|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Greendence? BWUAHAHAHAHA. Ik zou je MP3tjes even renamen. quote: Wat voor genre is precies dat top 40/100? Pink Floyd? Rolling Stones? Led Zeppelin? Iron Maiden? Isaac Hayes? Public Enemy? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Onder top 40/100 versta ik vooral gruwelijkheden zoals Madonna en van die "producers" die een drum computer hebben en daar dan 1 of ander huppelkutje overheen laten janken. Meest verschrikkelijke wat ik ooit gehoord heb was toch wel (als ik me de namen goed herinner) het werk van Stock, Aitken en Waterman. Pure vervuiling was dat. piepkrakpiepkrakpiepkrakpiepkrakpiepkrakpiepkrak........ |
|
quote: En Tour of Duty.. |
|
quote: Hehe. Ik heb een zooi platen van Madonna thuis liggen en zeker die van de laatste jaren. Vette heersch. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote:Laat hem nou toch ff het imago van tr00 metalhead ophouden joh. Als ie volwassen is snapt ie het allemaal vast wel. Ik heb overigens alleen Ray of Light thuis I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: Hehe inderdaad. Maar hij is dan ook fan van Greendence Killwater Revolver. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: piepkrakpiepkrakpiepkrakpiepkrakpiepkrakpiepkrak........ |
|
quote: en wanneer denk jij dat iemand zichzelf een zgn true metalhead mag noemen? [Dit bericht is gewijzigd door Tyrant Lizard King op 23-02-2005 12:38] piepkrakpiepkrakpiepkrakpiepkrakpiepkrakpiepkrak........ |
|
-hap- What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
oeh! wow dit topic leeft nog Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Hehehe, het is een topic for mossels only.... Ok, daar hoor ik eigenlijk ook niet thuis (vind ik zelf, want ik ben nog lang geen mossel) maar dat er dan fans van Greedence Killwater Revolver hier posten... Dat is dan wel een hele oude mossel.... BTW: Kent er hier nog iemand een tekenfilmshow dat 10/15 jaar geleden op tv was, met een presentator met zwarte haren en er kwam altijd Lucky Luuk bij die show? Kwam wel op de publieke omroep... Ik kan er niet meer op komen hoe dat programma ook alweer heet.... Edit: typevout [Dit bericht is gewijzigd door DecomposingBitch op 23-02-2005 20:41] "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
|
quote: Auw... piepkrakpiepkrakpiepkrakpiepkrakpiepkrakpiepkrak........ |
|
quote: Ik ben zes jaar en ik doe Miep Miep na. Dat was Wordt Vervolgt met Han Pekel. Niet te verwarren met Opsporing Verzocht. Meneer Pekel is namelijk zelf vervolgd een aantal jaren terug. Ik weet niet meer precies waarvoor. |
|
Haha, ja Jan Pekel, ik keek dat ook altijd. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Meneer Pekel had volgens mij een eigen bedrijf, die wat met geld gesjoemeld had. |
|
Jaaaaaaaaaaa! Wordt vervolgt was heerschend altijd! "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
|
quote: Die gasten hebben allemaal wel bedrijfjes waar volgens mij flink gesjoemeld word, alleen was de heer Pekel zo dom en/of ongelukkig om betrapt te worden op zijn malafide praktijken. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Wahaaahh! Ha-ha Han Pekul! JezusGristus, hahaha, houd op, ik lig al weer dubbel als ik aan die gast denk. Vooral omdat ie helemaal niet grappig was! En dan nog vervolgd worden ook, hahaha, door justitie, jezus wat stom, ik word niegoed Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
Inderdaad. Wordt Vervolgd wordt vervolgd...ROFL! [Dit bericht is gewijzigd door Heiden op 27-02-2005 20:29] Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Hier ook maar even neergooien. btw, zweetbandjes rulen! |
|
VET ende HEERS; ouwe prut rules! moet ook opeens denken aan foute hoofdzweetbanden Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Zweetbandjes heerschen! Ik heb ooit een zweetbandje van AC/DC gehad. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: Heb je ook nog zo een blauw-wit gestreepte stretchbroek(zie steve harris;iron maiden) gehad??? |
|
quote: YEAH, daar ben ik nog heen geweest. dat was echt wel super. |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |