|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik heb er ook zin in!! Moet alleen nog een kaartje kopen. |
|
Ik stel voor om snel naar het GWK te rennen. ~ Hysteria at the moment of sudden illumination ~ |
|
Ik stel voor dat iemand snel een paar miljoen op m'n bankrekening stort.. Maar dat kaartje vraag ik wel voor m'n verjaardag. |
|
ik ga ze 4-12 weer zien. Zin!!!! So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
Oceansize zal de show op 4dec gaan openen voor Porcupine Tree! Bron: http://www.013web.nl/ProgrammaDetail.asp?color=33CCFF&id=1315 Oceansize website: http://www.oceansize.co.uk/ [Dit bericht is gewijzigd door Opus op 31-10-2005 14:41] No Time For Tomatoes |
|
Een leuke bijkomstigheid inderdaad, aangezien mijn kaartje al een paar maanden ligt te wachten! Het is geen Anathema, waar ik stiekem natuurlijk op gehoopt had, maar die geven in december wat shows weg in Finland. No Time For Tomatoes |
|
Nou, Oceansize is ook een uitstekende live-band, dus dat zit wel snor. Ik denk dat je deze keer een beter voorprogramma kunt verwachten dan de vorige keer toen PT in de 013 stond. ~ Hysteria at the moment of sudden illumination ~ |
|
Jammer alleen dat de site van oceansize niet bijgehouden wordt. En mijn mening over Anathema is vast al duidelijk, vooral over die show. Ze zijn gewoon geen openingsband, maar een afsluiter. No Time For Tomatoes |
|
quote: Daar stem ik mee in! ~ Hysteria at the moment of sudden illumination ~ |
|
Oh, ik had de verkeerde site erbij gezet van oceansize. Is geedit. No Time For Tomatoes |
|
Ben er weer bij, alleen omdat mn vriendin een kaartje voor me heeft . 2x in de 013 in één jaar tijd, hopelijk met een totaal andere setlist! |
|
quote: Ik hoop stiekem op wat meer ouder werk! Misschien het eerste gedeelte van Voyage 34 ofzo! ~ Hysteria at the moment of sudden illumination ~ |
|
Dat kan best dat ze dat doen, maar ik zou er niet teveel op rekenen. De stijl is gewoon een hoop veranderd in de loop der jaren en met de komst van een andere drummer. Mij maakt het overigens niet zoveel uit, ik vind zowel het nieuwe en het oude werk geweldig Het enige minpunt van de show vond ik dat ze Even Less niet helemaal uitspeelden! Ik zou graag wat werk van de tijd van signify horen, of meer van de coma divine tijd. Zoals waiting, the sky moves sideways en het liefste dislocated day met die ongelofelijk gave gitaarsolo! No Time For Tomatoes |
|
Het nieuwe werk is zeker goed, ik heb verder geen voorkeur. Maar gezien de setlist van vorige keer, misschien wat ouder werk, daar is nu de kans voor. Ach, wat het ook gaat worden, het zal toch een ontzettend gaaf optreden zijn. ~ Hysteria at the moment of sudden illumination ~ |
|
Nog een paar dagen! |
|
Pfft, ik heb al geen zin meer.... Om te wachten!!! No Time For Tomatoes |
|
Ik heb er al zin in! Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
4 December word zwaar bruut geweldig goede band deze nieuwe cd stuk harder en donkerder erg mooi! Kan niet wachten ^^ Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
quote: Nouja kaartje kwijt, (kut ex ), toch een kaartje gekregen van iemand anders. Morgen voor de 2e keer in een jaar naar de 013 op PT te aanschouwen |
|
En beter dan de vorige keer! Waarom? geen idee... het geluid was misschien ietsje beter (daardoor kwam lazarus dit keer wél goed uit de verf ), maar de setlist was ook in één woord meesterlijk! Behalve enkele nummers die ze de vorige keer ook speelde (Halo, Trains, Arriving somewhere but not here) werd het oude werk niet geschuwd. met name Lightbulb Sun en Stupid Dream waren ruimschoots vertegenwoordigd met Hatesong en Don't Hate me, maar de grootste verassingen waren toch wel Buying New Soul (notabenme van 'Recording' ) en .3 van In Abesntia. Live totaal niet verwacht, maar uitstekend vertolkt. Hoogtepunt van de avond waren 2 nummers van Deadwing die achter elkaar werden gespeeld: The Start Of Something Beatifull en Halo. Iclusief kunstige videoscreens en een (voor de verandering) enthousiast publiek werden de 2 nummers zó gebracht dat het een puur hoorgasme was. Beste concert van dit jaar? Nee, daarvoor is de concurentie van Opeth, Pain of alvation en Sigur Rós te groot. Een prestatie van formaat én een hele leuke avond? Ja! |
|
Setlist (uity mn hoofd) Open Car Blackest Eyes Lazarus Hatesong Don't hate Me Buying New Soul Arriving Somewhere (but not here) Tintobrass (?) .3 The Start of Something Beautifull Halo toegift: Radioactive Toy Trains wie vult m aan? |
|
Had er weer graag bij willen zijn maar in Haarlem was het gisteravond ook verdomde vet! Volgende PT optreden in NL ben ik weer van de partij waarschijnlijk Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Ze kondigden al aan om laat in de lente of zomer weer te gaan touren, om hun live DVD te promoten |
|
quote: Perfect omschreven. Zelf ben ik nog even te slaperig en omvergeblazen om na te denken. Het absolute hoogtepunt was dat ze notabene buying new soul hebben gespeeld, daar had ik echt op gehoopt maar nooit verwacht dat ze het zouden doen. Geweldig! Het enige wat ik hier miste was toch wel een geweldige drumsolo, de drummer ging wel even wat uit zijn dak, maar dat was niet te vergelijken met de solo die hij bij de andere shows eerder dit jaar heeft weggegeven. En verder Oceansize, zeer goed te doen, de eerste nummers die ze speelden waren zeer de moeite waard, het wat nieuwere werk vond ik te freakerig en eentonig worden. Ze dreunden overigens wel flink door, ik stond praktisch vooraan en de bass drum knalde zo hard dat ik hem elke keer in mijn borstkas voelde dreunen. En om even de vergelijking met de prestaties van Pain of Salvation dit jaar in te vullen, naar mijn mening is de score nu gelijk. Aangezien ze allebei 2 shows in 1 jaar speelden, zag ik bij Porcupine Tree wel meer variatie qua setlist in de tweede show (alleen jammer dat Porcupine weer dezelfde afsluiter, trains, pakte), dus dat is dan zeker een goede compensatie omdat voor mij Pain of Salvation toch net iets geweldiger was de eerste show. No Time For Tomatoes |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |