|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
Vond het eigenlijk wel cool. Behalve Arrebar eigenlijk geen ZM'ers tegengekomen. Ook niet eens zoveel van de bands meegekregen (behalve Oceans of Sadness, wat erg goed was) het was voornamelijk een leuk bierfeestje. Uiteindelijk zo'n beetje als laatste de 013 uit getrapt. Waag eens een dansje! |
|
Het was voor No mercy begrippen ontzettend rustig. Ik ben dan ook heel weinig bekenden tegengekomen. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Vond het al met al matig, al heb ik weinig bands gezien vanwege innige speekseluitwisseling met een Duitse sloerie. Wel weer jammer dat die later half 013 op de bek bleek te hebben gehad. Toen maar aan het bier gegaan, dat smaakte ook goed. |
|
"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Mijn review: Het was idd niet zo druk dit keer, achterin in de zaal waren niet zoveel mensen te vinden. Ik zou eigenlijk eerst niet gaan maar had toch geen zak te doen, dus ja waarom niet. Bovendien moest ik Nile gewoon een keer zien: Cataract: Wilde graag deze band zien maar een of andere grapjas liet ze een half uur eerder beginnen (half 4) waardoor ik maar 1 nummer zag. Wat een kutstreek!!!!!!! Maar wat ik zag was zeer vet. Dew Scented: Goed halfuurtje thrash metal, niet meer niet minder. Prejudice: Wat een klote band, ongelooflijk lompe death metal en de zanger was echt vaag. Dying Fetus: Zeker een crowd favoriet, en het publiek ging ook aardig los. Deze jongens hebben er soms wat killer-riffs tussen zitten! Disbelief: Paar nummertjes van bekeken, soort midtempo death metal. Deed me denken aan Amon Amarth. Wel aardig maar ik kreeg trek dus ging wat eten. Oceans of Saddness: 2 sec. bekeken, toen was ik weg :D Wikked Witch: Damn, that's one scary ass bitch! Gorgoroth: Aan de presentatie lag het niet! Deze mannen weten hoe een black metal band eruit moet zien. Het leek wel of satan himself op het podium stond. Jammer alleen dat de band wat houterig overkwam. Op zich niet mijn muziek maar wel even leuk om gezien te hebben. Nile: Mijn eerste Nile concert! En het viel zeker niet tegen. De band speelde ontzettend strak. Maar wat een geweldige nieuwe drummer heeft deze band! Hij leek wel een machine deze gozer, fantastisch. De nieuwe bassist is ook cool, stond de hele set keihard te headbangen. De gitarist die nu de front-grunter is, was trouwens een toffe gozer die goed met het publiek communiceerde. En Karl Sanders is natuurlijk de man met zijn meesterlijke solo's. Yep dit was zeker een van de betere bands die dag (maarja wie moet ik dat nog vertellen). Six Feet Under: Veel mensen hebben genoeg van deze band maar ik niet! Was echt super leuk ze te zien. Die Barnes vind ik echt een grappig mannetje, vooral toen er een polonaise in de pit onstond en hij daarop antwoorde: 'I wanna see some real action, stop sucking each other's dicks, you guys think you're hardcore?' Bijna in elke zin kwam ook het woord 'motherfucker' voor. Jammer alleen dat ze maar een hele kort set speelde. Conclusie: Ja het was wel leuk maar Metallysee heeft een hoop te verbeteren anders staan de bands volgend jaar voor een lege zaal te spelen. [Dit bericht is gewijzigd door Disciple op 29-03-2005 13:10] |
|
quote: Dat zal wel meevallen. Ze doen het al jaren op dezelfde manier. |
|
Bij Cannibal Corpse in 2004 was het publiek een stuk groter hoor! Dus het gaat zeker wel steeds minder goed. |
|
Nouja het was dit jaar voor het eerst sinds tijden niet uitverkocht. En dan ook echt verre van uitverkocht "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Ik schat dat er 1000 man binnenstonden. What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
ik vond het meer dan genoeg.. druk zat.. carcasstrid |
|
ben niet gegaan, ondanks gastenlijst en gratis vervoer, weinig behoefte om te gaan.... Joep , ben jij op mijn naam naar binnen gegaan? [Dit bericht is gewijzigd door irritante klootzak op 29-03-2005 13:31] Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote:Waren wel iets meer denk ik hoor. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: What she said! |
|
Maar welke bands vonden jullie allemaal 't vetst? |
|
die band emt die gitaren Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
tjonge wat ben jij een mongool zeg... |
|
ach ja.... dara kan je ebst nog eens gelijk in hebben Karim Mounib Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: heeeee!!! jou heb ik ook nog voorbij zien gaan... ---> ff editen bij zm'ers in het wild... carcasstrid |
|
quote: Tuurlijk heb ik daar gelijk in. Ben jij trouwens de 'zanger' van Planet Aids? |
|
nee... live zing ik niet.. heb op de cd wel backing vox gedaan.... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Dus je zit niet in de band? |
|
een band heeft meer leden dan 1 zanger... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Ja zeg dan gewoon welk instrument je speelt! |
|
live doe ik de gitaar,,, Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |