|
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | ||||
Auteur: |
|
|
Het lijkt wel of het een strijd is wie het meest geeft |
|
Tof toch, beter dan een strijd om wie het minst geeft! |
|
Hoeveel heb jij dan gegeven? |
|
quote: Idd, hypocriet, blij dat ik gemist heb hoe Nederland zich weer belachelijk loopt te maken. |
|
Vanwaar hypocriet? |
|
Omdat "mensen" niet geven omdat ze willen helpen maar geven omdat iedereen geeft. Het wordt breed uitgemeten in de media en je "moet" meedoen. Daarnaast vind ik het vreemd dat de verantwoordelijkheid voor het doneen verschoven lijkt te worden naar de "gewone man". Voor bejaarden in Nederland is geen geld, maar of ze wel zo vriendelijk willen zijn hun laatste beetje AOW ook willen over maken, als goed burger zijnde. En en George W. doneert dan 10.000 dollar (+/-8.000 euro) en bedrag wat hoogst waarschijnlijk lager is dan menig door hem gevierde vakantie. Natuurlijk is het erg, en natuurlijk moet er geld komen voor de slachtoffers, maar de manier waarop heeft voor mij een nare bijsmaak. Overal worden ook lijstjes geplaatst met wie hoeveel geeft (de landen) maar abosulute cijfers zeggen geen fuck. En het helpt de mensen al daar al helemaal niet. Wat wel stoer is!! 7 miljoen van Schumacher, gewoon omdat hij genoeg geld heeft. dat zuden meer mensen moeten doen. |
|
quote: Precies de reden waarom ik zelf niks geef en uberhaupt niet snel iets zal geven bij zoiets als dit [Dit bericht is gewijzigd door Fleshcrawler op 09-01-2005 21:22] There are those who suffer and those who bleed them dry and there are always those who just stand by. |
|
[quote]Op 9 januari 2005 21:21 schreef Fleshcrawler het volgende: kut dubbelquote [Dit bericht is gewijzigd door Fleshcrawler op 09-01-2005 21:22] There are those who suffer and those who bleed them dry and there are always those who just stand by. |
|
quote:Dus je laat je toch beinvloeden door anderen? Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Niets, maar dat ga ik nog wel doen. |
|
quote: Altijd, of je nu wel of niet geeft. Zou je zonder anderen over de Tsunami gehoord hebben? |
|
quote:Nah, het ging mij er meer om dat zijn reden grote bullshit is. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: oke, oke, ik heb hetgene wat ik bedoelde een beetje heel erg verkeerd geformuleerd...... Zeikneus [Dit bericht is gewijzigd door Fleshcrawler op 10-01-2005 16:16] There are those who suffer and those who bleed them dry and there are always those who just stand by. |
|
In Duitsland hebben ze het over een "flutgolf" en een "flutcatastrophe" zegt dat genoeg? |
|
Bwahahaha wij ontvingen vandaag een mailtje op het werk dat er morgenmiddag een stel gehandicapten langskomen hobbelen met begeleider om geld op te halen van de bewoners, voor dat 555 gedoe. Reactie van mijn collega: Flikker toch op met dat hele 555 gezeik, hier vangen ze niks! Oprotten! |
|
dat is hardstikke sielug hoor! |
|
quote: Nee dat was grappig, al mijn collega's blijken dus niet te doneren en ik maar denken dat ik ongeveer de enige zou zijn. |
|
Zo onderhand komt datr giro 55 nu wel m'n strot uit. Tuurlijk die mensen daaro moeten wel geholpen worden, maar je kan ook overdrijven met je acties om geld in te zamelen. geen knoop aan vast te touwen |
|
quote:Misschien wel omdat ten eerste het waarschijnlijke de 500e keer is dat iemand om geld komt zanikken (1 n of 2 ??) en ten tweede vind ik het erg triest om daar gehandicapten voor te gebruiken. Beetje hetzelfde effec als Jehova's die hun kinderen meenemen. Achterbaks gedrag .. |
|
quote: Punt 1: Klopt ja Punt 2: Inderdaad en dan moeten de bewoners het geld nog uit eigen zak dokken ook, alsof ze al zoveel hebben |
|
Belachelijk ... Las vandaag dat stand 55 nu iets van 124 miljoen is .. plus 200 van staat .. dat land word plots stinkend rijk |
|
en volgens de laatste actualiteiten zaten de betreffende landen al in een economische boom heb ik jou daar. Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: Kunnen we die jehova's niet storten op 555? |
|
Ik ga giro 555 proberen te koppelen aan mijn rekening. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |