IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Auteur:
Topic : Asrai en Seraphique in Het Podium Hoogeveen Vorige pagina | Volgende pagina
Henke
Left Henk Path
Usericon van Henke
Posted 30-01-2005 22:24 by Henke Wijzig reactieProfiel van HenkeQuote dit berichthttp://entrapment2.bandcamp.com/

Wat heeft dit in godsnaam met Asrai, Seraphique of Hoogeveen te maken!!!

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 30-01-2005 22:26 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Niets, alleen met gothjes die het niet kunnen verkroppen dat metalheads "hun muzie" reviewen ...

Tja ..

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 30-01-2005 22:59 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 30 januari 2005 22:24 schreef Henke het volgende:
Wat heeft dit in godsnaam met Asrai, Seraphique of Hoogeveen te maken!!!

Ja niks maarre eigen feestjes promoten over de rug van anderen heeft er alles mee te maken.

arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 30-01-2005 23:36 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

quote:
Op 30 januari 2005 22:26 schreef Jenje het volgende:
Niets, alleen met gothjes die het niet kunnen verkroppen dat metalheads "hun muzie" reviewen ...

Tja ..
Kan je nog een plek op de gastenlijst regelen voor het optreden van The wounded in de 013 op 3 feb.

"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 30-01-2005 23:37 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Helmet is ons home-gothje

[Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 30-01-2005 23:37]

TekNoir
Usericon van TekNoir
Posted 31-01-2005 10:25 by TekNoir Wijzig reactieProfiel van TekNoirQuote dit bericht

quote:
Op 30 januari 2005 22:26 schreef Jenje het volgende:

Tja ..

geen enkel probleem hoor. graag zelfs, maar dan wel met herkenbare omschrijvingen of zonder stijlen aanhalen en vervolgens roepen dat je het over sferen hebt. verder zal het me worst wezen. moet die jongen ook maar zelf weten.

arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 31-01-2005 14:31 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

quote:
Op 31 januari 2005 10:25 schreef TekNoir het volgende:
geen enkel probleem hoor. graag zelfs, maar dan wel met herkenbare omschrijvingen of zonder stijlen aanhalen en vervolgens roepen dat je het over sferen hebt. verder zal het me worst wezen. moet die jongen ook maar zelf weten.
Stijlen aanhalen, dat is dus niet gebeurd. Is het nou zo moeilijk om dat te beseffen. Vast wel als er een - voor je iq staat.
Edit, ik vind het leuk dat je kritiek geeft. Maar als je het niet kan onderbouwen dan kan je beter maar niks zeggen. Dan kom je ook nog eens stukken slimmer over.

[Dit bericht is gewijzigd door arrebar op 31-01-2005 14:47]

"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers

TekNoir
Usericon van TekNoir
Posted 31-01-2005 18:55 by TekNoir Wijzig reactieProfiel van TekNoirQuote dit bericht

quote:
Op 31 januari 2005 14:31 schreef arrebar het volgende:
Stijlen aanhalen, dat is dus niet gebeurd. Is het nou zo moeilijk om dat te beseffen. Vast wel als er een - voor je iq staat.
Edit, ik vind het leuk dat je kritiek geeft. Maar als je het niet kan onderbouwen dan kan je beter maar niks zeggen. Dan kom je ook nog eens stukken slimmer over.

*zucht* sommige mensen....

goed. ik waag niet eens een poging meer het je uit te leggen, iemand die zo slecht tegen kritiek kan en klaarblijkelijk niet eens de hand in eigen boezem _kan_ steken zal er niet van leren.

een tip: schrijf geen recensie meer over muziek waar je de ballen verstand van hebt. dat communiceert zo dom naar je lezers toe. hoeveel uitleg je er nog achteraan gooit, dat maakt niet uit, als je niet duidelijk bent in je review dan gaan mensen er vragen over stellen. dat heb je wel gemerkt.

overigens val je met een iq beneden de 100 al in de categorie der 'cognitief minder begaafden'' , weet je dat ook weer!

succes verder!

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 31-01-2005 18:56 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Of je blijft doorzeiken?

arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 31-01-2005 19:30 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

quote:
Op 31 januari 2005 18:55 schreef TekNoir het volgende:
*zucht* sommige mensen....

goed. ik waag niet eens een poging meer het je uit te leggen, iemand die zo slecht tegen kritiek kan en klaarblijkelijk niet eens de hand in eigen boezem _kan_ steken zal er niet van leren.

Ik kan slecht tegen kritiek? Lul je weer uit je nek. Bovendien ben jij degene die na kritiek over de belabberde kwaliteit van de foto's begon. Dan ben jij toch degene die slecht tegen kritiek kan? Maak je je daar maar geen zorgen over. Als ik slecht tegen kritiek kon was ik wel de tegenaanval in gegaan met jullie recensie, maar ik verlaag me niet tot jouw niveau.
quote:

een tip: schrijf geen recensie meer over muziek waar je de ballen verstand van hebt. dat communiceert zo dom naar je lezers toe. hoeveel uitleg je er nog achteraan gooit, dat maakt niet uit, als je niet duidelijk bent in je review dan gaan mensen er vragen over stellen. dat heb je wel gemerkt.

Kijk nog zoiets, het slaat nergens op wat je uitkraamt. Ik heb de ballen verstand van asrai en imperia, toch heb ik er helemaal niets over gehoord in de vele reacties. Nee zelfs jij kon daar niks slechts uithalen, en met de regelmaat dat jij dingen verdraaid is dat wel heel bijzonder. Bovendien ben jij de enige die ik heb gehoord over dat uitleg onduidelijk was. Dan ga ik toch eerder twijfelen aan jouw iq dan aan dat van mij.
quote:

overigens val je met een iq beneden de 100 al in de categorie der 'cognitief minder begaafden'' , weet je dat ook weer!

succes verder!
Als persoon met een iq ver beneden de 100 moet jij daar alles over weten!
edit: foutje in quote tags.

[Dit bericht is gewijzigd door arrebar op 31-01-2005 19:31]

TekNoir
Usericon van TekNoir
Posted 31-01-2005 20:31 by TekNoir Wijzig reactieProfiel van TekNoirQuote dit bericht

...dat met het iq zit je wel hoog he....?

...overigens spreek ik niet over je woorden over asrai of imperia, maar over je woorden over the wounded...

...zou goed lezen, goed schrijven en een iq boven de 100 met elkaar samenhangen...

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 31-01-2005 20:33 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Slotje!
+ Ban voor Teknoir

Zeurzeur, zeikzeik.. blablablablaaa

Hades
Meneer de Ontbijtman
Usericon van Hades
Posted 31-01-2005 20:34 by Hades Wijzig reactieProfiel van HadesQuote dit berichthttp://www.enschedeseheadbangers.nl

zou eindeloos door blijven zeiken over een review waar dit topic helemaal niet over gaat en een iq van boven de 100 elkaar tegenspreken?

CoenV
Usericon van CoenV
Posted 31-01-2005 20:36 by CoenV Wijzig reactieProfiel van CoenVQuote dit bericht

Conclusie:
- Arrebar heeft een term gebruikt in zijn review die voor de gothjes wat lastig te verwerken was.
- Alle gothics moeten dood.

Schaep
Usericon van Schaep
Posted 31-01-2005 20:37 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Jezus, laat TekNoir eens met rust jullie.

Sater
Usericon van Sater
Posted 31-01-2005 20:44 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

quote:
Op 30 januari 2005 13:54 schreef Sater het volgende:
Maar er zit toch helemaal geen electro in?

In The Wounded dus.
Ongeacht of jij het zo ervaart of zo het genre, of de stijl omschrijft.

one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe

arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 31-01-2005 21:41 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

quote:
Op 31 januari 2005 20:31 schreef TekNoir het volgende:
...dat met het iq zit je wel hoog he....?

...overigens spreek ik niet over je woorden over asrai of imperia, maar over je woorden over the wounded...

Nee precies, dat zeg ik dus ook hierboven. Dus wat is je punt?
quote:

...zou goed lezen, goed schrijven en een iq boven de 100 met elkaar samenhangen...

Nouja je hebt alle 3 niet meezitten. Sowieso bewijs je hier keerop keer dat je niet kan lezen.

arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 31-01-2005 21:44 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

quote:
Op 31 januari 2005 20:44 schreef Sater het volgende:
In The Wounded dus.
Ongeacht of jij het zo ervaart of zo het genre, of de stijl omschrijft.

Daar heb ik al eerder iets over gezegd, dat geld net zozeer voor het doomie als voor het elektro:
quote:
Ik heb geeneens de poging gedaan om The Wounded in een stijltje te proppen. Ik heb slechts de sfeer die de muziek uitademt op mij omschreven.

Ik heb dus nooit termen gebruikt die als genreaanduidingen bedoelt waren. En weer nou eerlijk, de "elektrische" klanken van keyboards komen wel nadrukkelijk naar voren in de review.

TekNoir
Usericon van TekNoir
Posted 31-01-2005 22:00 by TekNoir Wijzig reactieProfiel van TekNoirQuote dit bericht

quote:
Op 31 januari 2005 21:44 schreef arrebar het volgende:
Daar heb ik al eerder iets over gezegd, dat geld net zozeer voor het doomie als voor het elektro:

Ik heb dus nooit termen gebruikt die als genreaanduidingen bedoelt waren. En weer nou eerlijk, de "elektrische" klanken van keyboards komen wel nadrukkelijk naar voren in de review.

hahaha! i rest my case. prutser.

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 31-01-2005 22:01 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Waarom staat er op gothdinges dan een review waarin staat dat Helena van Imperia grunt?

arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 31-01-2005 22:02 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

quote:
Op 31 januari 2005 22:00 schreef TekNoir het volgende:
hahaha! i rest my case. prutser.
Eindelijk, je niveau is nu zo gedaald dat je alleen nog maar kan schelden.
Ik denk dat daarmee wel bewezen is dat je niet toe wilt geven dat je uitgeluld bent.

A.
Twenty Four Hours
Usericon van A.
Posted 31-01-2005 22:06 by A. Wijzig reactieProfiel van A.Quote dit bericht

Welcome to the Atrocity Exhibition

Schaep
Usericon van Schaep
Posted 31-01-2005 22:12 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Je bent gewoon jaloers omdat TekNoir vet goffik is en jij niet.

arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 31-01-2005 22:30 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

quote:
Op 31 januari 2005 22:12 schreef Schaep het volgende:
Je bent gewoon jaloers omdat TekNoir vet goffik is en jij niet.
Ik ben tenminst een echte wanabee gothic ja.

AngelOfDeath
...So what's zsie problem?
Usericon van AngelOfDeath
Posted 02-02-2005 21:15 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht

quote:
Op 19 januari 2005 16:21 schreef MindlessMayo het volgende:
Ben je nog steeds vriendinneke van 1 van de bandleden en zo ja, moet je daar dan niet even mee gaan patsen?

Ik ben er overigens niet bij, waarschijnlijk wel in Hedon.

.....SJA.....pats...pats...pats...

"Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff"

Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com