IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Auteur:
Topic : Asrai en Seraphique in Het Podium Hoogeveen Vorige pagina | Volgende pagina
MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 02-02-2005 21:19 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 31 januari 2005 22:12 schreef Schaep het volgende:
Je bent gewoon jaloers omdat TekNoir vet goffik is en jij niet.

Ja denk het ook, echt wel..

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 02-02-2005 22:26 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 2 februari 2005 21:15 schreef AngelOfDeath het volgende:
.....SJA.....pats...pats...pats...
woohooo bitchfight!

M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 02-02-2005 22:30 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 31 januari 2005 20:33 schreef MindlessMayo het volgende:
Slotje!
+ Ban voor Teknoir

Zeurzeur, zeikzeik.. blablablablaaa

Nietes, Teknoir heeft gelijk, het was een kutreview en arrebar moet beter leren schrijven.

Gothics 1 - Metalheads (meatheads?) 0.

Fickt nicht mit dem Raketemensch!!

aerodis
Usericon van aerodis
Posted 02-02-2005 22:34 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

*cheer*

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 02-02-2005 22:49 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 2 februari 2005 22:30 schreef M. het volgende:
Nietes, Teknoir heeft gelijk, het was een kutreview en arrebar moet beter leren schrijven.

Gothics 1 - Metalheads (meatheads?) 0.

Teknoir zou gelijk hebben als die niet meteen z'n website en zijn festivalletje zou aanhalen.. keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer weer.

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 02-02-2005 22:50 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Tek zou misschien ene punt hebben als de review op zijn site van beter kwaliteit zou zijn maar die is betreurend slecht en vertelt ook nog eens onwaarheden. Mijns inziens moet je dan je mond houden.

AngelOfDeath
...So what's zsie problem?
Usericon van AngelOfDeath
Posted 02-02-2005 23:14 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht

quote:
Op 2 februari 2005 22:26 schreef Jenje het volgende:
woohooo bitchfight!

Bitchfight??! Mocht je willen

"Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff"

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 02-02-2005 23:16 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 2 februari 2005 23:14 schreef AngelOfDeath het volgende:
Bitchfight??! Mocht je willen

Je bent wel schietgraag.. ik drink liever

AngelOfDeath
Posted 02-02-2005 23:36 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht

quote:
Op 2 februari 2005 23:16 schreef MindlessMayo het volgende:
Je bent wel schietgraag.. ik drink liever

Mee eens

"Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff"

7th Fallen Angel
Oh RLY?
Usericon van 7th Fallen Angel
Posted 02-02-2005 23:52 by 7th Fallen Angel Wijzig reactieProfiel van 7th Fallen AngelQuote dit bericht

quote:
Op 2 februari 2005 23:36 schreef AngelOfDeath het volgende:
Mee eens

Cheers Roommate

AngelOfDeath
Posted 02-02-2005 23:54 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht

quote:
Op 2 februari 2005 23:52 schreef 7th Fallen Angel het volgende:
Cheers Roommate

...Zit hier aan mijn laatste Grolsch voor vandaag...

7th Fallen Angel
Oh RLY?
Posted 03-02-2005 0:02 by 7th Fallen Angel Wijzig reactieProfiel van 7th Fallen AngelQuote dit bericht

quote:
Op 2 februari 2005 23:54 schreef AngelOfDeath het volgende:
...Zit hier aan mijn laatste Grolsch voor vandaag...

Ben nu aan het laatste blikje HJ

Rensykdom
Het leven is...... Naar de kloten gaan.
Usericon van Rensykdom
Posted 03-02-2005 0:11 by Rensykdom Wijzig reactieProfiel van RensykdomQuote dit berichthttp://rensyk.hyves.nl/

quote:
Op 3 februari 2005 0:02 schreef 7th Fallen Angel het volgende:
Ben nu aan het laatste blikje HJ

En die gooi je dan ook nog om ? Zondaar.

7th Fallen Angel
Oh RLY?
Posted 03-02-2005 0:12 by 7th Fallen Angel Wijzig reactieProfiel van 7th Fallen AngelQuote dit bericht

quote:
Op 3 februari 2005 0:11 schreef Rensykdom het volgende:
En die gooi je dan ook nog om ? Zondaar.

:schaam: :schaam:

AngelOfDeath
Posted 03-02-2005 0:38 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht

quote:
Op 3 februari 2005 0:12 schreef 7th Fallen Angel het volgende:
:schaam: :schaam:

Mijn hele bier is veilig in de blaas terecht gekomen

Aphrodite
Usericon van Aphrodite
Posted 03-02-2005 11:26 by Aphrodite Wijzig reactieProfiel van AphroditeQuote dit berichthttp://www.elexorien.com

TekNoir
Usericon van TekNoir
Posted 03-02-2005 12:02 by TekNoir Wijzig reactieProfiel van TekNoirQuote dit bericht

quote:
Op 2 februari 2005 22:49 schreef MindlessMayo het volgende:
Teknoir zou gelijk hebben als die niet meteen z'n website en zijn festivalletje zou aanhalen.. keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer weer.

hahaha, heb je onze Zwolsch Mayoootje ook weer. Ook al zo iemand die eerst niet van de gothic fora af te meppen viel en tegenwoordig weer belijdend metaalhoofd met gotische ontwenningsverschijnselen is.

Ben je nog steeds beledigd dat ik je een keer de waarheid vertelde?

Overigens, over welk van de festivals en concerten van ons heb je het nu, dat ik hier elke keer zou promoten? volgens mij begon de discussie nl. nav een incompetente reviewer alhier.

Of loop je wederom op de van jou bekende wijze te stoken?

Hoogeveen zal wel opkijken met al dire reacties hier. waaaaaaaaaat? zoveel aandacht? we gaan weer Asrai boeken, hahaha!

[Dit bericht is gewijzigd door TekNoir op 03-02-2005 12:03]

AngelOfDeath
Posted 03-02-2005 12:05 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht

quote:
Op 3 februari 2005 12:02 schreef TekNoir het volgende:
hahaha, heb je onze Zwolsch Mayoootje ook weer. Ook al zo iemand die eerst niet van de gothic fora af te meppen viel en tegenwoordig weer belijdend metaalhoofd met gotische ontwenningsverschijnselen is.

Ben je nog steeds beledigd dat ik je een keer de waarheid vertelde?

Overigens, over welk van de festivals en concerten van ons heb je het nu, dat ik hier elke keer zou promoten? volgens mij begon de discussie nl. nav een incompetente reviewer alhier.

Of loop je wederom op de van jou bekende wijze te stoken?

Hoogeveen zal wel opkijken met al dire reacties hier. waaaaaaaaaat? zoveel aandacht? we gaan weer Asrai boeken, hahaha!

Dit wordt wel erg persoonlijk, misschien kun je een topic openen voor persoonlijke kwesties jegens MindlessMayo?

H-K
Jawel!
Usericon van H-K
Posted 03-02-2005 12:06 by H-K Wijzig reactieProfiel van H-KQuote dit berichthttp://haa-kaa.hyves.net/

Haha, mijn god wat een stel kleine kinderen zijn jullie toch ook
Zowel de metal als de gothicwereld wordt bevolkt door een stel mierenneukende zeikerds.
Slotje!

Life doesn't get much better than this!

SeraphErik
Now everybody groove!
Usericon van SeraphErik
Posted 03-02-2005 12:08 by SeraphErik Wijzig reactieProfiel van SeraphErikQuote dit berichthttp://www.seraphique.com

quote:
Op 3 februari 2005 12:05 schreef AngelOfDeath het volgende:
Dit wordt wel erg persoonlijk, misschien kun je een topic openen voor persoonlijke kwesties jegens MindlessMayo?

Ik vind dat er meer persoonlijke vetes zouden moeten uitgevochten worden in Seraphique-gerelateerde topics!

...what she said...

H-K
Jawel!
Usericon van H-K
Posted 03-02-2005 12:32 by H-K Wijzig reactieProfiel van H-KQuote dit berichthttp://haa-kaa.hyves.net/

Is die demo nog een beetje representatief trouwens? Heb dat ding al erg lang inmiddels. Meende dat het wel gaaf klonk, maar de sound zal na zo lang wel anders zijn?

Life doesn't get much better than this!

CoenV
Usericon van CoenV
Posted 03-02-2005 12:40 by CoenV Wijzig reactieProfiel van CoenVQuote dit bericht

quote:
Op 3 februari 2005 12:05 schreef AngelOfDeath het volgende:

Ruzies moet je nooit proberen te bemiddelen, je moet de zooi opjutten! Haat zaaien! Onrust! Verderf! Genocide!

Daar houd ik van.

arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 03-02-2005 12:43 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

quote:
Op 3 februari 2005 12:02 schreef TekNoir het volgende:
volgens mij begon de discussie nl. nav een incompetente reviewer alhier.

Als ik echt zo incompetent was dan hadden jullie van gothronic allang gevraagd of ik wou komen schrijven voor jullie.

"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers

AngelOfDeath
Posted 03-02-2005 12:43 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht

quote:
Op 3 februari 2005 12:40 schreef CoenV het volgende:
Ruzies moet je nooit proberen te bemiddelen, je moet de zooi opjutten! Haat zaaien! Onrust! Verderf! Genocide!

Daar houd ik van.

Dan aan mij om te stoken. Doe eens voor hoe op te jutten.

SeraphErik
Now everybody groove!
Usericon van SeraphErik
Posted 03-02-2005 12:47 by SeraphErik Wijzig reactieProfiel van SeraphErikQuote dit berichthttp://www.seraphique.com

quote:
Op 3 februari 2005 12:32 schreef H-K het volgende:
Is die demo nog een beetje representatief trouwens? Heb dat ding al erg lang inmiddels. Meende dat het wel gaaf klonk, maar de sound zal na zo lang wel anders zijn?

De sound is na al die tijd ('Nehalennia stamt uit 1999) wat compacter geworden. De demo zwabberde nogal en was wat minimalistischer. Met een tweede gitaris wordt het geluid sowieso voller. Check de volgende links:
http://www.seraphique.com/mp3/anywhere.mp3
een track die de cd niet heeft gehaald, maar wel een zo goed als vast live nummer
http://www.seraphique.com/mp3/chrysalis.mp3
De titeltrack van de huidige cd. Even door de cleane zang heenbijten waarschijnlijk.

...what she said...

Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com