|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Het programmeren daar is bagger, maar het is echt een ontzettend mooie zaal geworden. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote:En wie was jij dan? "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
http://www.gothtronic.com/?page=23&livereviews=102 The Wounded, Imperia, Asrai in het paard. Met foto's. |
|
quote: vlak vooraan in hypocrisy shirt en ook met schapen haar maar dan anders edit: ik stond naast dat meisje die in de microfoon moest zeggen wat ze van die iets wat 'hoog gruntende' man vond [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 22-01-2005 16:19] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Giel quote: Hhahahahah one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
He Erik nieuwe paard is idd erg mooi geworden. Wirf ihn höher, ferner, weiter, Stürm empor die Himmelsleiter. Häng ihn-an den sternen auf! (Nietzsche) |
|
oja de recensie is trouwens hier te lezen: http://www.zwaremetalen.com/recensie/3790.html "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote:Tering zeg, fotograferen jullie soms met een wegwerpcamera??? "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: Nee. Wij leveren liever kwaliteit. Met mooi licht krijg je dan dingen als dit: http://www.gothtronic.com/Gothtronic.php?page=30&id=746 http://www.gothtronic.com/Gothtronic.php?page=30&id=981 Overigens over dat concertverslag van Asrai, The Wounded en Imnperia door ZM, verbaast het mij dat een recensent van Zware Metalen niet eens de stijl van een band als The Wounded kan plaatsen: ''de doomie muziek met een hoog elektro gehalte'' riiighhht. Doe je zo je best als band, maak je zulke steengoede kwaliteitsmuziek en dan komt er zo'n onwetend piepeltje wat woorden schrijven..... |
|
quote: Met een wegwerp camera had je tenminste nog een excuse gehad.... Vooral die tweede is nou niet bepaald een juweeltje imnsho |
|
quote: Ik doelde meer op deze foto: En dat geld ook voor de rest van die reeks. Wat dat doomie muziek met een hoog elektro gehalte betreft. Het is nergens mijn bedoeling geweest om hun hokje te omschrijven. Alleen zul je altijd mensen hebben die zodra ze het woordje doomie lezen aan doom metal gaan denken. Ik omschreef de sfeer die de muziek, in mijn oren had. Als ik de stijl had omschreven was het wel heel anders geformuleerd. Want ik gebruik de term muziek en als ik het keihard in de hokjes van een stijl had gepropt dan had ik er keihard een stijl neergezet. Kennelijk is dat verschil voor sommige mensen nogal onduidelijk. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Dacht ik even te lezen over Asrai en Seraphique in Het Podium Hoogeveen, gaat het hier weer over Teknoir en z'n festivalletjes.. |
|
quote: Nou je uitleg is nog niet veel duidelijker. Maakt het alleen maar vager om je te verplaatsen in jouw hersenspinselen. Je kunt ook gewoon zeggen dat je van hun muziek niks begrijpt omdat je het niks zegt. Of heb jij zulke andere oren? ;-) Over de foto's. Normaal gesproken leveren wij kwaliteit in de foto's, wat voor toestel er bij dit concert door de fotografe is meegenomen weet ik niet. Denk zelf ook dat dit een beetje een haastklus was, zoals ook in de review al wat naar voren kwam. Voor meer live verslagen, elke dag nieuwe cd recensies en interviews surft u naar: http://www.gothtronic.com [Dit bericht is gewijzigd door TekNoir op 30-01-2005 13:07] |
|
quote: Ik leg het nog een keertje uit voor mensen die echt niet kunnen lezen. Ik heb geeneens de poging gedaan om The Wounded in een stijltje te proppen. Ik heb slechts de sfeer die de muziek uitademt op mij omschreven. Daarom gebruik ik ook de term muziek, einstein. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Maar er zit toch helemaal geen electro in? one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote: Hoeft ook niet meer want To Elysium is uit elkaar. |
|
quote: en je geeft je lezers niet meer info dan dat het ''muziek'' is? righhht..... en nu heb je nog niet uitgelegd waarom je het doom met electro noemt. want de muziek van The Wounded is naar mijn idee zeker niet dat wat jij het noemt, en ik denk dat er velen zijn die de muziek van The Wounded WEL kennen, dat met me eens zullen zijn. Eigenlijk beledig je de band ook nog, want je neemt ze niet serieus kennelijk. |
|
quote:Lees je wel wat ik post??? of zit er een pinda op de plek waar je hersens hadden moeten zitten. ik zeg 3 keer dat ik met doomie muziek met elektro gehalte niet het genre van de band omschreef en je gaat er nog op doordraven dat ik het genre van ze omschreef. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: Ik lees wel wat je post, maar begrijpen is een tweede, en eigenlijk begrijp ik je ook wel, maar hou ik me liever van de domme, zodat je misschien ook inziet hoe vaag je erover praat. Kennelijk niet dus, en kies je er liever voor om degene die je stukjes leest en er vraagtekens bij zet uit te schelden. Lekker professioneel weer, je beledigt niet alleen de band maar ook je lezerspubliek. Maar goed, sommige mensen kunnen kennelijk niet bijleren. Toedels. [Dit bericht is gewijzigd door TekNoir op 30-01-2005 17:53] |
|
betekent dat dat je niet meer over al je feestjes komt spammen, TekNoir? Bruce Banner |
|
quote: Schelden, ik heb nergens lopen schelden. Ik heb slechts een botte kanttekening geplaatst bij het feit dat jij nadat ik meerdere malen heb vermeld dat ik met die zin niet het genre van de band probeerde te bepalen en nog draaf je erop door. Als dat schelden is zeggen dat ik de band beledigd heb ook schelden. Immers heb ik nergens een kwaad woord over ze gezegd nog iets met negatieve gevoelens over ze neergezet. Ik wil best de discussie aangaan hierover, maar dan is wel een vereiste dat je leest wat ik type en dat je geen dingen uit je nek lult. Maar je neemt geen enkele moeite om in te gaan op de dingen die ik zeg. Daarnaast is het ook nog zo dat de lezer die vraagtekens zet bij de recensie, puur omdat hij iets verkeerd begrijpt, zelf al de aanzet gaf met termen als ontwetend piemeltje. Dan moet je niet gaan lopen janken als er zogenaamd terug gescholden word. Waar is die goede oude Chelman, hij was tenminste bijna altijd scherp in discussies. [Dit bericht is gewijzigd door arrebar op 30-01-2005 18:18] "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: Wishful thinking, Lain, wishful thinking.. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: wie heeft het hier over hokjes? ik heb het alleen over je vaagheid in de recensie en de feitelijke onjuistheid van wat je beweert. daarmee val je gewoon schromelijk door de mand en had ZM beter een ander kunnen sturen naar dit concert. als iemand reageert door jouw vage opmerking ter discussie te stellen ga je het uitleggen met een zo mogelijk nog vager verhaal. als ik daar dan quasie niet begrijpend op reageer neem je het nog letterlijk ook. nu ja, dan stopt het voor mij want dan heeft het geen enkele zin. mijn kritiek op jouw stukje betrof echter meer hoe je weinig tot geen enkele moeite doet om de muziek en het optreden van een zeer te respecteren band over te brengen aan je lezers. als ze dat aan je duidelijk maken door een opmerking begin je in een draadje op dit forum over vage termen als een sfeer in je hoofd en meer van die bla. is het nu zo moeilijk om de muziek van The Wounded te omschrijven? woorden als melancholisch, synthesizer klanken, mooi gitaarspel en een zangstem die door merg een been gaat kunnen mensen best wel plaatsen hoor als ze in een logisch verband gezet zijn. dat jij steeds weer over genres en niet in een hokje willen stoppen begint zegt wel genoeg. ik heb het daar niet over. |
|
quote: Dat stukje doomie muziek met een hoog elektro gehalte was erg makkelijk verkeerd op te vatten. Maar die feitelijke onjuistheid komt rechtstreeks uit je nek. Die heb je hier nog nooit aangetoond. Nee het enige waar jij over begint is dat ik hun voor een doom band heb uitgemaakt. En dan maakt het niet uit of ik 1, 2 of meerdere keren zeg dat ik ze met die opmerking geen genre omschreef maar de sfeer. Want je draaft door op iets zonder ook jezelf een klein beetje aan te trekken van wat ik zeg. Toon eerst de feitelijke onjuistheid aan, dan wil ik wel verder praten. Want het heeft geen zin om met iemand in discussie te gaan die dingen uit zijn nek kletst. quote: Ik had door dat mijn eerste uitleg niet al te duidelijk was en dus zorg ik voor een goede duidelijk uitleg. Dan komt er nog achteraf wat slap gelul over dat je op het laatst maar deed alsof. Waar slaat het in hemelsnaam op om zo te doen, maak je op die manier je punt ofzo. Ach wees blij dat ik dan nog de moeite neem om het nog een keertje uit te leggen, dat is juist hartstikke goed dat ik de best doe om duidelijkheid te krijgen bij jou. Maar nee hoor, dan had ik het ineens moeten weten dat je het niet meende. Denk je dat er een helderziende aan de andere kant van de lijn zit? Of ben ik verplicht dat te zijn? quote: Dat je nu gaat lopen smijten met termen als een zeer te respecteren band staat compleet los van het stukje. Ik heb de moeite genomen om het te omschrijven zoals het op mij overkwam om dat moment. Doom is engels voor ondergang en het ademde die sfeer ook uit. Dat jij dan gaat suggereren dat ik effe vlug een stijltje ging opnoemen slaat dan ook compleet nergens op. quote:Daar heb jij het wel over. Zie hier maar: quote: quote: Overigens valt het me op dat jij zowat de helft van mijn punten compleet negeert. Edit: foutje met de quote tag aangepast. [Dit bericht is gewijzigd door arrebar op 30-01-2005 21:33] "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |