|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Hehehehe, hap hap happerdehap! Achja na aanleiding van je praatjes op de muur nam ik het voor het gemak maar even aan. The_witch is Winanda overigens. |
|
happerdehap : wat een dooddoener. Je moet gewoon die domme praat voor je houden over occultfesthater want dat is nergens op gebaseerd. Een hersenspinsel uwer zijds. Wat heeft dit met De Muur te maken? Winande = The witch dan is Jaco zker Tita Tovenaar! |
|
quote: Typische Podium metal avond dus. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Je uitspraken op de muur, spreken de posts hier nu tegen. Geen enkele zogenaamde leuk geprobeerde belediging die dit kan veranderen. |
|
quote: The Witch is van het vrouwelijke geslacht, ergens achter in de 20. Lang blond krullend haar, ook regelmatig actief op ZM "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: Je wil graag in de organisatie komen van Occultfest..prima, maar val mij daar niet mee lastig. Als zij niet voor zichzelf ben jij natuurlijk de aangewezen persoon om dit te doen. Zeer nobel streven, edoch ik hecht hier geen enkele waarde aan, daar ik je niet ken en ook niet wil. Je bent nooit bij een vergadering geweest dus je weet niet eens waar je over praat. Dus bemoei je er niet mee. Grappig bedoelde opmerkingen, nee ...serieus ! Ik praat mezelf ook niet tegen daar ik nergens het woord Occultfesthater heb gevruikt zoals jij stelt. Ik zou zeggen zoek het op bij De Muur ff copy en pasten, ga u gang. Maar dat lukt niet hè, nee want het staat nergens. Dus meisje bemoei je niet met zaken waar je inhoudelijk niets vanaf weet. En verder ga ik hier niet meer op in. Veel succes en hoop dat Occultfest weer een gezellig tuinfeestje wordt. |
|
quote: Als men dat wil lezen, gaan ze wel naar het desbetreffende topic op de muur. En wat de rest betreft, jouw advies gaat hier ook voor jezelf op. Jammer hoor, die negatieve houding van jou alleen omdat je wat problemen hebt ondervonden her en der. Maar goed, zou mij aan mijn reet roesten.. ontopic maar weer over Asrai en Seraphique. Tenzij je nog niet klaar bent met je discussie --> mail, msn, open een topic.. |
|
ik zie hier dat Mindless Mayo hoofd ook al uitgekotst wordt in metal kringen, what's next? R 'n B? heeft ze de kont wel voor....leakkah schudde met die billah! |
|
quote: Het zit je nog steeds dwars he, volwassen vent van me |
|
Alright, dit gaat nergens meer over. Ik stel voor dat jullie de persoonlijke battles in de FlameCage uitvechten. Bruce Banner |
|
quote: Aawwwww, zonnetje, wees nou geen spelbreker. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Ik heb niks uit te vechten |
|
quote: Een lesje concert reviewen voor meneer Arrebar: http://www.lordsofmetal.nl/showlivereview.php?id=417 Zo doe je dat dus als je weet waar je over praat. |
|
Moet je dan een ander e-zine aanhalen en niet die van jezelf? Vind je dat niet beschamend? |
|
quote:Waarom heb ik in hemelsnaam een les nodig. Je hebt zoveel moeite gedaan om aan te tonen dat ik niet zou kunnen schrijven. En je kon niks fouts vinden over Asrai en Imperia. Dat zie ik als een groot compliment. Overigens valt het me op dat men van jouw persee The Wounded torenhoog de lucht in moet prijzen. Als je jezelf niet het kontgaatje van een van de bandleden naar binnen aan het lullen bent dan schrijf je ineens een slechte recensie. Je kan dus totaal niet objectief oordelen. En verder sluit ik me aan bij Jenje. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Gothic... |
|
stop bitching! Asrai viel trouwens alleszins mee afgelopen vrijdag... no text supplied |
|
quote: Haha, lees het draadje dan nog maar eens, kennelijk heb je er niet veel van opgestoken. Maar ik ben benieuwd naar een volgende review van een concert van The Wounded van jouw hand. |
|
quote:Heb je mijn post wel uberhaubt wel gelezen? "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Gaan jullie nu weer beginnen? pfffff Welcome to the Atrocity Exhibition |
|
quote: Nee dat ging niet zo goed met dat meters dikke beton blok voor zijn kop. Sorry voor het inkoppertje hehe, maarre laat die gast toch lekker zeuren met zn revieuwtjes [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 27-02-2005 20:34] |
|
quote:Volgens mij typte hij de reactie terwijl die mijn zijn andere hand zichzelf stond af te rukken op een foto van the wounded. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Arrebar heeft gelijk. Wanneer een review niet positief is, betekent dat niet dat ie slecht is. Dat is niet omdat hij toevallig een ZM-redactielid is, maar omdat het nu eenmaal THE FUCKING TRUTH is. @ Jenje: good point! Bruce Banner |
|
Mods, slotje graag. Teknoir's gezanik snijdt volledig geen hout, waardoor ik concludeer dat hij zanikt om andere redenen. Dit topic gaat daardoor allang niet meer over dit concert, dus maak maar een nieuwe aan ... |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Concerten | Vorige pagina |