|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
we zijn erbij!!! carcasstrid |
|
Ik heb op de 013 site gevraagd hoe de vvk van No Mercy verliep, en het antwoord was 'minder'. Dat klinkt niet zo goed... |
|
ach whatever.. als het verder maar gezellig is!!!! carcasstrid |
|
Gaat er eigenlijk nog wel iemand heen? Zenial |
|
Ikke lekker niet. |
|
Ik ook niet, vooral nu Dark Funeral is gecancelled. Niet dat ik de band goed vind, maar er wordt niet eens een vervanger voor ingezet. Dan vind ik het die 30 euro al helemaal niet waard. |
|
Hopelijk speelt Nile nu langer dan die schammele 35 minuten |
|
juist!!! Dark Funeral zuigt toch... carcasstrid |
|
quote: 2002 was machtig met Vader en Immortal, 2003 was mooi: : dat was een thrash feest I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Kennissen hebben me overgehaald om te gaan. Wordt dus sowieso gezellig. 30 eypo voor Gorgoroth alleen vond ik aanvankelijk echt te veel maar ja.... |
|
Aanwezig. Als je langharig tuig met Relapse flyers ziet, dikke kans dat ik het ben. What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
present |
|
godver.. |
|
de tijd dat ik gewoon elke editie ging is helaas voorbij. |
|
quote: Hond, misschien dat ik ook nog verschijn. |
|
Ik sla over, vind de line-up echt niet boeiend genoeg. Voor degenen die wel gaan, veel plezier! |
|
Het is inderdaad niet zo super line-up nee... vandaar dat ik zeg 'misschien'. Loop nog te twijfelen. |
|
ach man.. als het maar gezellig is!!! carcasstrid |
|
Ook belangrijk ja. |
|
Misschien kan Planet Aids de plek van dork fun 4 all innemen? We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote: Ik weet wel zeker dat dat niet gaat gebeuren. What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote: Jammer, zou wel een leuke domper zijn voor de mensen die wèl komen. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Als je naar No Mercy gaat houden jullie er dan rekening mee dat het niet om 16.00 begint, want Prejudice speelt om 15.30 volgens het tijdschema! |
|
quote: niet iedereen hoeft prejudice te zien maarja kleine kans dat ik er ook rondloop als er genoeg bekenden gaan "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |