|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Anathema is de officiele support Pt én Anathema op één avond. GEweldige line up! |
|
Ik hoorde het afgelopen week, van Anathema. Geweldig! Dat wordt een prachtige avond. |
|
Ik kan gewoon niet wachten tot het zover is! |
|
Ga vanavond kaarten bestellen voor Paradiso! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Hmmm, wie weet.. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Had al een kaartje gehad van mn pa! |
|
quote: Nu wel paardenpijper. Ik heb net kaartjes besteld. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Damn, dat klinkt ineens een stuk interessanter! |
|
Las ook net op de webstek van anathema dat ze Porcupine Tree supporten. Denk dat ik dan maar weer eens naar de 013 ga (voor Anathema!). Op je knie en pijp voor genade! |
|
Ik zal er zijn Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
Zo, kaartje is besteld! |
|
quote: Zal eens tijd worden padlarf My pain is constant and sharp. I do not hope for a better world for anyone. In fact I want my pain to be inflicted on others. I want no one to escape |
|
quote: Krijg platjes. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
ik heb dinsdag een kaartje voor m'n verjaardag gekregen van m'n broer. En ik lees net wat 't voorprogramma zal zijn. Ik ben blij! So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
HAHAHAHAAAAAAAAAAAA, IK KOM OOK! the blueprint of sin: www.controlhumandelete.com |
|
kaartje is reeds binnen . Ik heb hier verder niks te melden, behalve dat ik er ongelofelijk veel zin in heb! |
|
quote: Lekker belangrijk |
|
Ik heb ook een kaartje And my marlboro light |
|
quote: Ik nu ook! |
|
even offtopic: Mark heb je zin om zaterdag de 19e op mn feest in de extase te komen? |
|
ik heb er nu al bijzonder veel zin in! So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
Op mn feest? |
|
quote: mwah, klinkt nog niet verkeerd ook. Zal t is gaan beluisteren "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Sorry, maar ik heb dan al een andere verjaardag bij Bassie. Misschien dat we dan nog naar de stad gaan, maar dat weet ik niet zeker. |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |