|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik heb PoS alleen in de Boerderij gezien, en dat werd om zeep geholpen door een kutgeluid (maar die setlist van 2,5 uur was über!) |
|
Ik heb gisteravond voor het eerst in mijn leven Porcupine Tree mogen aanschouwen en ik vond het geweldig. Goed geluid, goede setlist en uitstekende muzikanten. Ik heb me prima vermaakt Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
Inderdaad gezien! 17 december is wat vroeg, maar met mn eindejaarsbonus moet ik een eind komen. Wellicht een tour voor een aankomend album ? |
|
quote: Whoeaa! Ik hoorde laatst trouwens dat de drummer, Zoltan Scorzzzhzzhzh (of zoiets), de band had verlaten. Of was dat maar een slechte droom? Ik hoop het laatste, aangezien anders misschien wel heel de sound anders wordt, ook tijdens de show. Wat die kerel drumde is volgens mij niet zomaar na te spelen, veel improvisatie enzo. En nog even on topic, de drummer van Porcupine Tree is trouwens ook meesterlijk goed zeg! Hij gaf vooral een mooie draai aan Buying New Soul, vond ik. No Time For Tomatoes |
|
PT was weer gaaf! ~ Hysteria at the moment of sudden illumination ~ |
|
quote:Gavin Harrison is dan ook een van de beste drummers die ik ooit heb mogen aanschouwen. Heb nog wel een demonstratie DVD-tje van 'm liggen...absurd goed die gast. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Jazeker! Echt ziekelijk, hij heeft ook boeken (rythmic perspectives en rythmic illusions) die ik niet eens open durf te slaan! No Time For Tomatoes |
|
quote:Die rhythmic illusions heb ik dus op DVD. Vooral niet gaan kijken als je een drummer met minderwaardigheidscomplex bent. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Check! Op die dvd staat toch zeker wel een warning? "Don´t watch this dvd if you´re ever planning on picking up those sticks again!" No Time For Tomatoes |
|
quote:Helaas niet. Ik heb deze DVD ook op de verjaardag van onze drummer gegeven. Sindsdien zit ie in de ziektewet Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Wat een geweldige setlist, Trains had ik echt eens live willen horen/zien hopelijk volgende keer! |
|
quote: Ik had voor het optreden even een foto'tje gemaakt: Open Car Blackest Eyes Lazarus Hatesong Don't hate Me Mother and Child Buying New Soul So Called Friend Arriving Somewhere (but not here) Dot Three (.3) The Start of Something Beautifull Halo toegift: Radioactive Toy Trains "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
dank u |
|
ik vond ze weer geweldig. Die drummer vooral! En mooi om te zien hoe m'n vader stond te genieten. So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
Mooi om te zien ja, wat zo'n band allemaal teweeg kan brengen bij mensen. Ik heb in elk geval de nodige traantjes weggepinkt. Prachtig concert! |
|
Ja was weer prachtig, vooral ook hoe hij soms in een keer zijn stem er keihard ingooid echt perfect, en de hardere stukken komen er bij deze band altijd zo mooi, goed uit. Alleen jammer dat ik niet rustig een shaggie kan roken onder het genieten van de muziek.. dat wou de band niet? Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
quote: Er was inderdaad een rookverbod ja, misschien had hij zijn stem er met rook niet zo hard in kunnen gooien? Tenminste het enige wat ik kan bedenken. Ik vond het niet zo erg, iedereen stond zo dicht op elkaar dat mijn haar vast weer in de fik zou zijn gevlogen. No Time For Tomatoes |
|
Ja maar goed ik stond helemaal boven aan en dan ook nog in het achterste rijtje en daar mocht het ook niet.. beetje wazig maar goed dit is zeuren verder zo erg was het idd niet Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
Ik rook zelf, maar ik had er absoluut geen probleem mee dat er niet gerookt mocht worden tijdens het concert. Vind het eigenlijk best logisch, als duizend mensen lekker staan te paffen kan ik me voorstellen dat een band daar last van heeft. |
|
Ik denk dat het meer een principe was van als één iemand een peuk opsteekt (ook al is het helemaal achteraan) dat binnen no time iedereen staat te paffen. Mensen blijven kuddedieren he Maar och, het optreden maakte alles goed neem ik aan! No Time For Tomatoes |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Concerten | Vorige pagina |