IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Auteur:
Topic : For mossels only.... Vorige pagina | Volgende pagina
Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 30-12-2004 19:43 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

De muziek van Queen, gay/homo(fiel) of niet heeft toch wel enige metalmuziek geïnspireerd lijkt me zo, en misschien ook wel enkele uiterlijkheden geïntroduceerd die via Halford ook verspreid werden...


"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


Malekith
Usericon van Malekith
Posted 30-12-2004 19:48 by Malekith Wijzig reactieProfiel van MalekithQuote dit bericht

En niet te vergeten de mossels van Kiss.


"Obras son amores y no buenas razones"


CoenV
Usericon van CoenV
Posted 30-12-2004 19:49 by CoenV Wijzig reactieProfiel van CoenVQuote dit bericht

quote:
Op 30 december 2004 19:48 schreef Malekith het volgende:
En niet te vergeten de mossels van Kiss.


Kiss had halve harnassen aan. Volgens mij is dat niet zo overgeslagen op de fans, om er zo bij te gaan lopen.


Malekith
Usericon van Malekith
Posted 30-12-2004 19:49 by Malekith Wijzig reactieProfiel van MalekithQuote dit bericht

quote:
Op 30 december 2004 19:49 schreef CoenV het volgende:
Kiss had halve harnassen aan. Volgens mij is dat niet zo overgeslagen op de fans, om er zo bij te gaan lopen.
De corpse-paint des te meer.


"Obras son amores y no buenas razones"


de laar
Usericon van de laar
Posted 30-12-2004 19:54 by de laar Wijzig reactieProfiel van de laarQuote dit bericht

quote:
Op 30 december 2004 19:43 schreef Phriar het volgende:
De muziek van Queen, gay/homo(fiel) of niet heeft toch wel enige metalmuziek geïnspireerd lijkt me zo, en misschien ook wel enkele uiterlijkheden geïntroduceerd die via Halford ook verspreid werden...

Queen is net zo invloedrijk geweest op metal als Boy George&the Cultureclub.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 30-12-2004 19:56 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 30 december 2004 19:54 schreef de laar het volgende:
Queen is net zo invloedrijk geweest op metal als Boy George&the Cultureclub.

Corpsepaint idd!


Spandex & corpsepaint.

Toch twee forse invloeden, lijkt me zo.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


CoenV
Usericon van CoenV
Posted 30-12-2004 19:58 by CoenV Wijzig reactieProfiel van CoenVQuote dit bericht

quote:
Op 30 december 2004 19:56 schreef M. het volgende:
Corpsepaint idd!


Spandex & corpsepaint.

Toch twee forse invloeden, lijkt me zo.


Nou ja, fors? Qua imago misschien. En dat zegt niks over de muziek. Metal = muziek.
In hoeverre kan je invloeden als spandex en corpsepaint dan fors noemen.
Daarnaast, ik wist niet (het broekie dat ik ben) dat Queen ooit corpsepaint gebruikt heeft.


Malekith
Usericon van Malekith
Posted 30-12-2004 20:01 by Malekith Wijzig reactieProfiel van MalekithQuote dit bericht

quote:
Op 30 december 2004 19:58 schreef CoenV het volgende:
Nou ja, fors? Qua imago misschien. En dat zegt niks over de muziek. Metal = muziek.
In hoeverre kan je invloeden als spandex en corpsepaint dan fors noemen.
Daarnaast, ik wist niet (het broekie dat ik ben) dat Queen ooit corpsepaint gebruikt heeft.
Er werd gesproken over jaren 80 metal.

Daarin zijn zowel Queen als Kiss grote invloeden geweest, en níet alleen wat het voorkomen van metalheads die periode betreft.


"Obras son amores y no buenas razones"


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 30-12-2004 20:10 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 30 december 2004 19:24 schreef de laar het volgende:
Wat mij betreft kan die mosseltrofee naar de dame die als eerste een foto van dr mossel post en gaan jullie je homosexualiteit maar bespreken bij daarvoor bestemde instanties als het RIAG ofzo.
Wat heeft die strontnicht van een Freddy Mercury nou in godsnaam met jaren80 metal te maken?
Heb je het stukje ervoor wel gelezen of kom je alleen maar even op dit forum je mate van des-intelligentie tentoon te spreiden?

N00b, sukkel.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 30-12-2004 20:14 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 30 december 2004 19:54 schreef de laar het volgende:
Queen is net zo invloedrijk geweest op metal als Boy George&the Cultureclub.
Kom je écht uit '76 joh?



Kolere, dan heb je die eerste paar jaren op de maan doorgebracht, of Staphorst, kan niet missen. Je hebt nog nooit foto's gezien van Queen uit die periode of wel? Die kleding, de petten, de zonnebril, het háár van Brian May...

Geeft niet, ignorance is bliss en oh, wat zal -jij- een gelukkig mannetje wezen.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


de laar
Usericon van de laar
Posted 30-12-2004 20:31 by de laar Wijzig reactieProfiel van de laarQuote dit bericht

quote:
Op 30 december 2004 20:10 schreef Greycloak het volgende:
Heb je het stukje ervoor wel gelezen of kom je alleen maar even op dit forum je mate van des-intelligentie tentoon te spreiden?

N00b, sukkel.

Heb je dit topic zelf wel van begin af aan gelezen?
Door figuren als jou is het nu verzand tot een schrikbarend laag niveau.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 30-12-2004 20:36 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 30 december 2004 20:31 schreef de laar het volgende:
Heb je dit topic zelf wel van begin af aan gelezen?
Door figuren als jou is het nu verzand tot een schrikbarend laag niveau.
Ik post ook al een tijdje in dit topic. Uh-huh.

Maar als het ontkennen van de invloed van Queen getuigt van niveau, dan ben ik blij dat jij het niveau weer omhoogbrengt!



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


de laar
Usericon van de laar
Posted 30-12-2004 20:37 by de laar Wijzig reactieProfiel van de laarQuote dit bericht

quote:
Op 30 december 2004 20:14 schreef Greycloak het volgende:
Kom je écht uit '76 joh?



Kolere, dan heb je die eerste paar jaren op de maan doorgebracht, of Staphorst, kan niet missen. Je hebt nog nooit foto's gezien van Queen uit die periode of wel? Die kleding, de petten, de zonnebril, het háár van Brian May...

Geeft niet, ignorance is bliss en oh, wat zal -jij- een gelukkig mannetje wezen.

Heb jij ooit wel de MUZIEK gehoord?
Gewoon doorsnee rock gericht op de grote massa.


Malekith
Usericon van Malekith
Posted 30-12-2004 20:38 by Malekith Wijzig reactieProfiel van MalekithQuote dit bericht

quote:
Op 30 december 2004 20:31 schreef de laar het volgende:
Heb je dit topic zelf wel van begin af aan gelezen?
Door figuren als jou is het nu verzand tot een schrikbarend laag niveau.
Boe-hoe.


On-topic nou maar weer?


"Obras son amores y no buenas razones"


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 30-12-2004 20:40 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 30 december 2004 20:37 schreef de laar het volgende:
Heb jij ooit wel de MUZIEK gehoord?
Gewoon doorsnee rock gericht op de grote massa.

Héél goed, dus -dat- weet je wel.

En vandaaruit zijn ze verder gaan borduren, alle extreme kanten op. Met o.a. Queen als invloed, maar dat wist je nu al. En ondertussen is er een nieuwe metal-hausse, die ook jou in Staphorst niet ontgaan kán zijn, die weer vele nieuwe zieltjes meesleurt, waar oudere metal-liefhebbers zich soms aan storen.
Maar of het vroeger beter was... Ik denk dat bands al Anthrax en Aerosmith toch aardig rap en metal hebben weten te combineren om maar eens een zijstraat te noemen.

By the way, jij nog wat zinnigs te melden of kwam je echt alleen maar dom blèren?


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 30-12-2004 20:42 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 30 december 2004 19:58 schreef CoenV het volgende:
Metal = muziek.

Echt niet, metal is image. Kijk alleen al in dit topic! Het is gewoon nog erger dan een verzameling fans van The Village People.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 30-12-2004 20:44 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Maarten, muziek is altijd imago ...

Metal = muziek = imago = da bling bling


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 30-12-2004 20:44 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 30 december 2004 20:42 schreef M. het volgende:
Echt niet, metal is image. Kijk alleen al in dit topic! Het is gewoon nog erger dan een verzameling fans van The Village People.
Daar zat alleen geen kantoorpikkie in als ik het me juist herinner?



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


de laar
Usericon van de laar
Posted 30-12-2004 21:01 by de laar Wijzig reactieProfiel van de laarQuote dit bericht

quote:
Op 30 december 2004 20:40 schreef Greycloak het volgende:
Héél goed, dus -dat- weet je wel.

En vandaaruit zijn ze verder gaan borduren, alle extreme kanten op. Met o.a. Queen als invloed, maar dat wist je nu al. En ondertussen is er een nieuwe metal-hausse, die ook jou in Staphorst niet ontgaan kán zijn, die weer vele nieuwe zieltjes meesleurt, waar oudere metal-liefhebbers zich soms aan storen.
Maar of het vroeger beter was... Ik denk dat bands al Anthrax en Aerosmith toch aardig rap en metal hebben weten te combineren om maar eens een zijstraat te noemen.

