14:34 by Dark incarnation (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dark incarnationQuote dit bericht

Ik wil eigenlijk zowel Nile als Enthroned zien, dus ik hoop maar dat dat een beetje op elkaar aansluit.

arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 27-03-2005 15:27 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

quote:
Op 27 maart 2005 1:49 schreef Mikeee het volgende:
....Mambo kurt
Dat zou zeer heerschend zijn.

"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers

Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 27-03-2005 19:59 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

Gister in Antwerpen was het wel tof. Enkel jammer dat de geluidsprutsers maar bij enkele bands een deftige klank wisten te regelen
Voorbeeld:
Gogoroth: strak gespeeld, maar als ik mijn oordoppen niet zou aangehad hebben, had ik daar niks van gemerkt. De eerste aanzet op de gitaar klonk telkens prachtig, om daarna te verzuipen in een zompige geluidsbrij. Onbegrijpelijk, want bij Enthroned -eerder op de dag- stond het geluid toch wel stukken beter.

Gelukkig ging het bij Nile en SFU wel goed...zo goed dat ik voor de eerste keer gewoon naar Six Feet Under en blijven luisteren

Ik hoop wel dat er volgend jaar terug wat minder "opvullers" bij zitten:
Disbelief was technisch lang niet slecht maar toch één van de mindere bands van de dag.?

[Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 27-03-2005 20:00]

I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be

Disciple
Usericon van Disciple
Posted 27-03-2005 23:34 by Disciple Wijzig reactieProfiel van DiscipleQuote dit bericht

En Cataract?

Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 28-03-2005 0:23 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 27 maart 2005 23:34 schreef Disciple het volgende:
En Cataract?

Die klonken verdomd aardig. Het is misschien niet meteen mijn ding, maar het kwam wel strak over.

I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be

Dark incarnation
Posted 28-03-2005 9:46 by Dark incarnation (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dark incarnationQuote dit bericht

Nog een paar uurtjes te gaan en dan

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 28-03-2005 10:12 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

iedereen veel plezier! ik zal aan jullie denken vanachter mijn hema kassa

oscura
Usericon van oscura
Posted 28-03-2005 11:11 by oscura Wijzig reactieProfiel van oscuraQuote dit bericht

nog ff.... dan barst het weer los!!!!

@G: sterkte meid!!

carcasstrid

MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 28-03-2005 14:57 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Zometeen maar eens op weg

Frietbal
Usericon van Frietbal
Posted 29-03-2005 0:37 by Frietbal Wijzig reactieProfiel van FrietbalQuote dit bericht

Dying fetus en Six feed unter vet!
Verder speelde Nile strak maar was het geluid erg slecht.
Geen ZMers gezien zover ik weet.

Zenial
Usericon van Zenial
Posted 29-03-2005 0:44 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

Ook geen ZMers gezien hehe

Ik vond eigenlijk alleen Disbelief tof

Zenial

Frietbal
Usericon van Frietbal
Posted 29-03-2005 0:44 by Frietbal Wijzig reactieProfiel van FrietbalQuote dit bericht

quote:
Op 29 maart 2005 0:44 schreef Zenial het volgende:
Ook geen ZMers gezien hehe

Ik vond eigenlijk alleen Disbelief tof

Klootzak en mij dan?

Frietbal
Usericon van Frietbal
Posted 29-03-2005 0:45 by Frietbal Wijzig reactieProfiel van FrietbalQuote dit bericht

arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 29-03-2005 1:10 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

Ik heb Morningrise gezien, en nog wat andere mensen vaag. Ik heb een aantal mensen zien lopen die ik vaag herkende.

"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers

demonlord666
Usericon van demonlord666
Posted 29-03-2005 10:10 by demonlord666 Wijzig reactieProfiel van demonlord666Quote dit bericht

Was opzich wel een leuk dagje alleen jammer
dat Nile zo´n bagger geluid had en dat SFU maar een half setje speelde ze zijn 25 min later begonnen en een half uur eerder gestopt als op de planning of is mij dat alleen opgevallen

Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com