IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : Porcupine Tree - Deadwing tour - 2005 Vorige pagina
Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 05-12-2005 9:23 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Ik heb PoS alleen in de Boerderij gezien, en dat werd om zeep geholpen door een kutgeluid (maar die setlist van 2,5 uur was über!)

Jebes
Usericon van Jebes
Posted 05-12-2005 9:26 by Jebes Wijzig reactieProfiel van JebesQuote dit berichthttp://jebes.hyves.nl/#

Ik heb gisteravond voor het eerst in mijn leven Porcupine Tree mogen aanschouwen en ik vond het geweldig. Goed geluid, goede setlist en uitstekende muzikanten. Ik heb me prima vermaakt

Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -

Opus
Verlept
Usericon van Opus
Posted 05-12-2005 9:34 by Opus Wijzig reactieProfiel van OpusQuote dit berichthttp://www.weebls-stuff.com/toons/aaaaaaaaaaaaahaha/

quote:
Op 5 december 2005 9:23 schreef Tormented soul het volgende:
Ik heb PoS alleen in de Boerderij gezien, en dat werd om zeep geholpen door een kutgeluid (maar die setlist van 2,5 uur was über!)

Ja, was voor mij het tweede concert ooit in de boerderij, normaal ben ik echt een zeur qua geluid. Maar deze keer viel het me niet eens op! Máár die setlist!

Edit: Speaking of Gildenlow, the Flower Kings komen binnenkort ook in de 013. Tenminste niet binnenkort, maar de vvk start 17dec. Dat was een van de eerste dingen die ik zag toen ik de zaal uitliep gisteren. Aangename verrassing om de avond af te sluiten!

[Dit bericht is gewijzigd door Opus op 05-12-2005 9:39]

No Time For Tomatoes

Tormented soul
Posted 05-12-2005 9:54 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Inderdaad gezien! 17 december is wat vroeg, maar met mn eindejaarsbonus moet ik een eind komen. Wellicht een tour voor een aankomend album ?

Opus
Verlept
Usericon van Opus
Posted 05-12-2005 9:58 by Opus Wijzig reactieProfiel van OpusQuote dit berichthttp://www.weebls-stuff.com/toons/aaaaaaaaaaaaahaha/

quote:
Op 5 december 2005 9:54 schreef Tormented soul het volgende:
Inderdaad gezien! 17 december is wat vroeg, maar met mn eindejaarsbonus moet ik een eind komen. Wellicht een tour voor een aankomend album ?

Whoeaa! Ik hoorde laatst trouwens dat de drummer, Zoltan Scorzzzhzzhzh (of zoiets), de band had verlaten. Of was dat maar een slechte droom?
Ik hoop het laatste, aangezien anders misschien wel heel de sound anders wordt, ook tijdens de show. Wat die kerel drumde is volgens mij niet zomaar na te spelen, veel improvisatie enzo.

En nog even on topic, de drummer van Porcupine Tree is trouwens ook meesterlijk goed zeg! Hij gaf vooral een mooie draai aan Buying New Soul, vond ik.

No Time For Tomatoes

Razor Jack
Usericon van Razor Jack
Posted 05-12-2005 14:03 by Razor Jack Wijzig reactieProfiel van Razor JackQuote dit bericht

PT was weer gaaf!

~ Hysteria at the moment of sudden illumination ~

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 05-12-2005 14:06 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 5 december 2005 9:58 schreef Opus het volgende:
Whoeaa! Ik hoorde laatst trouwens dat de drummer, Zoltan Scorzzzhzzhzh (of zoiets), de band had verlaten. Of was dat maar een slechte droom?
Ik hoop het laatste, aangezien anders misschien wel heel de sound anders wordt, ook tijdens de show. Wat die kerel drumde is volgens mij niet zomaar na te spelen, veel improvisatie enzo.

En nog even on topic, de drummer van Porcupine Tree is trouwens ook meesterlijk goed zeg! Hij gaf vooral een mooie draai aan Buying New Soul, vond ik.
Gavin Harrison is dan ook een van de beste drummers die ik ooit heb mogen aanschouwen. Heb nog wel een demonstratie DVD-tje van 'm liggen...absurd goed die gast.

Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.

Opus
Verlept
Usericon van Opus
Posted 05-12-2005 14:18 by Opus Wijzig reactieProfiel van OpusQuote dit berichthttp://www.weebls-stuff.com/toons/aaaaaaaaaaaaahaha/

quote:
Op 5 december 2005 14:06 schreef NecRobert het volgende:
Gavin Harrison is dan ook een van de beste drummers die ik ooit heb mogen aanschouwen. Heb nog wel een demonstratie DVD-tje van 'm liggen...absurd goed die gast.

Jazeker! Echt ziekelijk, hij heeft ook boeken (rythmic perspectives en rythmic illusions) die ik niet eens open durf te slaan!

No Time For Tomatoes

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 05-12-2005 14:19 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 5 december 2005 14:18 schreef Opus het volgende:
Jazeker! Echt ziekelijk, hij heeft ook boeken (rythmic perspectives en rythmic illusions) die ik niet eens open durf te slaan!
Die rhythmic illusions heb ik dus op DVD. Vooral niet gaan kijken als je een drummer met minderwaardigheidscomplex bent.

Opus
Verlept
Usericon van Opus
Posted 05-12-2005 14:23 by Opus Wijzig reactieProfiel van OpusQuote dit berichthttp://www.weebls-stuff.com/toons/aaaaaaaaaaaaahaha/

quote:
Op 5 december 2005 14:19 schreef NecRobert het volgende:
Die rhythmic illusions heb ik dus op DVD. Vooral niet gaan kijken als je een drummer met minderwaardigheidscomplex bent.

Check! Op die dvd staat toch zeker wel een warning? "Don´t watch this dvd if you´re ever planning on picking up those sticks again!"

No Time For Tomatoes

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 05-12-2005 14:24 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 5 december 2005 14:23 schreef Opus het volgende:
Check! Op die dvd staat toch zeker wel een warning? "Don´t watch this dvd if you´re ever planning on picking up those sticks again!"
Helaas niet. Ik heb deze DVD ook op de verjaardag van onze drummer gegeven. Sindsdien zit ie in de ziektewet

valfar
Usericon van valfar
Posted 05-12-2005 16:01 by valfar Wijzig reactieProfiel van valfarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/knevelaer

quote:
Op 5 december 2005 8:40 schreef Tormented soul het volgende:
Setlist (uity mn hoofd)

Open Car
Blackest Eyes
Lazarus
Hatesong
Don't hate Me
Buying New Soul
Arriving Somewhere (but not here)
Tintobrass (?)
.3
The Start of Something Beautifull
Halo

toegift:
Radioactive Toy
Trains

wie vult m aan?

Wat een geweldige setlist, Trains had ik echt eens live willen horen/zien hopelijk volgende keer!

arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 05-12-2005 16:06 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

quote:
Op 5 december 2005 8:40 schreef Tormented soul het volgende:
Setlist (uity mn hoofd)

Open Car
Blackest Eyes
Lazarus
Hatesong
Don't hate Me
Buying New Soul
Tintobrass (?)
.3
Halo

toegift:
Radioactive Toy
Trains

wie vult m aan?

Ik had voor het optreden even een foto'tje gemaakt:
Open Car
Blackest Eyes
Lazarus
Hatesong
Don't hate Me
Mother and Child
Buying New Soul
So Called Friend
Dot Three (.3)
Halo

toegift:
Radioactive Toy
Trains

"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers

Tormented soul
Posted 05-12-2005 16:47 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

dank u

Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 05-12-2005 17:40 by Chantalie Wijzig reactieProfiel van ChantalieQuote dit bericht

ik vond ze weer geweldig. Die drummer vooral! En mooi om te zien hoe m'n vader stond te genieten.

So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)

Ascension
The Watcher
Usericon van Ascension
Posted 05-12-2005 19:24 by Ascension Wijzig reactieProfiel van AscensionQuote dit bericht

Mooi om te zien ja, wat zo'n band allemaal teweeg kan brengen bij mensen. Ik heb in elk geval de nodige traantjes weggepinkt. Prachtig concert!

Creepmime
Thus spake Zarathustra.
Usericon van Creepmime
Posted 06-12-2005 0:19 by Creepmime Wijzig reactieProfiel van CreepmimeQuote dit bericht

Ja was weer prachtig, vooral ook hoe hij soms in een keer zijn stem er keihard ingooid echt perfect, en de hardere stukken komen er bij deze band altijd zo mooi, goed uit. Alleen jammer dat ik niet rustig een shaggie kan roken onder het genieten van de muziek.. dat wou de band niet?

Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.

Opus
Verlept
Usericon van Opus
Posted 06-12-2005 8:47 by Opus Wijzig reactieProfiel van OpusQuote dit berichthttp://www.weebls-stuff.com/toons/aaaaaaaaaaaaahaha/

quote:
Op 6 december 2005 0:19 schreef Creepmime het volgende:
Ja was weer prachtig, vooral ook hoe hij soms in een keer zijn stem er keihard ingooid echt perfect, en de hardere stukken komen er bij deze band altijd zo mooi, goed uit. Alleen jammer dat ik niet rustig een shaggie kan roken onder het genieten van de muziek.. dat wou de band niet?

Er was inderdaad een rookverbod ja, misschien had hij zijn stem er met rook niet zo hard in kunnen gooien? Tenminste het enige wat ik kan bedenken.
Ik vond het niet zo erg, iedereen stond zo dicht op elkaar dat mijn haar vast weer in de fik zou zijn gevlogen.

No Time For Tomatoes

Creepmime
Thus spake Zarathustra.
Usericon van Creepmime
Posted 07-12-2005 12:20 by Creepmime Wijzig reactieProfiel van CreepmimeQuote dit bericht

Ja maar goed ik stond helemaal boven aan en dan ook nog in het achterste rijtje en daar mocht het ook niet.. beetje wazig maar goed dit is zeuren verder zo erg was het idd niet

Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.

Ascension
The Watcher
Usericon van Ascension
Posted 07-12-2005 14:07 by Ascension Wijzig reactieProfiel van AscensionQuote dit bericht

Ik rook zelf, maar ik had er absoluut geen probleem mee dat er niet gerookt mocht worden tijdens het concert. Vind het eigenlijk best logisch, als duizend mensen lekker staan te paffen kan ik me voorstellen dat een band daar last van heeft.

Opus
Verlept
Usericon van Opus
Posted 07-12-2005 14:57 by Opus Wijzig reactieProfiel van OpusQuote dit berichthttp://www.weebls-stuff.com/toons/aaaaaaaaaaaaahaha/

Ik denk dat het meer een principe was van als één iemand een peuk opsteekt (ook al is het helemaal achteraan) dat binnen no time iedereen staat te paffen. Mensen blijven kuddedieren he

Maar och, het optreden maakte alles goed neem ik aan!

No Time For Tomatoes

Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com