By the way, jij nog wat zinnigs te melden of kwam je echt alleen maar dom blèren?

Het gelukkige mannetje van de maan zit hier geloof ik een totaal zinloze discussie te voeren met iemand die denkt dat Queen de grondleggers zijn van metal.
Ik kan jou wel vertellen dat Queen gewoon een slap aftreksel is van bands die toen al jaren bezig waren en zodoende wel naam hebben gemaakt in de POPmuziek.
Maar daar wou ik het verder niet over hebben. Net zo min als stompzinnige rap muziek gecombineerd met metal.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 30-12-2004 21:04 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 30 december 2004 21:01 schreef de laar het volgende:
Het gelukkige mannetje van de maan zit hier geloof ik een totaal zinloze discussie te voeren met iemand die denkt dat Queen de grondleggers zijn van metal.

Echt niet. Freddy Mercury had meer metal in zijn overbeet dan al die gaye, puisterige, potsierlijke kankerdomme belachelijke zaadloze slappe excuses voor bands waar jij naar luistert.

[Dit bericht is gewijzigd door M. op 30-12-2004 21:05]


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 30-12-2004 21:08 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 30 december 2004 21:01 schreef de laar het volgende:
Het gelukkige mannetje van de maan zit hier geloof ik een totaal zinloze discussie te voeren met iemand die denkt dat Queen de grondleggers zijn van metal.
Waar zie je me dat beweren dan? Of is "invloed hebben op" bij jou hetzelfde als "grondlegger zijn van"?
quote:
Op 30 december 2004 21:01 schreef de laar het volgende:
Ik kan jou wel vertellen dat Queen gewoon een slap aftreksel is van bands die toen al jaren bezig waren en zodoende wel naam hebben gemaakt in de POPmuziek.
Kijk, nú hebben we het ergens over. Is niet de huidige generatie "metal" niet ook een slap aftreksel van wat er "vroeger" zo populair was?

Zie, je léért het nog wel!
quote:
Maar daar wou ik het verder niet over hebben. Net zo min als stompzinnige rap muziek gecombineerd met metal.
Nou, dat is eigenlijk wél een gedeelte van de discussie, zoals je had kúnnen weten. Of luister je tegenwoordig niet meer naar POPmuziek waar wel eens rapmetal bands als Linkin Park voorbijkomen? Da's toch wél een band die ervoor zorgt dat er hordes jonge mensen naar metalconcerten getrokken worden.

[Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 30-12-2004 21:11]


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


de laar
Usericon van de laar
Posted 30-12-2004 21:15 by de laar Wijzig reactieProfiel van de laarQuote dit bericht

quote:
Op 30 december 2004 21:04 schreef M. het volgende:
Echt niet. Freddy Mercury had meer metal in zijn overbeet dan al die gaye, puisterige, potsierlijke kankerdomme belachelijke zaadloze slappe excuses voor bands waar jij naar luistert.

Hoe weet jij nou waar ik naar luister?
Sta ik hier soms plotsklaps op voet van oorlog met de Freddie Mercury fanclub?


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 30-12-2004 21:16 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 30 december 2004 21:15 schreef de laar het volgende:
Hoe weet jij nou waar ik naar luister?

Ik heb een lijntje naar Fred.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Malekith
Usericon van Malekith
Posted 30-12-2004 21:23 by Malekith Wijzig reactieProfiel van MalekithQuote dit bericht

quote:
Op 30 december 2004 21:15 schreef de laar het volgende:
Hoe weet jij nou waar ik naar luister?
Dat is af te leiden aan je taal, en de inhoud van je posts.

Hoewel.. Dan zou je ook zeggen dat je een 14-jarig nietswetend BrEeZaH-kutje bent.

Naar wat luister je dan eigenlijk?

quote:
Sta ik hier soms plotsklaps op voet van oorlog met de Freddie Mercury fanclub?
Nagenoeg, wil je dat we die er ook nog bijhalen dan?


"Obras son amores y no buenas razones"


Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 30-12-2004 23:48 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Y Draig GochQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Joris_/

quote:
Op 30 december 2004 21:04 schreef M. het volgende:
Echt niet. Freddy Mercury had meer metal in zijn overbeet dan al die gaye, puisterige, potsierlijke kankerdomme belachelijke zaadloze slappe excuses voor bands waar jij naar luistert.



Quote van de dag!


We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.


Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen