|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: cool. De enige keer dat ik CF ooit live heb gezien. en wat was ik blij met m'n SOD-shirtje. Maar ik denk dat zowat iedereen daar toendertijd een SOD-shirt heeft gekocht. |
|
quote: Hehe, ik niet. Ik had een celtic frost - morbid tales en een metallica - metal up your ass shirt. 30 gulden intree, vond ik een boel geld toen. |
|
Waren jullie geen fan van Madonna dan? |
|
Toen nog niet. |
|
|
|
quote: wie?? o, je bedoelt maradonna. ja, natuurlijk maar die was toen nog geen dikke pad. |
|
quote: In de ombouwpauzes draaide men nieuwe metalvideoclips; waarom gebeurt dat tegenwoordig niet meer? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Waarschijnlijk omdat daar niets aan te verdienen is. Dus waarom zouden men. Maar dat was wel gezellie. Al stelde het niet zoooveel voor. Zoveel clips waren er toen nog niet en al helemaal weinig "nieuwe". |
|
quote: Yep en nu zijn er zat; sterker nog; de classic(k)s hebben nostalgische waarde en brengt ook wat extra vermaak tijdens het ombouwen...een idee dat in ere hersteld mag worden wat mij betreft. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 02-03-2005 23:24] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Madonna's nrs uit de jaren 80 waren zo slecht nog niet... Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
Nou, vooral "lucky star" was een winnaar. IIG: DYNAMO OPEN AIR 2005; OUDE GLORIE HERRIJST DYNAMO OPEN AIR heeft verschillende bekende metal-acts uit de jaren tachtig zover gekregen nog één keer in hun oorspronkelijke bezetting te komen optreden. Eerder maakte ANTHRAX al bekend zijn vijfentwintigste verjaardag op Dynamo te vieren middels een concert in de klassieke line-up; dus mét zanger JOE BELLADONNA. Deze week hebben ook TESTAMENT en LAAZ ROCKIT toegezegd met de originele bandleden het podium te bestijgen. http://www.aardschok.nl/ |
|
quote: Als ze dan ook nog ff slim zijn en Celtic Frost boeken...heeft een of ander festival daar al aan gedacht of nie? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: ja, nu wordt de line-up eigenlijk best interessant. en als mutilators idee de werkelijkheid zou worden |
|
Wat ik me dan afvraag, de originele line-up, Steve "Zetro" Souza op zang??? (okay, was Legacy, maar volgens mij was de naamswisseling net voordat Chuck erbij kwam)... Maar toch, ik denk niet dat ik ga... Het eerste DOA dat ik mis (oh nee, ergens in 1991, toen was de toenmalige vriendin heeeel ziek, zit je 10 kilometer van het festival terrein daarte zorgen) Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
quote: Hehehe, dat dacht ik ook al, maar ik had het er niet bij getypt. Als dat zo was, zou ik zéker gaan. * denkt aan zijn aardschokdag '87 poster * |
|
quote: Om het even passend te verwoorden: Oeh! I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: Heheh ik meen zelfs ergens gelezen te hebben dat de originele zanger van Crimson glory daarin weer meedoet oid ;p Overigens is het al maaaandenlang stil op het Frost front [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 09-03-2005 22:16] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Celtic Frost boeken? Ben je morbide? one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina |