IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Auteur:
Topic : For mossels only.... Vorige pagina | Volgende pagina
el mariachi
Live to burn, ride the fire
Usericon van el mariachi
Posted 31-12-2004 0:01 by el mariachi Wijzig reactieProfiel van el mariachiQuote dit bericht

Thin Lizzy rules.... over invloed gesproken...


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 31-12-2004 12:06 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

Thin Lizzy zeker.

Persoonlijk denk ik dat de laar misschien enkele issues heeft m.b.t. het ontkennen van zijn eigen gayheid, wanneer men dan een duidelijk homo(fiel)/gay-icoon als freddy ter sprake brengt draaien onmiddelijk alle stoppen door in zijn roze breintje

Maar ik kan het ook mis hebben...

Queen is wel degelijk van invloed geweest op de metal van de jaren tachtig, en hebben muziek gemaakt van een hogere kwaliteit dan standaard top 40 rock, punt


"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


de laar
Usericon van de laar
Posted 31-12-2004 16:42 by de laar Wijzig reactieProfiel van de laarQuote dit bericht

quote:
Op 31 december 2004 12:06 schreef Phriar het volgende:

Maar ik kan het ook mis hebben...


Precies.


de laar
Usericon van de laar
Posted 31-12-2004 16:48 by de laar Wijzig reactieProfiel van de laarQuote dit bericht

quote:
Op 30 december 2004 21:23 schreef Malekith het volgende:
Dat is af te leiden aan je taal, en de inhoud van je posts.

Hoewel.. Dan zou je ook zeggen dat je een 14-jarig nietswetend BrEeZaH-kutje bent.

Naar wat luister je dan eigenlijk?

Om je niet helemaal tot op de grond toe af te kraken zal ik hier niet gaan vertellen wat ik allemaal afleid uit de inhoud van jouw posts en het daarbij behorende taalgebruik.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 31-12-2004 17:05 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 31 december 2004 16:48 schreef de laar het volgende:
Om je niet helemaal tot op de grond toe af te kraken zal ik hier niet gaan vertellen wat ik allemaal afleid uit de inhoud van jouw posts en het daarbij behorende taalgebruik.
Ga je alwéér persoonlijk worden? Mail haar als je daarover wat kwijtwilt!

Ga eens on-topic ofzo, je gebruikt het woord "inhoud" dus laat zien dat je weet wat ermee bedoeld wordt!


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


el mariachi
Live to burn, ride the fire
Usericon van el mariachi
Posted 31-12-2004 18:11 by el mariachi Wijzig reactieProfiel van el mariachiQuote dit bericht

ik wordt hier geloof ik intens verdrietig van...zucht....


invictis
Usericon van invictis
Posted 31-12-2004 18:19 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

biertje?


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


el mariachi
Live to burn, ride the fire
Usericon van el mariachi
Posted 31-12-2004 19:11 by el mariachi Wijzig reactieProfiel van el mariachiQuote dit bericht

ja doe maar, weet je wat doe er maar gelijk een stuk of vijf...


invictis
Usericon van invictis
Posted 31-12-2004 19:35 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

quote:
Op 31 december 2004 19:11 schreef el mariachi het volgende:
ja doe maar, weet je wat doe er maar gelijk een stuk of vijf...


*schuift kratje door*


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


el mariachi
Live to burn, ride the fire
Usericon van el mariachi
Posted 01-01-2005 15:03 by el mariachi Wijzig reactieProfiel van el mariachiQuote dit bericht

joeeewieee


el mariachi
Live to burn, ride the fire
Usericon van el mariachi
Posted 01-01-2005 15:03 by el mariachi Wijzig reactieProfiel van el mariachiQuote dit bericht

Kga mijn complete thin Lizzy verzameliong es ff lekker beluisteren......op vinyl


trekdrop
Mooie jongen >^_^<
Usericon van trekdrop
Posted 02-02-2005 14:11 by trekdrop Wijzig reactieProfiel van trekdropQuote dit bericht

Ik moet altijd even een traantje wegpinken als het meesterwerk Mossels van de geweldenaar Sander Scheurwater (aka De Mosselman) mij te gehore komt. Ik vind dat het de hoogste tijd is dat er ook vanuit de metal-scene een gebaar van respect voor deze man getoond wordt d.m.v. bijv. een tribute-cd met bands als Kreator, Morbid Angel, Strapping Young Lad en zelfs een heuse sprookjes-metal versie van Rhapsody zou zo'n album niet misstaan.


Een cowboy zonder paard is als een stroopwafel zonder stroop


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 02-02-2005 15:42 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 29 december 2004 12:04 schreef SkinPeeleR het volgende:
hmmm, heb niet op de kalender gekeken wanneer ik metal begon te luisteren. Maar was ongeveer 17 jaar terug met Anthrax..
Vlak daarna Napalm Death, Carcass, O.L.D. en alles wat RoeRoeRoeRoelof de V mij in mijn handen drukte op de grafische school in Grûnn. Death, Obituary..
Bolt thrower kwam daarbij, Morbid angel e.d.
Alles wat nu zo'n beetje oldskool heet.

Eerste concert was DRI- four of a kind tour.
Heb nog met ze gepraat aangezien ik een bootleg shirt bleek te hebben van 4 of a kind, aangezien zij witte shirts hadden en ik de enige met een zwarte.



Wim??? ken jij Roelof ook???


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


DecomposingBitch
Schwa
Usericon van DecomposingBitch
Posted 03-02-2005 15:00 by DecomposingBitch Wijzig reactieProfiel van DecomposingBitchQuote dit bericht

Read this Mossels!

Hehe, wie vind zich oud?

Degenen die dit jaar eindexamen doen werden in 1985 geboren.
Ze kennen maar een Paus. Bovendien kennen ze geen andere minister-president dan Wim Kok. Wie is eigenlijk Ruud Lubbers?
Cola kochten ze altijd al in onverwoestbare plastic flessen. De dop was altijd al van kunststof en niet van metaal. Cola in glazen flessen? En dan maar een liter?

Wat is eigenlijk Ministeck? Atari is voor de meesten net zo vreemd als grammofoonplaten; die hebben ze nooit gekocht, want de CD-speler werd al uitgevonden voor ze geboren waren.
Ze hebben nooit Pacman gespeeld.

Ze kunnen niet geloven dat er computers waren die je op de televisie kon aansluiten met spelletjes die er niet eens uitzagen als tennis.
Twix heette nog nooit Raider.

Er was nooit een tijd zonder merknamen. Wat is eigenlijk houtje-touwtje? En waarom zou je neonkleurige kleding aantrekken? Of bij de schouders kussentjes onder je kleding steken?

Deze generatie heeft nog nooit een televisie met maar drie kanalen gezien. Om helemaal maar te zwijgen van de zwart-wit televisie.
Bestonden er ook televisies zonder afstandsbediening?
Zij hadden altijd al kabeltelevisie.

De Walkman werd door Sony al voor hun geboorte uitgevonden.
Rolschaatsen hebben alleen rolletjes achter elkaar, niet naast elkaar.
De schoen zit er altijd al aan vast.

Ze kennen geen 'Wedden dat' of de 'Showbizquiz' met Jos Brink. Wie is eigenlijk Jos Brink? Ze kennen wel
Johan Cruijf. Dat is een voetbalcommentator.
Degenen die nu achttien zijn hebben bij het zwemmen nog nooit over een grote witte haai nagedacht. Het maakt ze niet uit wie J.R. neergeschoten heeft want ze weten niet eens wie J.R. is.

Michael Jackson was altijd al blank. Wie of wat is Milli Vanilli? Of een lolo-bal?

Haarschaum was er altijd al. Ze geloven niet dat Adidas-schoenen ooit populairder waren dan Nikes en dat het topmodel maar 99 gulden kostte en zonder luchtkussens gemaakt werd.
Ze weten niet dat je computerprogrammas ook op casettebandjes kunt opslaan en dat je grammofoonplaten omdraaien kunt.
Ze weten niet waarom Niki Lauda altijd een pet op heeft.

De aardige man van Persil kennen ze niet. En wie is Petje Pitamientje?

Of Flipje van de Betuwe te Tiel?

Maar jij weet dat allemaal. Want jij bent oud...


"Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was."


Violent God
Usericon van Violent God
Posted 03-02-2005 15:16 by Violent God Wijzig reactieProfiel van Violent GodQuote dit berichthttp://www.myspace.com/violentgod

quote:
Op 3 februari 2005 15:00 schreef DecomposingBitch het volgende:
Read this Mossels!

Hehe, wie vind zich oud?

Degenen die dit jaar eindexamen doen werden in 1985 geboren.
Ze kennen maar een Paus. Bovendien kennen ze geen andere minister-president dan Wim Kok. Wie is eigenlijk Ruud Lubbers?
Cola kochten ze altijd al in onverwoestbare plastic flessen. De dop was altijd al van kunststof en niet van metaal. Cola in glazen flessen? En dan maar een liter?

Wat is eigenlijk Ministeck? Atari is voor de meesten net zo vreemd als grammofoonplaten; die hebben ze nooit gekocht, want de CD-speler werd al uitgevonden voor ze geboren waren.
Ze hebben nooit Pacman gespeeld.

Ze kunnen niet geloven dat er computers waren die je op de televisie kon aansluiten met spelletjes die er niet eens uitzagen als tennis.
Twix heette nog nooit Raider.

Er was nooit een tijd zonder merknamen. Wat is eigenlijk houtje-touwtje? En waarom zou je neonkleurige kleding aantrekken? Of bij de schouders kussentjes onder je kleding steken?

Deze generatie heeft nog nooit een televisie met maar drie kanalen gezien. Om helemaal maar te zwijgen van de zwart-wit televisie.
Bestonden er ook televisies zonder afstandsbediening?
Zij hadden altijd al kabeltelevisie.

De Walkman werd door Sony al voor hun geboorte uitgevonden.
Rolschaatsen hebben alleen rolletjes achter elkaar, niet naast elkaar.
De schoen zit er altijd al aan vast.

Ze kennen geen 'Wedden dat' of de 'Showbizquiz' met Jos Brink. Wie is eigenlijk Jos Brink? Ze kennen wel
Johan Cruijf. Dat is een voetbalcommentator.
Degenen die nu achttien zijn hebben bij het zwemmen nog nooit over een grote witte haai nagedacht. Het maakt ze niet uit wie J.R. neergeschoten heeft want ze weten niet eens wie J.R. is.

Michael Jackson was altijd al blank. Wie of wat is Milli Vanilli? Of een lolo-bal?

Haarschaum was er altijd al. Ze geloven niet dat Adidas-schoenen ooit populairder waren dan Nikes en dat het topmodel maar 99 gulden kostte en zonder luchtkussens gemaakt werd.
Ze weten niet dat je computerprogrammas ook op casettebandjes kunt opslaan en dat je grammofoonplaten omdraaien kunt.
Ze weten niet waarom Niki Lauda altijd een pet op heeft.

De aardige man van Persil kennen ze niet. En wie is Petje Pitamientje?

Of Flipje van de Betuwe te Tiel?

Maar jij weet dat allemaal. Want jij bent oud...

Ik haat je....






DecomposingBitch
Schwa
Usericon van DecomposingBitch
Posted 03-02-2005 15:18 by DecomposingBitch Wijzig reactieProfiel van DecomposingBitchQuote dit bericht

Hehehe, moet ik er ook bijzeggen dat ik deze tekst in 2002 kreeg, dus die 1e zin van dat eindexamen klopt al niet.... maar tja, het merendeel van de opgesomde dingen ken ik ook... Atari! En ministeck heerscht!


"Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was."


Violent God
Usericon van Violent God
Posted 03-02-2005 15:19 by Violent God Wijzig reactieProfiel van Violent GodQuote dit berichthttp://www.myspace.com/violentgod

quote:
Op 3 februari 2005 15:18 schreef DecomposingBitch het volgende:
Hehehe, moet ik er ook bijzeggen dat ik deze tekst in 2002 kreeg, dus die 1e zin van dat eindexamen klopt al niet.... maar tja, het merendeel van de opgesomde dingen ken ik ook... Atari! En ministeck heerscht!

En pim-pam-petten...



DecomposingBitch
Schwa
Usericon van DecomposingBitch
Posted 03-02-2005 15:21 by DecomposingBitch Wijzig reactieProfiel van DecomposingBitchQuote dit bericht

Heerschend! En natuurlijk Flipje.... En rolschaatsen!


"Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was."


Violent God
Usericon van Violent God
Posted 03-02-2005 15:22 by Violent God Wijzig reactieProfiel van Violent GodQuote dit berichthttp://www.myspace.com/violentgod

En jaren 80 tekenfilms.



Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 03-02-2005 16:13 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

ministeck is tr00, alleen dat gepiel met een lepeltje iedere keer als je een foutje had gemaakt...



"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 22-02-2005 10:49 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

quote:
Op 3 februari 2005 15:00 schreef DecomposingBitch het volgende:
Read this Mossels!

(...)

Mmm... als ik dit verhaaltje lees krijg ik af en toe sterk het vermoeden dat ik eerder geboren ben dan in het jaar dat mijn ouders hebben opgegeven toen ze mij in lieten schrijven bij de burgerlijke stand...


(...of misschien heb ik gewoon wel een beter geheugen dan de meeste van mijn leeftijdgenoten.)


de laar
Usericon van de laar
Posted 22-02-2005 18:49 by de laar Wijzig reactieProfiel van de laarQuote dit bericht

Heb je ook nog the A-team nagespeeld op het schoolplein dan?


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 22-02-2005 20:18 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Via een oudere neef van me ben ik naar AC/DC en Black Sabath en Deep Purple enzo begonnen te luisteren in 1985, ik was pas 11. En in 1986 was Somewhere in Time toch wel het echte begin voor me. Ik kan mezelf niet echt een mossel noemen, aangezien ik niet altijd alleen naar metal heb geluisterd. Ik heb een reis door de hardere muziek gemaakt, van Maiden, naar Metallica, Slayer, Sodom, S.O.D., Kreator en alles wat er in die tijd zo'n beetje rondliep om uiteindelijk uit te komen bij snellere/extremere bands als Heresy, Intense Degree, Cryptic Slaughter, Carcass en Napalm Death in 89/90. Veel vroege grindcore dus. Toen langzaam meer reguliere hardcore gaan luisteren, na een paar jaar werden Integrity en Ringworm mijn favoriete bands en die metalcore die toen opkwam met Earth Crisis en Unbroken enzo rond 1995, daarna weer meer aggresieve asociale muziek als Oi!, RAC en rechtse metal-bands als Bound for Glory en toen rond 1999/2000 langzaam de (black) metal weer in via Pagan-Metal en bekendere bands als Satyricon. Toen begon ik me ook weer te interesseren in mijn metal-roots en ben ook weer de nodige oude thrash en bands uit mijn jeugd gaan beluisteren. Maar voornamelijk black metal dus. En nu zit ik dus hier. Trouwens een band als Carcass heb ik sinds 1990 altijd veel geluisterd omdat ik het gewoon altijd een geniale band vond.
Niet altijd metal, maar ik luister toch al zo'n 20 jaar muziek die de meeste mensen als kankerherrie zullen omschrijven en daar ben ik stiekem toch wel trots op.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Tyrant Lizard King
them bones
Usericon van Tyrant Lizard King
Posted 22-02-2005 21:30 by Tyrant Lizard King Wijzig reactieProfiel van Tyrant Lizard KingQuote dit bericht

Ik luisterde ongeveer vanaf mijn 13e naar bands als Greendence Clearwater Revival, Status Quo enzo. Zo rond mijn 15e kwam daar ook Iron Maiden bij. Maar in 1986 ging het hek echt van de dam toen Beef de bocht om kwam gieren met een recensie van Slayer`s Reign In Blood. Die elpee heb ik gekocht en ik was er helemaal weg van. Daarna begon ik materiaal te kopen van Anthrax, Metallica, Exodus, Metal Church (Ton of Bricks..!!!) enz. voor de rest was het vooral de Bay Area Thrash wat me interesseerde, zo`n beetje alles wat daar vandaan kwam kocht ik voorzover de financieen dat toelieten. Helaas heb ik nogal wat elpee`s uit die tijd uitgeleend aan wat ik dacht een vriend, dus naar die schijven kon ik fluiten.
Mijn eerste concert was Mysto Dysto in een vage feesttent bij de Marwei in Drachten, mijn eerste festival was DOA 89, ik geloof dat Sacred Reich daar ook speelde (vooral Surf Nigaragua was helemaal te gek, mijn mooie nieuwe DOA-shirt heeft toen pakweg een kwartier geleefd en viel daarna van mijn lijf af, volledig aan gort).
Via allerlei muzikale omwegen (alles behalve top 40/100) Ben ik nu terecht gekomen in vooral de progressive en de death hoek.
En zoals het een echte ouwe lul betaamt vindt je me nu niet meer in de pit, maar sta ik braaf bij de PA in de buurt te luisteren.


piepkrakpiepkrakpiepkrakpiepkrakpiepkrakpiepkrak........


Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 23-02-2005 10:06 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

quote:
Op 22 februari 2005 18:49 schreef de laar het volgende:
Heb je ook nog the A-team nagespeeld op het schoolplein dan?

Geloof het of niet, maar: ja, ik heb The A-Team nagespeeld op het schoolplein.

quote:
Op 22 februari 2005 21:30 schreef Tyrant Lizard King het volgende:

En zoals het een echte ouwe lul betaamt vindt je me nu niet meer in de pit, maar sta ik braaf bij de PA in de buurt te luisteren.

Goh, dat doe ik ook al...

[Dit bericht is gewijzigd door Hexegot op 23-02-2005 10:10]


Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen