IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Auteur:
Topic : Asrai en Seraphique in Het Podium Hoogeveen Vorige pagina
metalkixx
Usericon van metalkixx
Posted 17-02-2005 21:58 by metalkixx Wijzig reactieProfiel van metalkixxQuote dit berichthttp://www.metalwarehouse.nl

Zo gans , ben je ook weer losgelaten.

Wie zegt dat ik een occultfesthater ben.

Heb ik dat ooit gezegd , dacht het niet.
Omdat we uit de organisatie zijn gegaan omdat de afspraken die gemaakt werden niet worden nagekomen wil niet zeggen dat ik occultfest haat.
Dit zijn misschien jou gedachten maar niet de mijne.
En wie de witch is , is mij dus nog steeds niet duidelijk Mindlessmayo(naise).

Waar staat mindless in dit geval voor?

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 17-02-2005 22:05 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 17 februari 2005 21:58 schreef metalkixx het volgende:
Zo gans , ben je ook weer losgelaten.

Wie zegt dat ik een occultfesthater ben.

Heb ik dat ooit gezegd , dacht het niet.
Omdat we uit de organisatie zijn gegaan omdat de afspraken die gemaakt werden niet worden nagekomen wil niet zeggen dat ik occultfest haat.
Dit zijn misschien jou gedachten maar niet de mijne.
En wie de witch is , is mij dus nog steeds niet duidelijk Mindlessmayo(naise).

Waar staat mindless in dit geval voor?

Hehehehe, hap hap happerdehap!
Achja na aanleiding van je praatjes op de muur nam ik het voor het gemak maar even aan. The_witch is Winanda overigens.

metalkixx
Usericon van metalkixx
Posted 17-02-2005 22:09 by metalkixx Wijzig reactieProfiel van metalkixxQuote dit berichthttp://www.metalwarehouse.nl

happerdehap : wat een dooddoener.
Je moet gewoon die domme praat voor je houden over occultfesthater want dat is nergens op gebaseerd.
Een hersenspinsel uwer zijds.
Wat heeft dit met De Muur te maken?

Winande = The witch dan is Jaco zker Tita Tovenaar!

Nix
Usericon van Nix
Posted 17-02-2005 22:11 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

quote:
Op 17 februari 2005 16:03 schreef AngelOfDeath het volgende:
Sja, iets van honderd lui, denk ik. Allemaal gothic of punk-blackmetal uiterlijken. Slechts enkele gezonde langharige kjerels en welgeteld 2 Seraphique-fans, waaronder the witch. De rest voor Seraphique was aanhang van de band. Ik snap nog steeds niet waarom Seraphique in het voorprogramma stond van zure Asrai. Gemiddelde leeftijd van het publiek lag trouwens ook erg laag.

Typische Podium metal avond dus.

I generally avoid temptation...unless I can't resist it.

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 17-02-2005 22:14 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 17 februari 2005 22:09 schreef metalkixx het volgende:
happerdehap : wat een dooddoener.
Je moet gewoon die domme praat voor je houden over occultfesthater want dat is nergens op gebaseerd.
Een hersenspinsel uwer zijds.
Wat heeft dit met De Muur te maken?

Winande = The witch dan is Jaco zker Tita Tovenaar!

Je uitspraken op de muur, spreken de posts hier nu tegen. Geen enkele zogenaamde leuk geprobeerde belediging die dit kan veranderen.

AngelOfDeath
...So what's zsie problem?
Usericon van AngelOfDeath
Posted 17-02-2005 22:19 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht

quote:
Op 17 februari 2005 21:44 schreef metalkixx het volgende:
nou ja 100 gaat nog, maar who the fuck is the witch. Is dat een engerd ofzo?

The Witch is van het vrouwelijke geslacht, ergens achter in de 20. Lang blond krullend haar, ook regelmatig actief op ZM

"Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff"

metalkixx
Usericon van metalkixx
Posted 17-02-2005 22:54 by metalkixx Wijzig reactieProfiel van metalkixxQuote dit berichthttp://www.metalwarehouse.nl

quote:
Op 17 februari 2005 22:14 schreef MindlessMayo het volgende:
Je uitspraken op de muur, spreken de posts hier nu tegen. Geen enkele zogenaamde leuk geprobeerde belediging die dit kan veranderen.

Je wil graag in de organisatie komen van Occultfest..prima, maar val mij daar niet mee lastig.
Als zij niet voor zichzelf ben jij natuurlijk de aangewezen persoon om dit te doen.
Zeer nobel streven, edoch ik hecht hier geen enkele waarde aan, daar ik je niet ken en ook niet wil.
Je bent nooit bij een vergadering geweest dus je weet niet eens waar je over praat.
Dus bemoei je er niet mee.
Grappig bedoelde opmerkingen, nee ...serieus !
Ik praat mezelf ook niet tegen daar ik nergens het woord Occultfesthater heb gevruikt zoals jij stelt.
Ik zou zeggen zoek het op bij De Muur ff copy en pasten, ga u gang.
Maar dat lukt niet hè, nee want het staat nergens.
Dus meisje bemoei je niet met zaken waar je inhoudelijk niets vanaf weet.
En verder ga ik hier niet meer op in.
Veel succes en hoop dat Occultfest weer een gezellig tuinfeestje wordt.

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 17-02-2005 23:11 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 17 februari 2005 22:54 schreef metalkixx het volgende:
Je wil graag in de organisatie komen van Occultfest..prima, maar val mij daar niet mee lastig.
Als zij niet voor zichzelf ben jij natuurlijk de aangewezen persoon om dit te doen.
Zeer nobel streven, edoch ik hecht hier geen enkele waarde aan, daar ik je niet ken en ook niet wil.
Je bent nooit bij een vergadering geweest dus je weet niet eens waar je over praat.
Dus bemoei je er niet mee.
Grappig bedoelde opmerkingen, nee ...serieus !
Ik praat mezelf ook niet tegen daar ik nergens het woord Occultfesthater heb gevruikt zoals jij stelt.
Ik zou zeggen zoek het op bij De Muur ff copy en pasten, ga u gang.
Maar dat lukt niet hè, nee want het staat nergens.
Dus meisje bemoei je niet met zaken waar je inhoudelijk niets vanaf weet.
En verder ga ik hier niet meer op in.
Veel succes en hoop dat Occultfest weer een gezellig tuinfeestje wordt.

Als men dat wil lezen, gaan ze wel naar het desbetreffende topic op de muur. En wat de rest betreft, jouw advies gaat hier ook voor jezelf op. Jammer hoor, die negatieve houding van jou alleen omdat je wat problemen hebt ondervonden her en der. Maar goed, zou mij aan mijn reet roesten.. ontopic maar weer over Asrai en Seraphique.

Tenzij je nog niet klaar bent met je discussie --> mail, msn, open een topic..

TekNoir
Usericon van TekNoir
Posted 26-02-2005 15:51 by TekNoir Wijzig reactieProfiel van TekNoirQuote dit bericht

ik zie hier dat Mindless Mayo hoofd ook al uitgekotst wordt in metal kringen, what's next? R 'n B? heeft ze de kont wel voor....leakkah schudde met die billah!

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 26-02-2005 18:08 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 26 februari 2005 15:51 schreef TekNoir het volgende:
ik zie hier dat Mindless Mayo hoofd ook al uitgekotst wordt in metal kringen, what's next? R 'n B? heeft ze de kont wel voor....leakkah schudde met die billah!

Het zit je nog steeds dwars he, volwassen vent van me

Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 26-02-2005 18:17 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

Alright, dit gaat nergens meer over. Ik stel voor dat jullie de persoonlijke battles in de FlameCage uitvechten.

Bruce Banner

Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 26-02-2005 18:18 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

quote:
Op 26 februari 2005 18:17 schreef Lainedil Naleanor het volgende:
Alright, dit gaat nergens meer over. Ik stel voor dat jullie de persoonlijke battles in de FlameCage uitvechten.

Aawwwww, zonnetje, wees nou geen spelbreker.

[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 26-02-2005 18:21 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 26 februari 2005 18:17 schreef Lainedil Naleanor het volgende:

Ik heb niks uit te vechten

TekNoir
Usericon van TekNoir
Posted 27-02-2005 13:52 by TekNoir Wijzig reactieProfiel van TekNoirQuote dit bericht

quote:
Op 30 januari 2005 13:42 schreef arrebar het volgende:
Ik leg het nog een keertje uit voor mensen die echt niet kunnen lezen.
Ik heb geeneens de poging gedaan om The Wounded in een stijltje te proppen. Ik heb slechts de sfeer die de muziek uitademt op mij omschreven.
Daarom gebruik ik ook de term muziek, einstein.

Een lesje concert reviewen voor meneer Arrebar: http://www.lordsofmetal.nl/showlivereview.php?id=417

Zo doe je dat dus als je weet waar je over praat.

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 27-02-2005 13:55 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Moet je dan een ander e-zine aanhalen en niet die van jezelf?

Vind je dat niet beschamend?

arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 27-02-2005 14:07 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

quote:
Op 27 februari 2005 13:52 schreef TekNoir het volgende:
Een lesje concert reviewen voor meneer Arrebar: http://www.lordsofmetal.nl/showlivereview.php?id=417

Zo doe je dat dus als je weet waar je over praat.
Waarom heb ik in hemelsnaam een les nodig.
Je hebt zoveel moeite gedaan om aan te tonen dat ik niet zou kunnen schrijven. En je kon niks fouts vinden over Asrai en Imperia. Dat zie ik als een groot compliment.

Overigens valt het me op dat men van jouw persee The Wounded torenhoog de lucht in moet prijzen. Als je jezelf niet het kontgaatje van een van de bandleden naar binnen aan het lullen bent dan schrijf je ineens een slechte recensie. Je kan dus totaal niet objectief oordelen.

En verder sluit ik me aan bij Jenje.

"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers

Disciple
Usericon van Disciple
Posted 27-02-2005 14:56 by Disciple Wijzig reactieProfiel van DiscipleQuote dit bericht

Gothic...

lykle_wolfheart
Usericon van lykle_wolfheart
Posted 27-02-2005 15:35 by lykle_wolfheart Wijzig reactieProfiel van lykle_wolfheartQuote dit berichthttp://www.gothtronic.com

stop bitching!

Asrai viel trouwens alleszins mee afgelopen vrijdag...

no text supplied

TekNoir
Usericon van TekNoir
Posted 27-02-2005 20:00 by TekNoir Wijzig reactieProfiel van TekNoirQuote dit bericht

quote:
Op 27 februari 2005 14:07 schreef arrebar het volgende:
Waarom heb ik in hemelsnaam een les nodig.
Je hebt zoveel moeite gedaan om aan te tonen dat ik niet zou kunnen schrijven. En je kon niks fouts vinden over Asrai en Imperia. Dat zie ik als een groot compliment.

Overigens valt het me op dat men van jouw persee The Wounded torenhoog de lucht in moet prijzen. Als je jezelf niet het kontgaatje van een van de bandleden naar binnen aan het lullen bent dan schrijf je ineens een slechte recensie. Je kan dus totaal niet objectief oordelen.

En verder sluit ik me aan bij Jenje.

Haha, lees het draadje dan nog maar eens, kennelijk heb je er niet veel van opgestoken. Maar ik ben benieuwd naar een volgende review van een concert van The Wounded van jouw hand.

arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 27-02-2005 20:30 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

quote:
Op 27 februari 2005 20:00 schreef TekNoir het volgende:
Haha, lees het draadje dan nog maar eens, kennelijk heb je er niet veel van opgestoken. Maar ik ben benieuwd naar een volgende review van een concert van The Wounded van jouw hand.
Heb je mijn post wel uberhaubt wel gelezen?

"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers

A.
Twenty Four Hours
Usericon van A.
Posted 27-02-2005 20:32 by A. Wijzig reactieProfiel van A.Quote dit bericht

Gaan jullie nu weer beginnen?

pfffff

Welcome to the Atrocity Exhibition

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 27-02-2005 20:33 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 27 februari 2005 20:30 schreef arrebar het volgende:
Heb je mijn post wel uberhaubt wel gelezen?

Nee dat ging niet zo goed met dat meters dikke beton blok voor zijn kop. Sorry voor het inkoppertje hehe, maarre laat die gast toch lekker zeuren met zn revieuwtjes

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 27-02-2005 20:34]

arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 27-02-2005 20:34 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

quote:
Op 27 februari 2005 20:33 schreef MindlessMayo het volgende:
Nee dat ging niet zo goed met dat meters dikke beton blok voor zijn kop.
Volgens mij typte hij de reactie terwijl die mijn zijn andere hand zichzelf stond af te rukken op een foto van the wounded.

Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 28-02-2005 8:04 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

Arrebar heeft gelijk. Wanneer een review niet positief is, betekent dat niet dat ie slecht is. Dat is niet omdat hij toevallig een ZM-redactielid is, maar omdat het nu eenmaal THE FUCKING TRUTH is.

@ Jenje: good point!

Bruce Banner

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 28-02-2005 8:18 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Mods, slotje graag.
Teknoir's gezanik snijdt volledig geen hout, waardoor ik concludeer dat hij zanikt om andere redenen. Dit topic gaat daardoor allang niet meer over dit concert, dus maak maar een nieuwe aan ...

Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com