|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
voor pauzes en/of afterparty's gaat de LD op deze christelijke feestdag OPEN, Maandag 28 maart(2e paasdag): Open vanaf 18:00u Bier en metal! |
|
Zouden ze varkenshoofden op houten staken meenemen? |
|
het waren schapenkoppen... carcasstrid |
|
hahaha nog beter! |
|
Koppen van een of ander met uitsterven bedreigde diersoort zouden het hem wel doen. mvg wk10 |
|
Vraag me af wat ze in de tijd van dork funeral gaan doen... Zenial |
|
quote: ....Mambo kurt |
|
quote: Wat is dat nou weer? an evil incarnation of DEATH! |
|
Ik denk dat ze gewoon alle bands een paar minuten langer laten spelen! Zo makkelijk is dat. Vooral Nile krijgt een langere speeltijd. |
|
Ik wil eigenlijk zowel Nile als Enthroned zien, dus ik hoop maar dat dat een beetje op elkaar aansluit. an evil incarnation of DEATH! |
|
quote:Dat zou zeer heerschend zijn. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Gister in Antwerpen was het wel tof. Enkel jammer dat de geluidsprutsers maar bij enkele bands een deftige klank wisten te regelen Voorbeeld: Gogoroth: strak gespeeld, maar als ik mijn oordoppen niet zou aangehad hebben, had ik daar niks van gemerkt. De eerste aanzet op de gitaar klonk telkens prachtig, om daarna te verzuipen in een zompige geluidsbrij. Onbegrijpelijk, want bij Enthroned -eerder op de dag- stond het geluid toch wel stukken beter. Gelukkig ging het bij Nile en SFU wel goed...zo goed dat ik voor de eerste keer gewoon naar Six Feet Under en blijven luisteren Ik hoop wel dat er volgend jaar terug wat minder "opvullers" bij zitten: Disbelief was technisch lang niet slecht maar toch één van de mindere bands van de dag.? [Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 27-03-2005 20:00] I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
En Cataract? |
|
quote: Die klonken verdomd aardig. Het is misschien niet meteen mijn ding, maar het kwam wel strak over. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Nog een paar uurtjes te gaan en dan an evil incarnation of DEATH! |
|
iedereen veel plezier! ik zal aan jullie denken vanachter mijn hema kassa |
|
nog ff.... dan barst het weer los!!!! @G: sterkte meid!! carcasstrid |
|
Zometeen maar eens op weg |
|
Dying fetus en Six feed unter vet! Verder speelde Nile strak maar was het geluid erg slecht. Geen ZMers gezien zover ik weet. |
|
Ook geen ZMers gezien hehe Ik vond eigenlijk alleen Disbelief tof Zenial |
|
quote: Klootzak en mij dan? |
|
|
|
Ik heb Morningrise gezien, en nog wat andere mensen vaag. Ik heb een aantal mensen zien lopen die ik vaag herkende. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Was opzich wel een leuk dagje alleen jammer dat Nile zo´n bagger geluid had en dat SFU maar een half setje speelde ze zijn 25 min later begonnen en een half uur eerder gestopt als op de planning of is mij dat alleen opgevallen |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |